sobota 8. března 2014

Recenze druhé edice Misshaboxu

Konečně jsem otestovala vše z druhé edice Misshaboxu, takže jsem si pro vás připravila slibovanou recenzi! :)

Druhá edice byla zaměřena na péči o pleť:

Obsah druhého Misshaboxu

Krabička hrála na slunci všemi barvami. :)

Time Revolution Immortal Youth Cream (plné balení, 10 ml, 143,- Kč).

Tento malý krém má působit - už podle názvu -  proti stárnutí a vráskám. V obchodě jsem jej ani ve větším než tomhle pidi balení neviděla. Proti krémům na vrásky nic nemám, ač mi není ani třicet. Až už budou, bude pozdě. :D Takže já jsem jej s radostí celý vypatlala. Balení se mi opravdu líbí, elegantní černá. Trochu mě překvapilo, že velikostně krém klame tělem. Skutečný prostor v kelímku je široký jako jeho hrdlo, nerozšiřuje se. Krém sám o sobě je hodně hutný, ač sedící v kelímku vypadá tekutě. Neteče, je to skoro máslo. Stačí ho trocha na celý obličej, vůni má takovou tu neutrální krémovou.

Krém má obsahovat extrakt z aktinidie stříbrné, který přestavuje strukturu pokožky a zabraňuje ztrátě kolagenu, a extrakt z myrty podporující tvorbu prospěšných proteinů v pokožce. Protože je protivráskový a hutný, používala jsem jej na noc. Musím ho pochválit za to, že pleť nijak neucpával a krásně ji hydratoval, hned po nanesení vypadala zářivě a tak nějak naducaně spokojeně. Rozhodně jeden z těch lepších krémů, co jsem na noc vyzkoušela, akorát je blbé, že se prodává jen takové malé balení. Vydrží mi tak měsíc. Možná se prodává i větší, to ale bude určitě o dost dražší.




Black Ghassoul Foam Cleansing Bar (plné balení, 80 g, 232,- Kč).

Další černá věc. :) Tentokrát mýdlo s marockým jílem a přírodním uhlím pro akneticku pleť. Mýdlo dle výrobce absorbuje přebytečnou mastnotu, odstraňuje ucpané póry, odstraňuje toxiny, bojuje s akné a osvěžuje pokožku. Předně musím říct, že mi pěkně smrdí. Ne že by to byl nějaký extra smrad, ale ta vůně se mi zkrátka nelíbí (něco mezi uhlím, obilím, blátem a ještě něčím) a umí zaplnit celou koupelnu. Proto mám mýdlo schované v takové té krabičce, co jsem v ní kdysi nosila rovnátka.

K mýdlu je síťka na napěnění, tu já ale většinou nepoužívám. Mýdlo aplikuji obvykle večer na odstranění nečistot. Pěna je našedlá a tak trochu lepivě blátivá, což bude určitě tím jílem. Odmašťuje opravdu důkladně, přitom pokožku nevysušuje. Já jsem s ním moc spokojená, ostatně nějaké černé mýdlo bylo i na mém wishlistu.





Super Aqua Perfect Cleansing Tissue (plné balení, 40 kusů, 131,- Kč).

Od těchto ubrousků jsem neměla žádná očekávání, ale pozitivně mě překvapily. Balení je velmi praktické, uzavíratelné, takže nevysychají. Voní hezky květinově. A dobře odličují, aniž by štípaly v očích nebo dráždily pleť. Protože používám dost řasenky a tekuté linky, při odličování micelárkou mi vždycky zůstanou nějaké černé zbytky mezi řasami. Když si pak jdu umýt obličej, vypadám trochu jako panda. Tyhle ubrousky mě odlíčí líp než jakákoli micelárka, protože po jejich použití je večerní panda minimální. Používám je tedy o víkendu, když jsem u našich, mám o jednu flašku (micelárku) na převážení míň.





Natural Konjac Cleansing Puff - White Clay (1 kus, 97,- Kč).

Jde o přírodní houbičku, podle letáčku 90 % houba, 10 % jíl. Toho jílu jsem si nějak nevšimla. Každopádně nejde o mořskou houbu, ale o vlákna jakési rostliny, pokud se nepletu. Houbička se nesmí nechat vyschnout, jinak je po ní. Já ji nechala přes víkend v pytlíku a okoral mi vyčuhující kraj. Prostě se seschl na něco scvrklého a tvrdého. Naštěstí to bylo vratný proces, když jsem houbička namočila, dostala se okoralá část do původní podoby. Už si na to ale dám bacha. Houbička je velmi jemná, omývat s ní obličej je moc příjemné, hotová masáž. Já s ní nanáším i mycí krémy a ghassoul mýdlo. Rozbalenou ji vyfocenou nemám, ale je to vlastně půl koule i s provázkem na zavěšení, vypadá nějak takhle (google).











The Style Lucid Nail Polish - Dazzling (plné balení, 8 ml, 106,- Kč).

Na laky mě moc neužije, ale tenhle topcoat vypadal moc hezky, tak jsem si řekla, že ho zkusím. Zkoušela jsem jej na čisté nehty i na tmavý lak. Na tmavém laku se mi moc líbí, takže ho snad i budu nosit. Jen se musím donutit si ty nehty nalakovat, výsledek se mi líbí, ale do lakování se mi nikdy nechce.


















1 vrstva:



2 vrstvy:


Na palec jsem nejprve použila tento lak:


S tmavým lakem:








Super Aqua Cell Renew BB Cream (vzorek, cena plného balení 621,- Kč).

Na něj bude samostatná recenze v rámci mého "BB seriálu".

Super Aqua Cell Renew Cream (vzorek, cena plného balení 1.549,- Kč).

Ten mi vystačil bohužel jen na jedno nanesení na obličej, krk a dekolt. Takže jen takové první dojmy. Krém obsahuje šnečí sliz a trochu jako zahuštěný šnečí sliz i vypadá - je průhledný, trochu jako nějaká vazelína či gel. Voní celkem výrazně po ovoci, připomnělo mi to tutti frutti. Vůně se mi líbila, neotravovala. Pokožku hezky hydratoval, žádná nečekaná nepříjemná reakce se nekonala. Moc nemastil, takže by se podle mě hodil i jako denní krém.


Time Revolution Extreme Toner (vzorek, cena plného balení 600,- Kč).
Time Revolution Dream Silky Lotion (vzorek, cena plného balení 600,- Kč).

Pleťové tonikum a hydratační fluid. Tonikum mi voní po růžích a zdá se být fajn, krém hydratuje, po ničem jsem se neosypala, takže dobrý.


Finální verdikt:
Celková hodnota boxu = 709,- Kč + vzorky drahých produktů (zakoupeno za 399,- Kč).
Hodnota boxu byla bezmála dvakrát tolik, co box stojí, přitom si ho musí Missha celý financovat sama. To je podle mě obdivuhodné. Protože mě kosmetika pečující o pleť baví, byl tenhle box přesně pro mě a byla jsem s ním opravdu spokojená. Už se těším na další edici, snad bude podobně povedená.

A co říkáte na Misshabox Vy? Objednaly jste si druhou edici?

P. S.: Podlehla jsem a koupila si březnový eco-Ladybox. Protože jsem při psaní této recenze ponocovala a díky tomu stihla MDŽ slevu 50 korun pro prvních 50 objednávajících od vyhlášení akce. Takže mám box za 289,- Kč. :) Jestli si tohle čtete brzo ráno, třeba slevu stihnete taky. :)

7 komentářů:

  1. Ten lak je boží! hlavně když máš pod ním ten tmavý ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je na tmavém podkladu naprosto dokonalý :)

    Nad LB jsem tentokrát taky přemýšlela, nakonec jsem odolala.

    OdpovědětVymazat
  3. aaaahhh, missha missha :) mydlo black ghasoul mi tak voniiii, uzasna vune, pripomina mi nejakou dobrotu :D ale bohuzel jej mohu pouzivat max. 2 tydne jinak me moc presusuje :(
    krem time imortal youth voni take naaaaaadherne <3 :D sneci BB jsem pouzivala uz pred tim, ale vzorecek se vzdy hodi, treba na cesty :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nadšená z houbičky a odličovacích ubrousků, z laku jsem velmi zklamaná, špatně zasychá a dává hodně málo třpytek. To mě mrzí, že jsem o té slevě na LB nevěděla, bych si ho taky koupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tu slevu narazila fakt náhodou, jen díky tomu, že jsem ponocovala. Protože to nahazovali na stránky o půlnoci a já se šla ještě naposledy mrknout na fb. Pokud vím, tak normálně na stránky o půlnoci akce nedávají.

      Vymazat