neděle 9. března 2014

Recenze: SKIN79 Green Super+ BB Cream - lehké BB pro bledule!

Tohle je předposlední vzorek SKIN79 BB krému v mojí sbírce a jde o relativní novinku. Podle prodejce je tenhle krém určen pro smíšenou a mastnou pleť a já jsem s ním byla opravdu spokojená.


Oficiální foto plného produktu (zdroj)

Hned úvodem ale musím zmínit jeho velké mínus a tím je jeho cena. Český e-shop jej prodává za 595,- Kč (40 g) a na ebay ani na cosmetic-love jej levněji neseženete. Jedině že by se vám podařilo ho vydražit. Což je podle mě dost výrazný nedostatek, nevím, čím si vysloužil tak vysokou cenu.

(Omlouvám se za namodralé fotky, ale zašlo mi slunce a už ten den nevylezlo.)


Odstín: Jde o zatím asi nejsvětlejší BBčko, co jsem zkoušela, a řekla bych, že mi sedne perfektně. Na obličeji před rozetřením vypadal dokonce světleji, než je moje pleť.
Vůně: Svěží okurková. Hodí se k té zelené barvě. :)
Konzistence: Středně tekutá, dobře se roztírá. Na pleti je velmi lehký, prakticky ho necítíte.
UV ochrana: Střední - SPF30 PA++.

Po rozetření - prakticky neviditelný.

Sjednocení a krytí: Sjednocení výborné, krytí spíš střední až slabší. Tón pleti krásně vyrovná a vyhladí póry, aniž by je ucpával.
Hydratace: Tak akorát. Pleť nemastí, nemusela jsem se ani pudrovat častěji než obvykle.
Výdrž: Celý den, večer jsem jej odličovala, nevytrácel se.

Bez krému
S krémem

Bez krému
S krémem
Celkový dojem: Jde o skvělé lehké BBčko pro mastnou pleť, ideální, pokud nepotřebujete silné krytí a nechcete pleť zatěžovat, přitom ale požadujete viditelný rozdíl hlavně co se vyrovnání a sjednocení týče. A teda musíte být bledule, protože je opravdu světlý. Nevýhodou je vysoká pořizovací cena, ale vzhledem k tomu, že pro bledule toho moc k sehnání není a plechovka vydrží pár měsíců, to zase tak moc není. Myslím si, že jde o dobrou investici.

Jak se zelená plechovka zamlouvá Vám?

8 komentářů:

  1. Tak tenhle vypadá podle fotek že má super krytí a kráásnou světlou barvu.. Zatím se mi líbí asi nejvíce ze všech BB co jsem viděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstínem mi zatím sedl ze všech, co jsem zkoušela, nejlíp. :)

      Vymazat
  2. vypadá moc hezky.. ale já jsem mega velká bledule, tak by na mě byl tmavý :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus si objednat nějaký vzorek, podle mě je fakt světlý. Taky se považuju za bleduli, i když to tak z fotek asi nevypadá.

      Vymazat
  3. Na mě byl moc světlý a to světlá jsem, ale vypadalo to jak kdybych byla mumie. Já už mám vyzkoušené snad všechny vzorečky a asi mi nakonec nesedl žádný :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušelas něco od Misshy? Tam mají víc odstínů, v brněnské prodejně dávají vzorky zdarma k nákupu nebo si je samotné můžeš u nich koupit za pakatel.

      Vymazat
  4. Ja sa priznam ze som stratila prehlad v bb od Skin79 :D Ale paaci sa mi ze je svetly, skusala som od nich viac a vsetky okrem Pearl a mozno toho "vip gold collection super+" (teraz fakt nvm co z toho je nazov :D:D) mi prisli az priiiilis tmave, takze to je prijemna zmena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně taky už tak nějak netuším, co vlastně je ještě název. :D Třeba tohle BB má podle mě stejný název jako ty jiné plechovky, tak tam aspoň přidám to "green", aby to bylo nějak odlišné. :D

      Tento má fakt super odstín, při nanášení je i trochu světlejší, než mám pleť, ale po rozetření se to srovná. Řekla bych, že to odpovídá tomu pravidlu, co jsem kdysi slyšela, že by se správně měl na obličej používat o odstín světlejší make-up. (Ne jak některé ženské mají tak o tři odstíny tmavší.)

      Vymazat