pátek 28. února 2014

Únorový new in - co je u mě nového (Garnier, Missha a další)

Nedávno jsem se vydala do brněnské Olympie s cílem koupit si zimní kabát. Jo, já vím, s křížkem po funusu, všude už byly jarní kolekce. Vypadalo to, že nic neseženu, tak jsem aspoň zalezla do Rossmanna doplnit zásoby věcí, co mi docházely.

Malý nákup v Rossmannu


Předně jsem potřebovala obarvit šediny. Jako fakt, jsem šedivější než oba moji šéfové dohromady, šedivím už od 18 let. Ale permanentní barvu nechci, protože mi všechno chytá moc tmavě, skoro černě, a s odstínem jsem spokojená až po několika umytích. Pořád se skoročernými vlasy bych chodit nechtěla a nebaví mě barvit odrosty. Proto je klasický Palette šampón v tomhle odstínu mojí stálicí, používám ho několikrát do roka, barva je podobná mé přirozené. Na nějaké vlasové experimenty mě neužije (aspoň mám vlasy zdravé). 


Za chvíli mi dojde antiperspirant Rexona i micelárka od L'oréalu, tak jsem sáhla po dvou (údajných) novinkách od Garnier. Micelárka Garnier má skoro stejné složení jako ta loreálí, má ale 400ml balení a stála asi 160 korun bez slevy, loreálka stojí 99 za 200 ml, když je ve slevě. Takže tohle je podle mě výhodný kauf. Deodorant Garnier je krém v tubě, doufám, že to bude něco jako Rexona Maximum Protection, ta má vlastně taky podobu krému, akorát v klasickém balení. Sice to má v názvu "deodorant" (možná jen proto, že se deo rýmuje s néo), pod tím je ale napsané i "intensive antiperspirant", tak snad to bude i zabraňovat pocení, jinak bych si ho znovu nekoupila. Chtěla jsem jen trochu ušetřit, Rexona je 2x dražší než obyč dea a anti.


Rossmann v Olympii je myslím jediný v Brně s nabídkou Catrice kosmetiky. Chtěla jsem si tam koupit jejich vychvalovaný pudrový rozjasňovač, ten se už ale údajně nevyrábí. Tak jsem smutně stála u toho regálku a přemýšlela, co si koupit namísto pudru. Chvíli jsem koukala na tři odstíny rozjasňovače v tužce (používaný do vnitřních koutků očí), nakonec jsem si ale koupila "eyebrow lifter" tužku. No zkrátka zesvětlující pastelku na hranu obočí. Protože byla hezky narůžovělá, matná, byly na ní hezké kytičky a odstín se jmenuje "Lift me up, Scotty!". :D Kosmetickou tužku s přetvořenou hláškou ze Star Treku (Beam me up, Scotty!) jsem prostě musela mít. :D Zjistila jsem, že se dá použít i jako korektor a na vnitřní spodní linky.



 _________________________________________________________________________________

Nákup v Missha prodejně
Taky jsem se stavila v brněnské prodejně Missha. Potřebovala jsem krém na ruce a věděla jsem, že mají dobré a kvalitní. Vzala jsem si tohle krásně balené máslo - balzám na ruce a nehty. Je opravdu hutné a výživné, přesně to, co jsem na své v poslední době záděry trpící ruce potřebovala. Stál něco málo přes 200 korun, ale je ho 60 ml. Ty levnější roztomile cestovatelské krémy, co byly v prvním Misshaboxu, stojí 99 korun za ani ne 30 ml, takže to vlastně cenově vyjde nastejno a tohle je přitom mnohem kvalitnější mazání. A když už jsem tam byla, tak jsem si pořídila i druhé cestovní balení The First Treatment Essence (179 korun). To první z Misshaboxu mi vydrželo skoro čtyři měsíce, takže jsem necítila potřebu pořídit si plné balení za 1200+ Kč. Ale teda byla ho zase opravdu velká lahev, jak nějakého velkého balení tělového mléka. Asi bych ho ani nestihla spotřebovat.


A dostala jsem k nákupu zadarmo 2 vzorky - té esence (podaruju někomu, kdo nevěří, že zabírá) a make-upu, na který jsem zvědavá.

_________________________________________________________________________________

Nákup na naturals.cz
Snažím se jít v poslední době taky trochu kosmeticky do sebe a přestat na sebe patlat chemické sajrajty alespoň co se týče péče o obličej. Takové té, co nanesete a čekáte, až se vstřebá, aby účinkovala. Krémy, séra... postupně začnu používat asi i přírodní tělová mléka, možná časem šampóny. Takže když mi začal docházet oční krém, sháněla jsem se po relativně levné kosmetice Natura Siberica, kterou určitě většina z vás už zná. E-shop s poštovným zdarma nebo osobním odběrem v Brně se mi nepodařilo najít, tak jsem nakonec nakoupila na naturals.cz, kde doručují do Heurekapointu za necelých 30 korun navíc a kde mají většinu zboží o pár korun levněji oproti jiným e-shopům.


Koupila jsem si hydratační krém/gel na oční víčka (218,- Kč) a sérum pro mastnou a smíšenou pleť na stažení pórů (313,- Kč). Časem snad přibyde ze stejné řady denní a noční krém, oba stojí jen necelé dvě stovky.

E-shopu musím pochválit skvělou komunikaci (měla jsem předtím pár dotazů) i doručení. Výrobky byly opravdu důkladně zabalené, navíc jsem k nim dostala ručně psané poděkování, letáčky a 4 vzorky. E-shop tak mohu jedině doporučit, mají tam spoustu zajímavých věcí.


_________________________________________________________________________________

Nakonec jsem z Olympie nešla s prázdnou ani co se oblečení týče. Nejprve jsem si koupila v H&Mku dvě levná trička (nikdy bych neřekla, že mi bude Sko, ty míry jsou vážně mimo), černé a červenočerně žíhané (2 x 129,-).

Pak velkou černou tašku v XBAGS za asi 250 korun:


Po kabátu jsem brousila i v Benettonu, do opravdu pěkného jsem byla ochotná investovat, ale všechny už byly samozřejmě fuč. Ale měli tam věšáky se slevama 70 % a tuhle sukni (ač sukně nenosím) jsem tam zkrátka nemohla nechat, když ji zlevnili z 1300+ na 360+ a skvěle mi sedla. Už jsem ji otestovala, je fakt pohodlná, hodí se do práce.


K sukni jsou samozřejmě potřeba nové punčocháče, tak jsem se stavila i v Calzedonii. Pokus vyfotit vzor:


No a nakonec jsem i něco jako teplý kabát našla v úplně zastrčeném výprodejním regálu v Ann Christine, za asi pětikilo. Takhle na zemi nevypadá nic moc, ale je hezky vypasovaný, přesně jak jsem chtěla, a je v něm teploučko.


Takže ač jsem si první hodinu myslela, že nic nenakoupím, nakonec jsem si nesla asi 6 tašek s oblečením (+ taškou), které mě dohromady stálo asi 1700, a připadala jsem si jako královna slev. :D Doufám, že aspoň měsíc nebudu muset nakupovat oblečení. Mě to totiž vůbec nebaví a většinou nic neseženu, protože se mi věci v obchodech nelíbí. Asi jsem divná. :D

Co pěkného jste si v únoru pořídily Vy? A co z výše uvedené kosmetiky byste chtěly, abych zrecenzovala?

8 komentářů:

  1. taky jsem si koupila neo deo, jsem na něj zvědavá :) a Garnier micelárka mě právě kvůli velikosti neláká, mám málo místa na poličce a teď jsem si koupila v akci půllitrovou zelenou Biodermu a jsem v koncích, musím všechno přestavět, protože je fakt velká jak kráva a zabírá mi půl police :D ta L'Oréal je prostě dokonale úzká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mě zase naopak štvou malé lahvičky, mám pocit, že tu micelárku vypotřebuju tak za měsíc. Sice mě to nebaví tahat, ale zas mám pocit, že mi to dýl vydrží. :)

      Vymazat
  2. Máme stejný problém s tou barvou. Mě také chytá všechno tmavě. A dokonce i přesně tenhle šampon, který sis koupila. Chytně mi vždy do černa a nějak se vymít nechce. Zůstávám tedy u fialového, který se naopak zase vymývá moc rychle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialový jsem kdysi taky měla (dávno, na střední). A taky mahagonový. Ale na experimenty mě moc neužije, tak se posledních pár let snažím udržovat si přirozenou tmavě hnědou barvu.

      Vymazat
  3. To je srandovní, že ti v té Misshe dali vzorek něčeho co sis zrovna koupila :-) taky ti mohli dát něco, co neznáš:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, taky jsem na to koukala všelijak. :D Bohužel jsem si toho všimla až venku a bylo mi blbé se tam vracet a říct si o jiný. :D

      Vymazat
  4. jeee, udelej clanek o first treat essence, premyslela jsem nad ni :))) zajima me..
    krem mam ten samy :D postraveny vedle drezu a pouzivma po myti nadobi <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, o esenci si můžeš přečíst v mojí recenzi prvního Misshaboxu, vyjadřovala jsem se tam k ní celkem obsáhle a pořád to platí. :)
    http://brunwen.blogspot.cz/2013/11/recenze-prvni-misshabox.html

    OdpovědětVymazat