úterý 11. dubna 2017

NM Vanishing Cabinet (VC) a Mystic Monthly (MM) - březen 2017: Nekonečný příběh a Shipton

Tak nám uběhl další měsíc, tentokrát březen. Ten čas vážně děsně letí... no já jsem každopádně ráda, že už je jaro. :) A s novým měsícem tu mám swatche březnových předplatných od Notoriously Morbid.


VC Březen 2017 - Apart Of The Story

Březnová edice Vanishing Cabinetu byla inspirována filmovou a knižní klasikou - Nekonečným příběhem. Rovnou se přiznám, že jsem knihu nečetla a na film se podívala, až když oznámili téma této edice, abych byla aspoň trochu v obraze. Jako jo, pěkné to bylo, ale že bych to musela vidět dvakrát... podle mě je to ten typ filmu, ke kterému si musíte utvořit vztah v dětství, jinak vás moc nezaujme. I když hlavní myšlenka (alegorie) byla pěkná. Ovšem NM se podle mě odkazy na inspiraci v této edici povedly, nemyslíte?


Březnové předplatné obsahovalo 4 produkty s duochromatickým finišem - tři oční stíny a matnou tekutou rtěnku Mystic Matte.





Luck Dragon
oční stín



Barva inspirovaná Falkorem je hebká narůžovělá slonovinová s výrazným nebesky modrým leskem, na fotkách bohužel prakticky nezachytitelným. :(

Vlevo na bázi Urban Decay Primer Potion, uprostřed na UDPP a lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae, vpravo na tužce NYX Milk.

Tady jsem stín nanesla přes tělovou stínotužku od Astoru, protože je pro mě na samostatné nošení moc světlý:




Swamp Of Sadness
oční stín



Bažina smutku je tmavá modrozelená (petrolejová) se zeleným leskem, tmavší a méně křiklavá než jaká se zdá v kalíšku. Jedna z mála modrých, co mi sluší. Asi proto, že vlastně není tak úplně modrá.

Vlevo na bázi Urban Decay Primer Potion, uprostřed na UDPP a lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae, vpravo na tužce NYX Milk.




Great Warrior
oční stín



Velký bojovník je velmi matoucí barva. V kalíšku vypadá jako tmavá fialová se zeleným leskem, ale jakmile ji začnete nanášet, promění se ve středně tmavou teple hnědou se zlatým až mosazným leskem, na světle se zeleně třpytícím. Když ji použijete namokro třeba s Inglot Duraline, tak neztmavne, ale naopak ještě zesvětlá.

Vlevo na bázi Urban Decay Primer Potion, uprostřed na UDPP a lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae, vpravo na tužce NYX Milk.




Moon Child
matná tekutá rtěnka



Moon Child je světlá spíš teplá béžovo-hnědá, co vypadá trochu jako kafe s mlékem, a má poměrně výrazný červeno-růžový duochrom. Hodně záleží na světelných podmínkách, ve stínu často vypadá až šedivě. Jo a voní jako Mila oplatky. :P No nechtějte to. Musím říct, že i kvalitou se moc povedla, vůbec necítíte, že máte na rtech matnou rtěnku, ani trochu nevysušuje. Oceňuji i to, že mi na rtech neztmavla (to se mi u MM rtěnek stává docela často).


Na přímém slunci.
Uprostřed asi nejrealističtější foto, dole s balzámem na rty. Překvapivě namokro vypadá skoro zeleně.
U mě na Instagramu se můžete podívat na videoswatche:




Opět jsem se snažila zkombinovat všechny stíny do jednoho looku. Na celém víčku Swamp Of Sadness, Luck Dragon ve vnitřním koutku a pod obočím, Great Warrior namokro s Inglot Duraline jako oční linka:



_____________________________________________________________________

MM Březen 2017 - Shipton

Březnová edice Mystic Monthly byla inspirovaná Ursulou Southeil (zvanou také Mother Shipton), britskou věštkyní, jež žila v 16. století v Yorkshiru.





Shipton
matná tekutá rtěnka


Oficiální popis odstínu se vážně blbě překládá. "Berried nude mauve" je něco jako bobulovitá nahá slézová? :D No většina z vás asi anglicky umí a ví, co si pod těmi barvami představit. "S nebesky modrým třpytem. Podobná El (mému odstínu, hehe), jen bez oranžovo-červeného podtónu."


Podle mě je to parádní studená výrazná, ale nekřiklavá středně tmavá růžová s výrazným modrým leskem, jedna z nejkrásnějších rtěnek, co mám. Opět velké plus za to, že na mně neztmavla. Občas si říkám, kolik bych ušetřila, kdybych ta předplatná zrušila, a pak mi přijde takovýhle poklad a já ničeho nelituju, i když mám rtěnek plný kýbl. :D


Uprostřed asi nejrealističtější foto, dole s balzámem na rty. 


Petrifying Well
hydratační maska na rty



Minibalení slumber salve, což je NM spací maska na rty. Je to vlastně takový hodně výživný a hutný balzámo-gel. Příchuť Petrifying Well voní jako žvýkačky Pedro (oficiálně jako žvýkačky Juicy Fruit, ale ty už si nepamatuju, Pedro mě napadlo hned). To pidibalení (ve skutečnosti menší než tady na fotce) je vážně roztomilé. :)


Co říkáte na březnová předplatné? Zaujalo Vás něco?

P. S.: Dubnová edice VC bude inspirována knihou Řbitov zvířátek od Stephena Kinga.

2 komentáře:

  1. Tady mě zaujala jen ta rtěnka, je to hezká slušivá růžová, která by se u mě určitě neztratila. Jen mě mrzí, že měsíční předplatné jsou stále vyprodaná, protože Řbitov zviřátek je jedna z mých oblíbených knížek a na inspirovanou limitku jsem hóóódně zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na měsíční předplatné se musíš zapsat na waitlist a čekat, až se uvolní místo. Někdy dávají do prodeje limitovaný počet "one month trials", tedy jednu konkrétní edici na vyzkoušení. Ty bývají ale rychle vyprodané, proto je zase třeba sledovat jejich fb skupinu Customer Crypt, kde prodej bývá ohlášen předem. :)

      Vymazat