sobota 1. března 2014

Rozbalovačka - LoveLula Hand and Bodycare Selection Box

LoveLula je britský e-shop specializující se na přírodní a organickou kosmetiku, řada nabízených produktů je v biokvalitě. Asi už jste slyšely, že zboží zasílají i do ČR, a to bez poštovného. Teda alespoň já jsem o tom zaregistrovala hned několik blog postů, takže je to asi novinka. E-shop si můžete procházet podle značky, typu produktu, udělených certifikátů či problémů, které máte a kterých byste se chtěly zbavit. 

No a trb mě zlákala na jejich krabičky krásy.

Já totiž hrozně ráda zkouším různá mazadla (u dekorativky zůstávám spíš věrná svým oblíbencům) a přírodní kosmetika mě v poslední době láká čím dál tím víc. A ráda zkouším zejména značky, které neznám a které u nás nejsou k dostání (v tomhle ohledu se mi v poslední době Ladybox zkrátka nedokáže zavděčit, i když posledně to bylo lepší). Tak jsem si řekla, že bych od nich nějakou tu krabičku otestovala.

LoveLula má jednak svůj klasický beauty box, který se předplácí jako překvapení. Angličanky to mají jednodušší, můžou si ho předplatit do odvolání a nechávat si každý měsíc strhávat jeho cenu z účtu (12,5 libry), nebo si zaplatit najednou předplatné na 3 měsíce (37,5 libry) či rovnou celý rok (150 liber). Do zahraničí bohužel pravidelné měsíční platby zařídit nejdou, takže jsou zde pouze možnosti 2 a 3, a to ještě s příplatkem 5 liber na jeden box (3 měsíce = 52,5 libry, 1 rok = 210 liber). To už mi teda jako moc výhodná cena nepřišlo, navíc některé ty boxy ani za tu britskou cenu mi nepřišly zas tak super.

Pak má ale LoveLula i tzv. gift boxy, které jsou nějak tématicky zaměřené a obsahují většinou cestovní balení a vzorky výrobků, které si můžete prohlédnout dopředu. Boxy různě obměňují, teďka tam třeba přibyl jeden, co tam při mém nákupu nebyl, naopak ten co jsem si pořídila já a jeden další už zmizely. Já si koupila Hand and Bodycare Selection Box za 12,5 libry (něco málo přes 4 stovky), protože jak už jsem řekla mám ráda mazadla všeho druhu a bylo tam na počet nejvíc různých věcí. Navíc si můžete ke každé objednávce nad 5 liber vybrat 3 vzorky zdarma (jejich nabídka se taky neustále proměňuje) a za každou utracenou libru dostane 1 bod, který představuje 10 pencí slevu z příštího nákupu. Takže já dostala 12 bodů, které můžu proměnit na slevu 1,2 libry při dalším nákupu.

No doufám, že jsem vás tím dlouhým úvodem neodradila.

Balíček měl přijít do 5-10 pracovních dnů (max. 21 working days), přišel mi po asi 12, takže to trvalo přes dva týdny. Na britský e-shop celkem dlouhá doba, ale taky nemusel přijít vůbec, že ano... Krabice byla o něco užší než ta vnější ochranná ladyboxí, žádnou menší krabici neobsahovala, ale byly v ní rovnou výrobky.


Ta plastová vystýlka mi nepřišla moc ekologická... ale obsah ochránila dobře.



Nahoře byly vložené ty tři vzorky zdarma, já jsem si vybrala (z toho co tehdy nabízeli) Kimberly Sayer Gentle Face Cleanser, Mádara Deep Moisture Cream a Santaverde Aloe Vera Hydro Repair Gel. Protože zněly podle popisů nejzajímavěji.



No a tu už je samotný obsah boxu:



Cestovní balení (2 x 50 ml) dvojice tělových přípravků od REN - sprchový gel a tělové mléko s vůní neroli a grepu. Velikostně jde o čtvrtinu plného balení.


Bio mangové tělové máslo Alison Claire (50 ml). Mango mám hrozně ráda, tak doufám, že bude i chutně vonět. :)


Sprcháč/mýdlo Gielly Green (50 ml) - dle stránek s vůní citronu a konvalinky. Tak na tu kombinaci jsem zvědavá. Balení mi přijde moc pěkné, takové elegantní, i když moc nestojí, protože je strašně úzké.


No a nakonec malé balení krému na ruce od Lavery (20 ml) a organický eukalyptový čistící ubrousek Mendill


Tubička je fakt malá, ale aspoň nezabere v kabelce moc místa.


Tak to je vše.


Co si o krabičce myslíte? Šly byste do toho? Nebo Vám to přijde za moc peněz málo muziky?

Já osobně jsem spokojená, protože mám spoustu nových neokoukaných věcí na testování. :)

12 komentářů:

  1. o takovéto možnosti na ehopu jsem ještě vůbec neslyšela, jen kdyby to bylo někde, kde mají především dekorativku.. v tom bych se vyžila mnohem víc:)
    já jsem k přírodní kosmetikce trochu skeptická, vyzkoušela jsem jí pomálu, ale věsměs jsem z ní nadšená nebyla.. je teda fakt, že to bylo díky boxům a většinou to byla vlasová péče. uvidím, je to rozhodně zajímavá nabídka, určitě o těchto boxících popřemýšlím.. krémy a máslíčka bych snad vyzužila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy v těch boxech mají i dekorativku, vím, že v jednom byla tužka na obočí a oční stiny Inika. :)

      Vymazat
  2. jůů, to vypadá hezky :) ale radši se na to nebudu ani dívat, nesmím zbytečně utrácet :D jinak ten úzký krém by mě zničil, podobný obal má Sébium Globala, furt mi padá a mám z toho pěkný nervy

    OdpovědětVymazat
  3. No klasika - před tvým článkem jsem o tomhle boxu neměl ani tušení a teď už mám předplatné na tři měsíce:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      Ale pokud si pak vzpomeneš, budu ráda, když dáš vědět, jak jsi s boxy spokojená. Zajímalo by mě, jestli je to pořád ještě výhodná koupě, nechat si je posílat do ČR.

      Vymazat
    2. Budu se snažit, první boxík je až v dubnu, snad se dopídím, že jsem na něj přišla z tvého blogu, čtu jich hromadu:)

      Vymazat
    3. Jasně, to chápu. :) Dík :)

      Vymazat
  4. Jé, tak o tom slyším úplně poprvé :) Vypadá to super a hlavně by se mi líbilo konečně zkusit jiný box než ten náš Ladybox :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám po Ladyboxu, Misshaboxu a tomhle v merku další dva boxy na ozkoušení. :D
      A nemůžu se dočkat, až se dostanu k ozkoušení tady tohoto, nejprve chci totiž dotestovat Misshabox a minulý LB, ať mám na tohle "čistý stůl".

      I když se možná nechám na ten březnový Ladybox ukecat. Má tam být Urban Veda (neznám, ale mají pěkné obaly), Lavera a Dr. Hauschka (já jsem si myslela, že si větší balení něčeho třeba šetří na tu eco-edici). A bude to hlavně péče o pleť, kterou já ráda - slibují facewash, micelárka, tonikum, pečující krém. Tak by to mohlo být po delší době fakt zajímavé.

      Vymazat
  5. Mě to přijde dobré, už jsem nad tím přemýšlela, že bych si to obědnala ale pak jsem zapomněla, díky za připomenutí, to bude zase peněz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. :D

      To mi povídej. :D Já teďka objednala eco-Ladybox (ukořistila jsem totiž MDŽ slevu 50 korun, tak jsem do toho šla) a na Missha e-shopu mají tenhle víkend slevy na vybrané výrobky až 50 % u příležitosti předělaných stránek, tak jsem tam koupila za polovic vychvalovaný jinak super drahý BB krém Cho Bo Yang pro mamku k narozeninám. Teda nejprve ho otestuju já. :D Ale ptala se mě, jestli existuje něco na zakrytí flíčků starší pleti, tak jí ho zkusím kdyžtak darovat, jsem zvědavá, co na to řekne. No takže sotva mi přišla výplata, už zase utrácím. :/ :D

      Vymazat