pátek 8. května 2015

Kosmetické střípky IV.: Péče z drogerie

Ahoj! Dnes tu mám zase spíš takový souhrnný článek o věcech, co používám denně a co stojí za zmínku a případný tip k zakoupení, ale o kterých se mi nechce psát samostatné články. A protože je toho víc, tak budu stručná. :)

Začnu svou oblíbenou drogerijní značkou, a to Alverde (vše seženete do/kolem stovky):


Sprchový peeling s kokosem a lotosovým květem je moc fajn. Krásně sladce kokosově voní, takže pokud máte rády sladké vůně, jděte do něj. Obsahuje kokosové hoblinky a ještě nějaká jemná zrníčka přírodního původu, takže pokožku jemně obrousí. Ne moc, takže je ideální pro každodenní sprchování, třeba i místo sprcháče. 
Doporučení: ANO.

Složení sprchového peelingu Alverde.




Sprchový krémový olej jsem koupila, aby peelingu nebylo smutno a protože to je limitka. Z něj už ale tak nadšená nejsem. Roztírám ho ve sprše po těle jako krém, takže se o pěnu nepokouším, tudíž pěnění nemůžu posoudit. Krémový je hezky a na kůži opravdu příjemný. Ale ta vůně... mělo by to být kakaové máslo s ibiškem, ale mně spíš divně nasládle nepříjemně kakaově smrdí. A to mám jedlé vůně ráda. Takže doporučuji očichat už v prodejně, jiní si vůni pochvalovali.
Doporučení: SPÍŠE NE. V jiné vůni klidně.

Složení sprchového krémového oleje Alverde.



Tělové máslo s vůní vanilky a mandarinky byla vánoční limitka, já se k ní skrz své zásoby propracovala až teď. A je super, hezky hydratuje a voní (a vypadá) jako vanilkový termix smíchaný s trochou mandarinkové šťávy. Jestli ho ještě někde uvidíte, popadněte ho (v naší prodejně nedávno odněkud ze skladu vyštrachali několik kusů vánoční limitky Alverde sprcháče).
Doporučení: ANO!

Složení tělového másla Alverde.


Na pečující sérum na nehty mě zlákala Liška, ale já se s ním ještě nezvládla zkamarádit. Nebaví mě ho pravidelně nanášet, přestože jsem si ho postavila na pracovní stůl, abych na něj pořád viděla. A po pár použitích mi přišlo, že mi po něm naopak vznikly nové záděry...
Doporučení: By bylo předčasné, protože se nemůžu dokopat k pravidelnému používání. (Přiznám se, že o něm píšu teď jen proto, abych mohla promazat fotky...).


A teď i k jiným značkám:


Na tonika jsem nikdy moc nebyla, vypotřebovala jsem jen jedno a to mě vůbec nebavilo. Tak jsem si místo tonika koupila růžovou vodu od Purity Vision a tu si stříkám na umytý obličej vždy před použitím krému. Je super, hezky ho zklidní a hned vypadá zářivěji. Navíc jsem si nedávno koupila bezvodý krém na obličej od BioAroma, který se musí nanášet na navlhčený obličej, takže místo obyč vody jej míchám s růžovkou. 
Doporučení: ANO. Ale nesmí vám vadit výrazná růžovo-medová vůně. Teď jsem kupovala ve slevě druhé balení za asi 189 korun.





Daily scrub s vůní růžového grepu Neutrogena jsem si koupila ještě před tím, než jsem přešla na přírodnější kosmetiku, momentálně se ho snažím vypotřebovat a používám ho skoro každý den. Voní krásně trpce grepově a obsahuje malé částečky, které nejsou příliš ostré, takže se opravdu hodí na denní čištění (a proto bych ho asi nenazvala peelingem, není dost drsný).
Doporučení: SPÍŠE ANO. Pokud používáte i konvenční (rozuměj nepřírodní) kosmetiku. Stál tuším něco přes 150 korun, já ho kupovala v Anglii ve slevě za tři libry.

Složení daily scrubu Neutrogena.




Ryor roll-on Aknestop je můj nejoblíbenější (a vlastně jediný) přípravek na pupínky. Desinfikuji si s ním následky svých nenechavých rukou. Pokaždé, když mi dojde, běžím k Rossmannům pro další.
Doporučení: ANO! Cena nedávno byla kolem 70 korun.

Složení roll-onu Aknestop Ryor.

Občas do mého košíku zavítá i levná DMácká Balea. Kupuju si pravidelně jejich tříbřitá jednorázová holítka (ta limitovaná). Taky mám mangovou limitku tělového spreje (nenafoceno), nosím ho na cvičení.


Na sofistikované odstraňování kníra (rozuměj namísto trhání po jednom pinzetou, au) jsem si pořídila jejich depilační pásky (double au). Bohužel je vyfocené nemám, ale moc prakticky řešené nejsou, kolem vosku je na papírku spousta volného místo. Ale stejně by se chloupky měly trhat proti směru růstu, takže žádné nalepení pásky pod nos a jediné ztrhnutí zprava doleva se u mě nekoná. Vždycky přiložím na část oblasti pod nosem jen část pásku a trhám směrem nahoru. Jsou celkem efektivní, ale určitě se najdou i lepší (a dražší). Balení obsahuje také čtyři ubrousky napuštěné pečující tekutinou (olejem), kterou se odstraní zbytky vosku, co vám nad rtem zůstanou. Nevím, proč jsou jen čtyři, když pásků je dvacet. Takhle na odstraňování zbytků používám peeling na rty Alverde, který má podobnou konzistenci. Pásky musím používat každý týden, protože tak rychle mi bohužel chloupky dorostou... :/
Doporučení: ALE JO... 

Taky se mi doma sešly dva krémy na ruce, které jsem koupila kvůli vůním a celkem obstojnému složení:


Tropická vůně plodů pitaya alias dračího ovoce a kokosového mléka voněla z tubičky moc pěkně, navíc 100 ml za nějakých 40 korun? No neberte to. Bohužel při použití mi ta vůně přijde sladká až moc, taková otravná...


Další baleácký krém na ruce jsem si proto nechtěla kupovat, ale tenhle fialkový voněl a vypadal moc pěkně, tak jsem popadla aspoň 30ml cestovní verzi za asi 15 korun. Krásně voní po fialkách a hydratuje dokonce líp než ten ovocný krém, přestože je řidší. Velkou hydrataci ale nečekejte ani od jednoho, s velmi vysušenýma rukama si neporadí.
Doporučení: SPÍŠE ANO. Pokud vám stačí lehká hydratace a hutné krémy, co nechávají na rukou film, nemáte rády.

Složení krému na ruce Balea s ovocem pitaya a kokosovým mlékem.
Složení krému na ruce Balea s vůní fialek.



A na závěr tu mám jednu blogovou legendu. Ta sice z drogérky není (já ji vyhrála v soutěži), ale můžu vám říct - v drogerii seženete za poloviční cenu naprosto stejně dobré micelární vody, možná i lepší. Fakt nechápu to adorování Biodermy. Já před ní zkusila asi šest jiných micelárek (Mixa, Dermacol, Yves Rocher, L'Oréal, Garnier, Eucerin...) a tato mi nepřišla o nic lepší než Mixa, L'Oréal a Garnier. Možná i horší, protože mi ze začátku přišlo, že šminky po obličeji akorát rozmazává, než aby je setřela... takže ne díky. Zůstanu v micelárních vodách drogerijních...
Doporučení: NE. Ledaže byste měly citlivá očka a nepálila vás v nich jedině Bioderma (což já neposoudím). Jinak nevidím důvod platit za micelárku vyšší cenu.

Složení micelární vody Bioderma Sensibio.
Jak často nakupujete v drogeriích? Máte vlastní zkušenost s některým z těchto produktů?

23 komentářů:

  1. Peeling s kokosem od Alverde mám taky momentálně mezi používanými a nemůžu si ho vynachválit. Jen mi přijde, že jak je poměrně tekutý, tak docela rychle mizí. Z tvého výčtu pak používám ještě tropický Balea krém na ruce, ten jsem vyhrála, sama bych do něj nešla, mám radši jednodušší vůně, tahle je na mě taková moc divoká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mizí celkem rychle. Ale zase cena je myslím kolem 70 korun, takže se to dá. :) Aspoň pak dopotřebuju ten nepřírodní citrusový od Eveline, co mi pořád straší ve skříni. A pak asi zkusím i alverďácký s rozmarýnem. :)
      Ten krém na ruce byl tuším v DM boxu, ne?

      Vymazat
  2. Já na ten kokosový peeling koukám už asi rok. Nádherně voní... ale to složení :-/ Stejně si ho ale nakonec koupím :-D Sprchový krém má fakt dost divnou vůni, mně připomíná ze všeho nejvíc kakaový kefír nebo jogurt, nebo tak něco :-) Gel na nehty mám taky a nemůžu si ho vynachválit. Nádherně hydratuje kůži kolem nehtů a nehty pěkně zavoskuje a ty nejsou po odlakování tolik suché. No a Balea, Neutrogena a Ryor jde bohužel kolem mě (hlavně ten Ryor, fakt ho nesnáším) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Ryoru nic jiného nepoužívám. :D
      Hmm.. co ti vadí v tom peelingu? Já vím, že alverde používá laciné složky, aby byli levní, tak by mě to zajímalo. Zas moc velký odborník na složení nejsem.

      Vymazat
    2. Vadí mi kombinace voda + alkohol + glycerin + tenzid, jako první složky. V podstatě všechno pečující, co by mě těšilo, jsou jen kokosové šupinky, výtažek z lotosu a ke konci složení slunečnicový olej. Jako určitě tam není nic, co tě zabije :-D ale myslím, že to Alverde umí i lépe. Třeba citrusovo-rozmarýnový je složením určitě lepší a taky moc hezky voní. Na léto byl super :-)

      Vymazat
    3. Ten plánuju ozkoušet po tomhle. :)

      Vymazat
  3. Ja si biodermu kupujem len v akcii 1+1 :) vyjde to cca 20 eur na liter, takže 5 eur na 250ml, co je myslim velmi priatelna cena s ohladom na ostatne z drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mala som Alverde kokosovy peeling. Pekne vonal, ale na mna bol malo drsny a nejaky rychlo som ho spotrebovla na moje pomery. V zasobach mam aj Alverede sprchovy krem Kakaobutter+Hibiskus a telove maslo Vanilka+mandarinka, ale na tie pride rad az buducu zimu :)
    Mam aj Bioderma micelarku a ked miniem jej zasoby, tak si uz novu nekupim.
    Zaujal na ten Ryor roll-on Aknestop. Nieco podobne by som potrebvala, ale vo forme roll-on mi to nepride prave hygienicke. Vsetky bakterie z tvare a z "akne" sa dostavaju naspat do tej tekutiny :( Alebo mas na to nejaky zlepsovak? Nanasas to vatovou tycinkou alebo tak? Alebo by sa mozno dala ta gulicka odtial vybrat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlepšovák nemám. Taky mi to nepřijde úplně hygienické, ale nikdy se mi použitím pupínek nezhoršil, takže možná zkrátka ta tekutina bacily zpacifikuje. :)

      Vymazat
  5. Ono možná že ta Bioderma byla vlastně mezi prvními micelárními vodami, tak proto byla hodně opěvovaná. Ale ty z drogerky ji dokázaly plně nahradit, jak píšeš, za mnohem lepší cenu :) Tělové máslo s vůní vanilky a mandarinky od Alverde mám taky ráda, na suchou pleť na těle je perfektní. A zaujal mě Ryor roll-on Aknestop, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdysi jsem měla ten Neutrogena peeling, který byl super, ale co si tak pamatuji tak jeho vůně mě moc neoslovila. Roll-on Ryor jsem měla snad 2x a paráda. Avšak teď jsem našla účinnějšího a přírodního pomocníka a to antibakteriální pleťové sérum Antakne od Bione.

    Radu - Jarní Rita Ora Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. K odstranění vosku po epilaci chloupků nad rtem doporučuji koupit obyčejný dětský olejíček (já mám nějaký od Nivea), nanést na vatový tamponek a setřít; je to šetrné k pokožce, funguje to úplně stejně jako ty ubrousky v balení a jeden olej vydrží snad věčnost. :) Jinak já to dělám tak, že jeden ten malý voskový pásek rozstřihnu na půl a každou z těch polovin pak použiju na levou a pravou část nad rty. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super produkty, podívám se na alverde. :-))
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tak u věcí, které jsem taky vyzkoušela se s tvým názorem zcela stotožňuji (třeba Ryor tyčinka prostě nemá konkurenci! :) a jak moc tuhle značku nemusím, tak ještě jedna věc, která je od nich super, je dvoufázový odličovač)
    Jediný u čeho mám jiný názor je Neutrogeňácký peeling. Má sice strašně příjemnou vůni, ale jinak mi to na obličeji dělalo hroznou neplechu a dodělávám ho teď místo sprcháče když mám po náročným cvičení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :-o To bych neřekla, že takový peeling nepeeling může tak vadit. Reakce na něco ve složení?

      Vymazat
    2. Já ti vůbec nevím, přiznám se, že složení nikdy nekontroluji a stejně bych nepoznala, která složka mi vadí O:) Ale vyrašily mi z toho pokaždé takové ty maličké pupínky s hlavičkou a neuvěřitelně začala šupinkovatět kůže...

      (A kdy bude nový článek? Ve zkouškovém prokrastinování to sem chodím kontrolovat a počád nic! :)))

      Vymazat
    3. Teď jsem bohužel musela řešit osobní problémy, takže jsem na blog neměla náladu, ale snad zase začnou články přibývat. :)

      Vymazat
  10. Sprchový peeling s kokosom a lotosovým kvetom vyzerá lákavo :D mám veľmi rada vôňu kokosu
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat