středa 7. června 2017

Velká recenze 6 pečujících produktů od Dulcia Natural

Zdravím vás po bezmála dvou měsících své absence. Těm, kdo mě nesledujete na Instagramu, se omlouvám, že jsem nedala vědět, ale byla jsem skoro měsíc na dovolené v USA + předtím přípravy a po návratu aklimatizace mi zabraly taky dost času. Pokusím se to tu ale zase nahodit do starých kolejí. A začnu pro mě netypicky velkou recenzí pečující kosmetiky. :)

Chtěla jsem trochu upgradovat svou pečující rutinu a po přečtení řady pochvalných recenzí jsem se rozhodla vyzkoušet nějaké ty produkty od slovenské značky přírodní kosmetiky Dulcia Natural. Všechno jsem nakoupila na e-shopu Krásná každý den, cenově výrobky spadají do střední třídy (většina stojí 300-500 korun). Všechny mi vydržely zhruba 4 měsíce, tak akorát do data spotřeby. To mě trochu mrzelo, že jsem dostala výrobky s datem spotřeby 3-4 měsíce od nákupu. Co kdybych chtěla předtím spotřebovat něco jiného nebo chtěla výrobky třeba za měsíc či dva někomu darovat? Nebo mají tak krátkou trvanlivost, protože neobsahují konzervanty? No nevím, trochu mě to zarazilo, obzvlášť když mi krémy ke konci vážně začaly měnit barvu a vůni, ale to bylo asi jediné negativum tohoto nákupu.




Míša vždycky všechno krásně zabalí. :)
Inovované balení s ornamentálním potiskem mému oku velmi lahodí. :)


Pleťový krém s ovocem a Q10
(50 ml, 430 Kč, ke koupi zde)



Ve složení naleznete jako základ růžovou vodu, bambucké máslo, a dále např. trochu marockého jílu, lesních jahod, malin a medu.


(Recenze spolu s následujícím krémem níže).


Pleťový krém s aloe vera a hedvábím
(50 ml, 430 Kč, ke koupi zde)



Základ tvoří růžová voda, šťáva z aloe vera, makadamový a mandlový olej, bambucké máslo, dále krém obsahuje např. hydrolyzované hedvábí, panthenol, výtažky z citronu, grepových jader, citronový a cedrový olej.


Ústí pumpičky kryje plastová krytka, aby krém nevysychal.
Samotné ústí pumpičky je celkem velké.

Oba krémy jsem kupovala jen podle popisů, podle toho, co mi znělo příznivě pro mou pleť. Chtěla jsem spíš něco lehčího s tím, že ten, který se ukáže jako hutnější, budu používat na noc. Hedvábný krém (vlevo) má být vhodný pro všechny typy pleti, včetně normální, mastné, nečisté, ochablé a s rozšířenými póry, problematičtější až aknózní. Ovocný (vpravo) je na denní použití, vhodný pod make-up, pro mastnou, smíšenou až problematickou pleť, pro normální v případě, že se na noc doplní výživnějším krémem. Oba krémy mají příjemnou lehkou texturu a jemnou vůni (nijak extra mi nevoní, ani nesmrdí, vůně doslova neurazí ani nenadchne), ovocný se ukázal být vskutku vhodnější na den a hedvábný na noc. 

Ovocný krém má nahnědlou barvu a vidíte v něm i drobné hnědé částečky (jíl nebo ovoce?), naštěstí z obličeje hned opadnou a nezůstanete flekatí (navíc jsou vidět jen zblízka). Voní lehce po ovoci a růžích, po namazání se ihned vsákne a zanechává pokožku matnou. Opravdu to chce na noc něco silnějšího, jako sušenka jsem si po jeho nanesení ale nepřipadala. Na den ideální.

Hedvábný krém je výživnější, ale pořád velmi lehoučký a gelovitý. Barva bílá, textura hladká, to asi vidíte. Voněl jemně trávovo-citrusově a pokožku krásně zhydratoval.

Oba krémy mi skvěle sedly a klidně bych si je koupila znova (ten hedvábný určitě, místo ovocného vyzkouším na léto asi ten s marulovým olejem). Nepovažovala jsem to za možné, ale už po třech dnech (!) používání jsem viděla na pleti zlepšení - méně ucpaných pórů a projasněnost, které si všimla i moje máma (aniž bych ji na to upozorňovala, sama mi složila kompliment), takže to není placebo. :D




Denní oční krém Sedmikráska
(15 ml, 330 Kč, ke koupi zde)



Ve složení nalezneme do základu růžovou vodu, šťávu z aloe vera, marulový a šípkový olej a výtažek ze sedmikrásky, dále třeba mrkvový, ricinový, geraniový a ylang ylang olej a mléčné proteiny.

(Recenze spolu s následujícím krémem níže).


Noční oční krém s kofeinem
(15 ml, 330 Kč, ke koupi zde)



Základ tvoří avokádový olej, olej z kávových zrn, avokádo, kakaové a bambucké máslo, olej z pšeničných klíčků, obsahuje také mango, jojobový olej, pantenol, výtažek z grepových jader a z listů rozmarýnu.




Oba oční krémy jsou velmi jemné a mají o dost olejovitější konzistenci než krémy pleťové. Denní krém se sedmikráskou (vlevo) je spíš taková našlehaná olejovitá vodička, je velmi řídký, pocitově spíš mokrý než mastný, stačí ho troška, snadno se roztírá, nezanechává na kůži povlak a je vhodný pod líčení. Nijak výrazně nevoní. Noční krém s kofeinem (vpravo) je hutný olejovitý gel silně vonící po kávě. Ale jako echt realisticky, jako byste čichaly k lógru na dně hrníčku, do kterého jste si uvařily turka. Radši jsem jej vždycky přestříkla růžovou vodou, aby se líp vstřebával, protože to je samý olej a žádná voda, což může pleť spíš vysušit.

Na otoky ani kruhy pod očima moc netrpím, takže jediné, co od očního krému chci, je hydratace. Tento požadavek splňují oba krémy na jedničku. Zdá se mi, že mi při pravidelném používání ty tmavší půlměsíčky u vnitřních koutků očí přece jen trochu zesvětlaly. Vrásek mi neubylo, ale když je okolí očí pěkně naducené a spokojené, nejsou tak výrazné. Takže opět bych si oba produkty koupila znovu. :D




Růžová voda
(100 ml, 210 Kč, ke koupi zde)





Růžová voda je taková klasika, ke kterého toho neumím moc napsat. Používám ji každý den před naneseném krému, na osvěžení a zklidnění pokožky, taky ji míchám s příliš olejovitými krémy (třeba s očním kofeiňákem). Střička spreje je celkem prudká a nemá velký rozptyl, ale to mi nevadí. Krásně jemně růžově voní, což vám může přijít samozřejmost, ale věřte mi, vedle smradu, co se vyklubal z inovované verze růžové vody od Purity Vision, je to nebe a dudy. Koupím znovu.



Hydratační pleťová maska a peeling 2 v 1
(75 ml, 350 Kč, ke koupi zde)



Ve složení najdeme růžovou vodu, bambucké a kakaové máslo, maliny, jojobové estery (z nich jsou ty modré kuličky), med, glycerin, jíl, ovesný protein, anýzový, palmarosový a bazalkový olej a výtažek z madarinky.

Předně něco k balení: ta tuba je tak plná produktu, že se skoro nedá vymáčknout! Prsty mi to vážně nešlo, bojovala jsem s tím asi 5 minut, až nakonec zabrala metoda lisu mezi oběma dlaněmi směrem od konce vzdálenějšího od ústí tuby. Ovšem čím je tuba prázdnější, tím z ní maska leze snáz. Ono je to ale vlastně plus, že je v tubě jenom produkt a žádný vzduch, ne?


Maska vypadá jako velmi hutná červenohnědá kašička s hnědými kousky (ovoce?) a modrými kuličkami. Ty jsou z jojobových esterů a dokážu je rozdrtit mezi nehty, takže počítám, že jsou biologicky odbouratelné.

Masku bych jako peeling asi moc nepoužívala, zrníčka uvnitř nejsou dost hrubá, hydratační maska je to však perfektní. Klidně si s ní sedím i půl hodiny, na obličeji jen trochu pne, nevysušuje. Odměnou mi je krásně zářivá, čistá a vyživená pleť. Nemám po ní ani potřebu mazat se pleťovým krémem., což se mi ještě s žádnou maskou nestalo. Samozřejmě to vždycky udělám, ale maska je skutečně hydratační. Koupím znovu, až bude dostupná. Momentálně je "out of stock", čemuž se nedivím, je fakt dobrá.




Jak jste asi pochopily, z Dulcia produktů jsem nadšená a už se těším, až vyzkouším něco dalšího z jejich sortimentu. :)

A co Vy? Už jste něco od Dulcie vyzkoušely?

6 komentářů:

  1. Dulcia je jedna z mých nejoblíbenějších značek vůbec! :-) hlavně na kofeinový oční krém bych přísahala, postavila ho na piedestal a denně se k němu modlila, jak ho miluju :-D
    Jo a souhlasím s tou poznámkou Purity Vision vs Dulcia růžová voda :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ti funguje na kruhy? To ráda slyším, já četla spíš recenze, podle kterých to proti nim nic nedělá.

      Vymazat
  2. Kofeinový oční krém je klasika, i když ho momentálně doma nemám určitě se k němu brzy vrátím :) Krém s hedvábím je fajn,ale čekala jsme od něj lepší hojení pupínků :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem moc nečekala, mně přišel spíš hydratační. Na to by mohl být lepší ten ovocný, je lehčí a má v sobě čistící jíl.

      Vymazat
  3. ja tu znacku tiez milujem. moje kombo je-cistiace mlieko, ruzova voda, ovocny cistiaci krem (je pravda ze sam o sebe nie je dostacujuci tak pod neho davam buriti a tamanu olej 100% lisovany za studena od soaphoria, aj ked mam skor zmiesanu plet, tak na oleje nedam dopustit) a na vyrazky, ktore zacali byt iba obcasne (juhuuuu) zinkova masticka :) kofeinovy krem mam v zasobe, brutalne ucinky som nepozorovala, ale nemavam opuchnute oci takze asi preto. Tuto znacku odporucam kazdemu. Moni

    OdpovědětVymazat