úterý 25. března 2014

Březnové novinky u mě doma aneb coming soon...

Zase se u mě sešlo několik nových věcí, tak jsem si řekla, že vám je ukážu, abyste věděli, na co se můžete v nejbližší době těšit. Předně bych se vám ráda "pochlubila" s jedním mým impulzivním nákupem, který - jak jinak - nedopadl zrovna podle mých představ. Posuďte sami, jestli se mi takový nákup vyplatil.

Nedávno jsem byla nakupovat v Olympii a řekla jsem si, že bych si ke rtěnce Grand Rouge od Yves Rocher, co byla v jednom z Ladyboxů, mohla přikoupit nějakou sestřičku. Jakmile jsem ale vlezla do obchodu a zjistila, že jedna stojí 325,- Kč, tak jsem zase rychle vycouvala...

No a o pár dní později jsem náhodou zabrousila na YR e-shop, kde na tyto rtěnky měli zrovna slevu 30 % + navíc při nákupu nad 250 korun jednu rudou zdarma. Tak jsem si koupila rovnou čtyři (teda 3 + 1), proč troškařit, že ano (ta z Ladyboxu byla do té doby jediná normální rtěnka, co jsem vlastnila a fakt používala). No nejprve jsem měla potíže s placením, protože mi spadla platební brána, takže jsem nevěděla, jestli se objednávka zaplatila nebo ne (peníze se ale odečetly). No a nakonec se mi nevyplatilo ani objednávání jen podle obrázků a swatchů na netu. Protože z těch 4 odstínů se mi opravdu líbí jen jeden, ten nejsvětlejší. Ach jo.

V brzké době můžete čekat swatchovací článek s fotkami na rtech.

Trochu mi to připomíná nábojnice...


Odstíny jsou:
- Rose Pétillant
- Rose Eclatant
- Rose Somptueux
- Rouge Gourmand (zadarmo)
Celkem za 777,- Kč i s poštovným.




Ale jako dárek k nákupu jsem dostala vzorky krémů Sebo Végétal, na ty jsem zvědavá, jsou pro mastnou a smíšenou pleť, což ta moje je (smíšená).


A příště si udělám v kamenném obchodě aspoň swatche na ruce a zapíšu si názvy odstínů, co se mi budou líbit. Dostala jsem totiž slevu na 40 % na jednu dekorativku, další na jednu pleťovku a myslím 30 % na e-shop, tak by byla škoda to nevyužít.

K. z In your face! blogu mě nalákala na rozjasňovač Prime and Fine od Catrice, který se ale bohužel už neprodává. Ona však měla dva a byla tak hodná, že mi jeden prodala. :)




Moje mamka bude mít narozeniny, tak jsem samozřejmě dumala, co jí koupit. Není zrovna kosmeticky založená, ale nedávno se mě zeptala, jestli existuje nějaký krém na zakrytí flíčků na starší pleti. Samozřejmě mě napadlo BBčko, konkrétně Missha Cho Bo Yang BB krém, který má být spíš pro zralou pleť a víc krycí. No a když zrovna na něj byla o jednom z minulých víkendů asi 40 % sleva (normálně je skoro za 600), tak jsem neváhala a objednala. A samozřejmě mi to nedalo a musela jsem zkusit, jestli jsem nepořídila propadák...


Tak teď přemýšlím, jestli jí k tomu nemám koupit aspoň ještě pudr a tvářenku, přece jen bývají po použitích krycích prostředků potřeba. Ale mamka se nemaluje, takže se bojím, že mi to omlátí o hlavu. Ne, to by neudělala. :D Ale vyčetla by mi, že zbytečně utrácím.... a tak pudr od Dermacolu a tvářenka od Alverde zas tak drahé nejsou, při nejhorším bych si je přivlastnila.

Narozeniny slaví také časopisy. V Elle byla k dvacetinám přibalená micelární voda Bourjois, tak jsem ji přikoupila do sbírky. Mimochodem opět jsem se přesvědčila, že mě ten časák neba. Obrázky pěkné, ale prolistováno za hoďku dvě, takže zbytečně drahá sranda. Zůstanu u Marie Claire, tam mají zajímavé čitelné články.


Dvacel let slavila taky Žena a život. Tu taky nečtu, ale všimla jsem si jí v Albertu, měla přibalenu 75ml tubičku tělového mléka s bambuckým máslem od Yves Rocher v hodnotě asi 130 korun - no nekupte to (nebo pidibalení šampónu Gliss Kur - to určitě ne). A protože ten časopis stál jen 30(!) korun, tak jsem si koupila rovnou tři, jednu do zásoby a druhou do giveaway. Paní prodavačka se na mě koukala jak na parazita.


______________________________________________

No a jako bonus tu mám dvě věci, co mě tenhle týden zaujaly, ale které si asi pořizovat nebudu, takže jen tak pro informaci:

Žádné MUA oční stíny nevlastním, ale tahle nová paletka z řady Luxe se mi opravdu líbí. Očividně se snaží svézt na vlně popularity Naked3, ale není to přímá kopie a má hroty (škoda že ne stříbrné, ale zlaté). No zkrátka správná rockerská paletka. Ale 8 liber + poštovné se mi za ni dávat nechce...

Zdroj
Jo a díky jedné stránce pro geeky jsem objevila jeden obchůdek na Etsy (momentálně na dovolené), který prodává geek-inspired balzámy na rty. Zřejmě něco jako geeky Crazy Rumors. Cena je obdobná, příchutě podobně šílené (šíleně chutné), jen bohužel poštovné do ČR skoro 300 korun. To už se vyplatí leda tak ta sada 10 kusů a rozdat pak kamarádkám. Jenže já se bojím, že by se pak projevil můj vnitřní sysel a já balzámky nechtěla dát z ruky. Jenže 10 bezbarvých balzámů na rty v tyčince fakt nepotřebuju. Nebo jo?

Zdroj


•HEY MISTAH J•: Smells like warm red velvet cake with smooth, white vanilla frosting!
•IVY'S POISON•: Smells like a crisp, green apple dipped in ooey-gooey caramel - a customer favorite!
•GIRL ON FIRE•: Smells like fiery cinnamon, sweetened with french vanilla.
•PATRONUS•: Smells like white chocolate, vanilla and a hint of mint!
•GLORIOUS PURPOSE•: Smells like the perfect juicy pear, drizzled in golden honey - nectar of the honey-tongued trickster god himself!
•TIME LORD TOFFEE•: Smells like a delicious piece of home-made English toffee.
•BAD WOLF•: Smells like rich, dark chocolate with a hint of rose petals, for those companions who like a little sophistication mixed in with their fun!
•TEA WITH INARA•: Smells like spiced chai tea, enjoyed amid the incense smoke and candlelight of a luxurious boudoir.
•SECOND BREAKFAST•:Smells like fresh, warm pancakes dripping with butter and maple syrup. Perfect for that favorite hobbit in your life!
•GOBLIN KING'S GIFT•: Smells like juicy peaches with a hint of sweet cream.

No nic, radši toho nechám...

Čím jste si v březnu udělaly radost Vy? Vyzkoušely jste něco z mého seznamu?

14 komentářů:

  1. Tu micelarku z Elle mam aj ja - micelarky sice nemusim, ale Bourjois ako znacku mam celkom rada a bola som aj zvedava na Elle ale tak... V casopise je pomer reklam ku clankom 3:1 a z toho este polovica clankov su len kolaze na sposob Polyvore - skoda papiera. A micelarka sialene lepi, takze ju doslova vyspliechavam aby som sa jej cim skor zbavila :D
    Inak, YR nejako nemusim, ale tie ruze maju krasne farby :D Vsetky!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle si taky říkám, že vypadají pěkně. Akorát ty dvě prostřední... jedna zvýrazňovačková fuchsie, druhá hot magenta, obě velmi jednolité, připadám si s nima jak z osmdesátek... :D

      K micelárce se dostanu až za dlouho, nedávno jsem otevřela tu 400ml od Garnier. :D

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že rozjasňovač došel v pohodě :). A díky za tip na novou MUA paletku, vypaá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle BB nemám rada, ale treba mamce sedne :))... a Elle s micelárkou jsem taky neodolala :)
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu vědět, co ti na něm nesedlo? Jestli si máme na něco dávat bacha. Třeba pupínky nebo tak. Mně přišlo po jednom použití moc fajn.

      Vidím, že Elle mělo zvýšené prodeje. :D

      Vymazat
  4. Asi bych měla zajít taky do trafiky a prozkoumat ty přílohy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se to opravdu vyplatí. :) Já takhle třeba ulovila oční stíny Artdeco (149,-) v časopise za 70 korun.

      Vymazat
  5. Boha, ty odstíny těch rtěnek jsou nádherné. Všechny stvořené pro mě. Kdykoliv hledám u nás v trafice časáky s dárkama buď už je namají, nebo je mají bez dárků :O že by si je prodavačky braly domu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by mě vůbec nepřekvapilo! Já si myslím, že se bez dárků ani nedělají, leda ty časáky, co mají i zmenšené výtisky, třeba nová malá Marie Claire.

      Vymazat
  6. Rtenka Grand rouge je skvela, mam tusim tu treti:) Zenu a zivot jsem samozrejme taky koupila:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no, já nechápu, co proti Yves Rocher tolik blogerek má... :D

      Vymazat
  7. aaaaa, paletka s hroty?? Tu chci! :D Akorát proč to musí být zrovna MUA, tu vůbec nemusím.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě... já mám v plánu několik paletek jiných, lepších. Pokud by ale měli nějaký výprodej, tak bych do ní možná šla.

      Vymazat