pátek 21. března 2014

Recenze: Ladybox únor 2014 - valentýnská edice

Tak mám konečně všechno z únorového Ladyboxu ozkoušeno, takže se můžu vrhnout na řádnou recenzi. Naplnily produkty moje očekávání? 

Obsah únorového Ladyboxu

Krém na ruce a tělo NevO Dead Sea SPA, vůně French Vanilla (plné balení, 230 ml, 350,- Kč).

Tak předně vanilku z toho teda necítím, i když podle strejdy Googla a tety Wikipedie francouzská vanilka není normální vanilka. Má být víc máslová, jako nějaký vaječný likér. No možná - velké možná - je tam nějaký vanilkový ocásek, když krém trochu vyčichne, jinak mi ale přijde takové klasické mořsko-slané vůně. Jestli nemáte rádi sladké vůně, tohoto krému se nemusíte bát. Co se hydratace týče, přijde mi úplně normální a průměrná. Trochu mi vadí, že se hned nevsakuje, když si jej mažu na suché nohy, zůstává na nich chvíli bílá vrstva. Na oholených místech někdy i trochu štípe. Vynadat musím ale balení, ta lahev je pěkně nepraktická. Nejde postavit obráceně, když dochází. V mastných rukách strašně klouže, takže ani nejde pořádně zmáčknout, pořád z rukou vykluzuje (když ho zkrátka musíte vzít do té mastné ruky, protože si ji chcete druhou namazat). A balení je dost tvrdé, takže vymáčknout mléko dá i na sucho pěkně zabrat. Takže za mě jo, fajn, spotřebuju, ale sama bych si ho nekoupila, za ty peníze mi na něm nepřijde nic výjimečného.

Otvírání

Oční stíny LilyLolo, odstín Cappuccino (plné balení, 2 x 1,5 g, 340,- Kč).

Další výrobek, jehož cena je podle mě přemrštěná. Každopádně u těchto stínů jsem si po prvních dojmech ostatních myslela, že půjde o pěkný šunt, já jsem s nimi ale nakonec dost spokojená a fakt se mi líbí. Odstíny jsou neutrální, takže je nosím třeba do práce, moc pěkných hnědých odstínů přitom nemám (vždycky kupuju nějaké divočiny :D ), takže to není můj xtý hnědý stín. Světlejší barva se hezky hodí jako základ a tmavá na stínování. Světlá má slabší bílý lesk, hnědá je matnější. 

Jde o minerální stíny, máslové určitě nejsou, ale taky nepráší. Konzistence je opravdu dost zvláštní, ten pocit na dotek neumím moc popsat. Taky jsou zvláštně cítit, voní mi jako Progressa - to byly takové ty napůl pastelky a napůl voskovky. Díky svému složení se trochu hůř nanáší a roztírají, přijdou mi i takové sušší (ale opakuji, nepráší). Odstíny se podle mě opravdu hezky doplňují, jsou to takové měkké barvy, co si s nima můžete vytvořit hřejivý laní pohled. :D Akorát teda bohužel moc dlouho nevydrží. Asi po 6 hodinách se mi začaly slévat i s bází Artdeco.


Mimochodem jsem si všimla, že mi foťák "žere" moje přechody v líčení očí, dělá mi je podstatně ostřejší. Nejsem sice žádný blending master, ale přece jen na některých fotkách jsou ty přechody mnohem ostřejší než ve skutečnosti. To jen kdybyste se divili, proč si ty oči líp nevystínuju.






Lesk na rty Paese Colore Mio (plné balení, 70,- Kč).

Tady kvalita odpovídá ceně, nekoná se žádné překvapení. Lesky na rty nemusím a nepoužívám, tahle žvýkačkové růžová s malými stříbrnými třpytkami fakt není můj šálek čaje. Na mých bledých rtech je ještě světlejší, takže ji budu používat jedině přes rtěnku. Plusem je super vůně, voní jako jahodová zmrzlina, sbíhají se mi z ní sliny.



















Klasický aplikátor
Pokus o swatch
Na rtech - lesk je pouze na spodním rtu, moc barvy těm mým mrtvolkám nedodá.


Diamantová výživa Jordana (plné balení, 15 ml, 49,- Kč).

Pískový lak na nehty Jordana, co byl v prosincovém Ladyboxu, mě nijak neuchvátil. Tento vytvrzovač nehtů je o něco lepší, ale asi ho taky pošlu dál. Nalakujete, nehty se vám hezky lesknou a jsou o něco tvrdší. Bohužel při jakékoli na nehty trochu náročnější činnosti se začne od krajů odlupovat (což mi nedá a loupu pak do něj sama), bez náročné činnosti se mi začal oprýskávat po dni. A já tak doufala, že tam bude výživa na nehty od La Chévre, co vychvalovala Jenn. No nic no, dobře mi tak, jsem naivní, když čekám, že to uhodnu.


Sprchový balzám Dr. Hauschka, vůně levandule a santalové dřevo (vzorek, 10 ml, 1/20 z 286,- Kč = 14,30 Kč)

Ukázalo se, že větší produkt Dr. Hauschka si Ladybox šetří na březnovou edici, tak jen doufám, že to nebude tohle. Protože co se vůně týče zkrátka nejsme moc kamarádi. Sice mám levanduli moc ráda, ale ten santal tomu dodává vůni, která mi připomíná zblízka nějaký sirup na kašel a na počuch z dálky houby. Jako vážně. Možná bych si měla zajít k doktorovi. Jinak jde o tekutý mléčný krém do sprchy.


Arabské parfémy Halima a Max'D (vzorky).

Klasické vzorkové ampulky s parfémovými oleji. Vůně byly pokud vím zasílány různé, já dostala Halimu, která voní sladce - vanilkou, čokoládou, karamelem... nevím čím z toho, možná je to takový mix. No zkrátka chutně jako cukroví. Já vanilkové a čokoládové vůně ráda, takže určitě vzorek dopoužívám. A Max'D taky, protože ta voní taky nádherně. Nejprve mi přišlo, že po konvalinkách, ale napodruhé si myslím, že jde spíš o šeřík. Dávejte si pozor, abyste to s nimi nepřehnaly, koncentrace vůně je dost silná. I přes ten sáček a uzávěr lahvičky provoněly celý box. :)


Finální verdikt:
Celková hodnota boxu = cca 830 korun (koupen za 319,- Kč).
Tohle byl za poslední dobu jeden z těch lepších Ladyboxů, obsahoval nové značky, různorodé produkty, a i když kvalita nebyla vždycky nejlepší, pro mě jsou skoro všechny využitelné. Takže jsem s ním spokojená.

Víc se ale těším na tu březnovou eko-edici, která zní dost zajímavě. Posuďte samy - nejnovější nápověda  prozrazuje opravdu hodně (SPOILER ALERT!):

"Připravili jsme pro Vás speciální edici plnou přírodní kosmetiky. Vyzkoušíte face wash a krém od značky Urban Veda, 200 ml micelární vody oblíbené francouzské značky nebo krém Lavera. Jeden z plných produktů má 3 verze a to od značek Dr. Hauschka a Raw Gaia! Který najdete ve své krabičce? :)"

To jako někdo dostane Hauschku a někdo Raw Gaia? Jejda, to zas bude nespokojenců...
Obecně bych ale brala, kdyby u nás existovala krabička krásy specializující se čistě jen na přírodní a bio kosmetiku, v poslední době mě baví a zajímá nejvíc.

Jaký byl podle Vás nejlepší produkt a největší propadák únorového Ladyboxu?

8 komentářů:

  1. Tak já bych teda chtěla v březnovém určitě Dr. Hauschka, to druhé ani neznám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jméno Raw Gaia už někde slyšela a produktu od nich bych se nebránila. Výrobky na jejich stránkách vypadají moc fajn:
      https://www.rawgaia.com/organic-skin-care/moisturisers-creams.html

      Vymazat
    2. Ale zase jo, musím říct, že to vypadá dobře :-) Tak uvidíme, která značka u mě nakonec skončí

      Vymazat
  2. Strašně mě lákají ty parfémy. Možná si nějaký i koupím, jenže bez vzorků nevím jaký :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus jim napsat, třeba ti nějaké pošlou. :) Za zkoušku nic nedáš. :)

      Vymazat
  3. Tak tohle vydání se jim opravdu povedlo a jsem už zvědavá na to další. :) Dr.Hauschka naprosto zbožňuju, tak snad i v boxu něčím oslní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná recenze, Brunwen! Baví mě, že si z popisu udělám přesně obrázek, jestli danou věc potřebuju, nebo by se mi líbila.
    Třeba mě zaujaly ty stíny od Lily Lolo. Nebo i sprchový krém od Dr. Hauschka. Momentálně mám v koupelně 4 vzorky (levanduli, citron, růži a ještě cosi) a voní mi moc hezky. Tahle kombinace co máš ty, ve mě vzbudila zvědavost, ale podle tvého popisu si nejspíš nechám zajít chuť i na testování :-D
    Jo a krásné očičko máš! Ty hnědé stíny ti fakt sluší :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju! :)
      Ty tvoje vzorky zní podstatně líp, těm bych se asi taky nebránila. :D

      Vymazat