úterý 5. května 2015

Novinka: Puntíkatá padesátá s Alverde rtěnkami (+ maska a tělová péče)

Nechtěla jsem tento měsíc zbytečně utrácet, to by ale nesměli u Alverde přijít s novými limitkami. Puntíkatá limitovaná edice dekorativní kosmetiky inspirovaná padesátými léty vám asi také neunikla, pokud jste se teď někdy pohybovaly v DMku. Já si všechno ozkoušela a koupila si dvě rtěnky a pytlíčkovou masku.




Rtěnky jsou balené v bytelných roztomilých světle modrých obalech. Buď se vám budou líbit, nebo vám budou připadat kýčovité. Já spadám do první skupiny.


Odstíny byly v nabídce tři, po 120 korunách. 10 Rockabella Red je ohnivá červená, 20ka byla třpytivá broskvová a 30 Dominant Pink je tlumená fuchsiová (rozuměj ne neonově křiklavá, ale pořád velmi výrazná). Broskvová se mi nelíbila, byla moc světlá a pruhovala, ale zbývající odstíny vypadaly na ruce pěkně, tak jsem jim neodolala. 


Oběma odstínům musím pochválit výraznou pigmentaci a saténový finiš. To u přírodních rtěnek jen tak neseženete:


10 Rockabella Red vypadala na ruce krásně sytě červeně, v angličtině bych ji popsala jako fire engine red. Má v sobě hodně oranžové, ale pořád je to podle mě červená. Překvapivě mi nedělala žluté zuby, jak jsem od ní očekávala. Barva je to tedy krásná, ale jsou zde určitá ale:
  • Konzistence je dost tuhá, takže pohodlně se určitě nenanáší. Asi daň za ten matnější finiš. Po chvíli se o rty rozehřeje a jde s ní pracovat líp. A naštěstí nevysušuje.
  • Měla jsem si k ní přičichnout. Vážně měla. Asi by mě to od nákupu odradilo. Já ale očichala jen tu růžovou, domnívajíc se, že budou vonět stejně. Jenže nevoní. Jako říkala jsem si, co mi ta barva připomíná a jak její přírodní verze dosáhli. Je zkrátka papriková. A po paprice i voní. (Potvrdil mi to i bratr.) Jako byste si na pusu natíraly paprikovou pastu. Kterou se někdo snažil trochu osladit, ale moc mu to nešlo. Upřímně se mi z té vůně dělá trochu špatně, ale naštěstí časem vyprchá.
  • S tím je spojeno, že na rtech jemně pálí. Podotýkám, že jsem je popraskané neměla. Naštěstí aspoň po paprice nechutná.




  • Přestože má matnější finiš a tužší konzistenci, výdrž tomu neodpovídá, obtiskává se velmi snadno a ztrácí se poměrně rychle. A to tak, že mizí nejprve ta červená složka, a rty vám proto zoranžoví:


S ohledem na vše výše napsané se tedy bez tohoto odstínu asi obejdete, ledaže byste po něm jó extra prahly.

30 Dominant Pink je na tom o dost líp. Konzistence je sice ještě tužší a voskovitější a při nanášení máte pocit, že bude vysušovat, ale není tomu tak. Voní hezky nevtíravě po malinách. Barva je to hodně výrazná, ale ne vyloženě řvavá (i když pořád je svítivější než na fotkách níže, foťák opět barvy vyžral). Takže pokud se vám odstín líbí, klidně vám ho doporučím.



Limitka zahrnuje i jeden produkt pečující kosmetiky, a to peelingovou masku:



Jde o bílou pastu s poměrně dost ostrými zrníčky a jemnou nasládlou vůní (mandlového květu?). Nanesete ji na obličej, který vám hezky bílé zabarví, a počkáte 5 - 10 minut. Já ji smyla, jakmile mi oschla a začala pleť stahovat, takže cca po 7 minutách. Obličej byl rozhodně hladší a prozářenější (podezřívám přítomnost nějaké bělící složky), hloubkové vyčištění ale spíš nečekejte. I když já ji zatím testovala jen jednou, takže co můžu vědět. Balení stojí 60 korun a počítám, že vyjde na 3 - 4 použití (rozhodně víc než na avizované dvě).




A aby toho nebylo málo, včera jsem se šla opět projít do DMka s tím, že nic nepotřebuju a koupím si tam jen proteinové tyčinky... no to bych na stojanu u pokladen nesměla zahlédnout tuhle novou jarní limitku, shodou okolností taky v puntíkovaném balení. Jde o sadu sprchového krému a tělového mléka s vůní Blütenmeer, tedy "moře květů"? Měli tam tři balení, takže syndrom limitované edice opět zafungoval a sada putovala do košíku. Stojí 160 korun. Zatím jsem si k ní jen přičichla a vypadá to na velmi jemnou nevtíravou sladkou květinově ovocnou vůni. Takové typické Alverde no, asi byste se bez této sady obešly, pokud jejich vůně znáte a přestávají vás bavit. A já bych se měla příště klepnout přes prsty, mám v zásobě už asi tři sprcháče. Ale když to balení bylo tak hezké...





A co Vy? Máte rády puntíky? :)

19 komentářů:

  1. Hehe, papriková rtěnka :-) U té masky se asi zbláznili... za to složení a množství chtít 60 Kč?
    Pro limitku se sprchovým krémem si taky dneska jdu! Včera jsem ji viděla v nějakém dm newsletteru a bylo jasno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No poměr cena množství nic moc. Ale stejně mi to nedalo, co kdyby měla zázračné účinky. :D A plátýnkové jednorázové masky stojí podobně...

      Vymazat
  2. Mluvíš mi z duše na tyto novinky se musím podívat.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som z kategorie, ktorej sa bodkovany obal nepaci. Ale zase sprchovy krem a telove mlieko budem chciet vyskusat.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
  4. Hned jak jsem tuhle limitku zahlédla mi bylo jasné, že z ní něco musím mít..Spoléhala jsem právě na rtěnky, ale žádná z nich není barva pro mě, tvářenky jsou sice docela hezké, ale nemají puntíky :-) A hlavně prý zas tak moc nevydrží, takže jsem nakonec vzala jen černé tekuté linky, protože ty se neztratí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tú červenú som bola zvedavá, ale papriková vôňa...no neviem, neviem :D Som zvedavá, či túto kolekciu už dostať aj u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano. :) Schválně si pak přičichni, zajímalo by mě, jestli ji ucítíš taky. :)

      Vymazat
  6. Silou se přemáhám, abych neběžela nadšeně s košíčkem pro tu limitku, protože si dávám květnovou stopku, tak mě trochu potěšilo, že červená rtěnka není nic moc :D Ale vypadají tak krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace a design se tentokrát Alverde opravdu povedly. :)

      Vymazat
  7. Já jsem chtěla z téhle limitky aspoň něco, ale nakonec se mi ty barvy zdály takové tuctové. A maska zas zbytečně drahá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už měla podobné odstíny, ale ne totožné. Červenou ne tolik do oranžova a fuchsiovou víc svítivou. No maska je celkem drahá, ale nedalo mi to. :)

      Vymazat
  8. Maska mě tolik neláká, za to ta sada na tělo jo :))) ale mám toho ted tolik, že prostě chtě nechtě musím odolat. Rtěnky asi taky oželím, barvičky líbí ,ale mám už podobné

    OdpovědětVymazat
  9. Barvičky rtěnek moc krásné, ale nic pro mě :D. Podle mě by mi to moc neslušelo. Ale balení krásné a Alverde je samozřejmě super :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, každá z nás výrazné rtěnky nemusí a na tom není nic špatného. Dva roky zpátky bych si taky nic takového na pusu nedala. :)

      Vymazat
  10. Ten obal je kouzelný. A ta pigmentace :-) musím si konečně pro nějakou dekorativku taky skočit :-)

    OdpovědětVymazat