pondělí 31. března 2014

Rozbalovačka březnového Ladyboxu - naše pravidelná dávka emocí

(Spíš krabičkového dramatu.)

Asi už víte, že jsem to udělala zas. Zase jsem se nechala zlákat a objednala Ladybox, zkrátka proto, že na BIO a přírodní kosmetiku v poslední době dost slyším. Nejsem žádný radikální zastánce, jen když si představím, kolik toho na sebe za den napatlám, tak si říkám, že bych postupně aspoň v pečující kosmetice na přírodnější produkty mohla přejít.

Takže když jsem zjistila, že březnový Ladybox bude plný eko-pečující kosmetiky, navíc jsem zakopla o 50korunovou slevu, neváhala jsem a objednala.

No a pokud ladyboxí články aspoň trochu sledujete, tak už víte, co následovalo. Vyjádřím se k tomu rovnou, protože co je v březnovém boxu už není žádnou novinkou (info je venku od čtvrtka).

Jsem bohužel jedním z těch smolařů, co v krabičce Dr. Hauschku nenašli. Tak trochu jsem čekala, že černý Petr tentokrát vyjde na mě, protože obvykle jsem měla s různými variantami boxů kliku. U Ladyboxů by měli podstatně míň nespokojenců, kdyby byli otevření a féroví a rovnou řekli, že doktor nebude pro každého. Nebo počkat - oni to vlastně řekli - ale pozdě! Takže oprava: U Ladyboxů by měli míň nespokojenců, kdyby s tím přišli dřív a udělali si pořádek v mailing listu. Ode mě totiž mají e-maily dva a na každý mi chodí úplně jiné nápovědy. Na ten míň používaný mi cca týden před distribucí napsali, že "Jeden z plných produktů má 3 verze a to od značek Dr. Hauschka a Raw Gaia! Který najdete ve své krabičce?" Takže jak už jsem psala tady, bylo ohlášeno, že na všechny se Hauschka nedostane.

Za tím, co jsem psala v komentářích pod recenzí minulého boxu, si stojím, Raw Gaia by mi sama o sobě nevadila, značka je mi sympatická, produkty mají jistě kvalitní, jsou i dost drahé. Takže rovnocenná alternativa pro Hauschku by se u nich určitě našla. Tou ale není 15ml cestovní balení (Ladyboxem označené jako plné) bambuckého másla. To jako pardon, ale to je výsměch. Kterému nasadilo korunu vyjádření Ladyboxu v diskuzích na facebooku, že jde o plné balení, protože jde koupit normálně v obchodě. Logic... *facepalm* 

To jako všechna prodávaná cestovní balení jsou plná balení? I když je to označeno "trial size"? Tak to pardon, ale tohle není rovnocenná alternativa k Hauschkovi. Plné balení by byla rovnocenná alternativa. Neštve mě, že nemám Hauschku (třeba by mi ani nesedl a žádný zázrak by to pro mě nebyl), štve mě, že hodnota mého boxu je o 300 korun menší než u jiných. Jo, při objednávce nikde není řečeno, že hodnota všech boxů bude stejná nebo že přesně o tolik přesáhne pořizovací cenu krabičky. Ale tak snad se budu snažit o nějakou tu rovnováhu, jinak je jasné, že mě nespokojené zákaznice krabičkama utlučou. (Že by proto tentokrát vnitřní krabičky nebyly?) Pokud nebylo možné získat plné balení Raw Gaia, tak tam měly být třeba dvě levnější věci, aby to bylo aspoň trochu vyrovnané.

Jasně, pořád by byli nespokojenci, kteří nedostali "toho slavného Hauschku", ale už by mohli nadávat spíš sami sobě, že si nezjistili dost informací (teda v případě, že by výše uvedená nápověda vyšla dřív a Ladybox by všechny nelákal na Hauschku celý měsíc).

No dobře, rant over.

Nebyl by to Ladybox, aby se aspoň něco nepokazilo (a že se to tentokrát pokazilo hodně). Bez tohoto škraloupu by šlo o super krabičku. Protože je plná nových značek (částečně i dost luxusních, Hauschku bych fakt nečekala, že ukecají) a zajímavých věcí.


Střídmá krabička


Za účelem šetření životního prostředí se tentokrát nekonala žádná ozdobná vnitřní krabička (což mi vůbec nevadí, protože já nevím, co s nima). První, co uvidíme, je papírový leták s natištěným dopisem a produkty, který obaluje všechen obsah.



Nejprve se musím probojovat přes letáčky...


...a slevové kupony.


První palec nahoru za vzoreček krému od kivvi. Tahle přírodní kosmetika mě hodně láká, je přitom dost drahá, takže nejprve vzorkovat se určitě vyplatí. Akorát nevím, proč v dopise píšou, že je to australská značka, když je podle prodejce lotyšská.



A ještě pár vzorečků - pečující tělové mléko od Weledy pro atopickou pleť - rovnou dvě, aby toho nebylo na jedno použití málo. Já už doma jednu sašetku měla právě díky nákupu na naturals.cz. + Salcura Antiac face wash. No proč ne.


Tadá. Zbytek boxu. Většinu zabírá micelárka od Yves Rocher...


Ano, to je ona, zlořečená Raw Gaia. Škoda že je to zrovna bambucké máslo. A že je ho tak málo. Nějak nevím, na co ho patlat. Mazadel mám momentálně přehršel. Možná tak na moje ztvrdlá chodidla...


Tady vidíte, jak je to balení pidi.
Okurková micelárka se dočkala taky rozporuplných ohlasů. Někdo říkal, že Yves Rocher do boxu nepatří. No ale tohle neměl být BIO box, měl obsahovat i přírodní kosmetiku a přírodní neznamená nutně 100% přírodní. Takže mně tam nevadila.


Univerzální krém Lavera. To spojení univerzální krém nemám ráda. Přijde mi jako BIO Nivea. Na obličej bych ho nedala, na tělo by byl pryč za chvíli... tak snad na ruce? Jenže na ně už tři krémy mám, jeden z nich od Lavery speciálně na ruce. Chjo.


Ajurvédská Urban Veda vypadá moc zajímavě, já dostala čistící zelenou variantu (umývátko a krém), někdo měl rozjasňující modrou. Ta prý nádherně voní. Ta moje je cítit hodně silnou mentolovou zubní pastou.


A to je vlastně všechno...


Nemůžu si pomoct, ale když oddělám to velké balení micelárky, moc mi toho v krabičce nezbývá. Ta absence Hauschky je podle mě dost poznat.


Takže poučení pro příště: 
- nevěřit Ladyboxu, že bude super, i když to bude vypadat, že je mi ušitý na míru.
- schovat si ty tři stovky, počkat na recenze budoucích Ladyboxů, a když tam bude něco jo extra vychvalovaného, tak si to za ty tři stovky koupit.
V téhle edici by mi sice ta tři kila na Dr. Hauschku nestačila, ale stačila by mi třeba na tuhle testovací sadu. Ozkouším a uvidím, zda mám vůbec čeho litovat, když jsem doktora v boxu neměla. V e-shopu mají např. i Monoi olejíček.

A co Vy? Zaujal Vás březnový Ladybox?

P. S.: No tak to vypadá na úplnou Ladybox kauzu roku, když už byl vydán i otevřený dopis. Jo, ve spoustě bodů mají asi pravdu, ale na většině mých výtek nahoře to nic nemění. Fakt se divím, že něco takového nečekali.

A ne, vrátit peníze nechci. Zas tak naštvaná nejsem, a kdyby jo, dobře mi tak. :)

P. S. 2: Pokud vám nevadí kosmetika z druhé ruky (i když se nehraje jen o ni), tak vězte, že každý komentář pod tímto článkem (k tématu) se automaticky účastní menší giveaway!  Giveaway byla již ukončena!

19 komentářů:

  1. ježiš teď si čtu ty komentáře na FB... na ČOIce se asi picnou :D a teď jsem viděla i oficiální vyjádření od LB. já jsem nakonec neobjednala, bude ho mít tchýně, já beru přebytky. většinou má dobré varianty, tak jsem zvědavá, co dostane.
    a jinak Kivvi je fakt lotyšská a je super, už mám ten jejich čisticí koktejl a miluju ho úplně nekonečně moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt je tak super? Hodně mě láká... :D

      Jo, na ČOIce se tomu zasmějou. Já dělala v jedné spotřebitelské neziskovce a vždycky mi dokonce přišlo, že na Ladyboxy by šly uplatnit tu různé výjimky, které dělají zboží nevratitelné, tak mě celkem překvapilo, že vrací peníze.

      Vymazat
    2. já ho teda nepoužívám na odličování (i když to taky zvládá, ale je mi to líto), takže spíš pak jako tonikum a mám po něm strašně hebkou a rozzářenou pleť. opravdu rozzářenou, že i ráno se probudím hezká, ne zašedlá jako vždycky. teď je myslím i v akci, takže fakt doporučuju, mám ho teda něco přes týden + předtím vzorek a jsem nadšená. no a nebo si vlastně o ty vzorky napiš, oni ti ho pošlou, pokud si řekneš přímo o něj ;)

      Vymazat
    3. Tak já se asi odhodlám napsat si o ty vzorky. :)

      Vymazat
  2. Já měla variantu s Hauschkou, tak jsem spokojená. Kdyby přišla Gaia, mrzelo by mě to, ale rozhodně bych kvůli tomu nerozpoutávala třetí světovou, jako pár slečen na FB:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to rozhodně. Teď doufám, že v úvodu nevyznívám podobně, taky jsem se při psaní rozohnila... ale zas tak horké to nebude. Přepisovat se mi to ale už nechce.

      Na druhou stranu to asi není moc velká zábava, být zaměstnancem Ladyboxu, pokud se na ně každý měsíc snese taková vlna kritiky. A my nespokojení jsme asi vždycky slyšet víc než ti spokojení. Asi to je celkem demotivující...

      Vymazat
    2. Jo, musí to být pěkně nevděčná práce:) Ale hodně lidí i chválí, tak snad je to i povzbuzuje:)

      Vymazat
  3. Bylo mi nejdřív trochu líto, že jsem box neobjednala, ale s mým štěstím by na mě určitě vyšla Raw Gaia. :-D Takže je to vlastně dobře, že jsem byla soudná a nevyhazovala peníze. :-) Já bambucké máslo momentálně používám pro výrobu domácí kosmetiky, sice asi není v takové superkvalitě jako od Raw Gaia, ale je bio a není rafinované. A to mi asi stačí (jen by obecně nemuselo být tak drahé). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na domácí kosmetiku by se opravdu hodilo, ale tu já neumím (spíš na ni nemám čas a prostor) a z toho malého kelímku by jí moc nebylo... ale teďka mi popraskala kůže na lokti, tak ho asi budu mazat tam.

      Vymazat
  4. Mě by to cestovní balení strašně vadilo, měli tam dát normální balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no. Co už. Dobře mi tak, že se vždycky nechám zlákat. :)

      Vymazat
  5. Ještě že jdou všechny tyhle krabičky z překvapením mimo mě, se znám, byla bych věčně naštvaná, že bych radši tohle než tamto.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla doposud v tomhle fakt štěstí. Třeba když byly varianty Korres kosmetiky, dostala jsem máslo na rty, které už jsem si dokonce sama pořídila v dalším odstínu. Lesk na rty, který byl druhou variantou, bych moc neužila. Takže mi bylo jasné, že jednou se to otočit musí.

      Vymazat
  6. Jsem asi jedina, kdo by spise bral to maslo:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co třeba to tonikum? To by se ti hodilo víc ne? Když není na odličování...

      Vymazat
  7. Tak za tohle bych byla nas*aná neskutečně.. Tonikum od Hauschky je to nejlepší co jsem kdy vyzkoušela (to mléko by snad taky mohlo být fajn), ale takové minibalení mazadla? Ladybox za jejich nespravedlnost vůbec nemusím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže je fakt tak dobré, jak se povídá? A jak to kombinuješ teďka, když máš ještě ten Kivvi koktejl?

      Vymazat
    2. No Kivvi nepoužívám když jsem doma, tam mám čistící krém, tonikum a regulační pleťový olej, všechno od Hauschky. Ale když jedu někam (třeba jsem u přítele), beru s sebou jen Kivvi koktejl. :)
      Hauschka totiž pleť spíše dlouhodobě dává do rovnováhy a tak se přestává mastit a dělat problémy, Kivvi má naopak okamžité hojivé a uklidňující účinky, když si třeba rozdrbu pupínek.. Zbožňuju obě. :)

      Vymazat
    3. To zní super, už se těším, až objednám. Akorát nejprve potřebuju trochu pohnout s tím, co mám teď doma, objednám až pak.

      Vymazat