pátek 19. července 2013

Recenze: Ladybox květen 2013

Květnový Ladybox se mi z mého prvního 3měsíčního předplatného (duben – červen) líbil asi nejvíc. A co v něm bylo?
________________________________________________________________________________

Obsah květnového Ladyboxu

Tekuté oční stíny LAMBRE, odstín Bílá perla (plné balení, 3,5 ml, 139,- Kč).

Hned při první personalizaci na žádost (zákaznice si samy vybíraly odstín) se Ladyboxu povedla pořádná bota. Nabídli na výběr dva odstíny tekutých očních stínů, jeden hnědý, druhý fialový. Já bych brala oba, ale fialovou mám radši, hnědá je trochu nudná, tak jsem si zaškrtla, že chci fialovou. Když jsem stíny vytáhla z krabičky (která asi onu chybu způsobila, protože na ní byl výrazný fialový proužek), tak jsem zjistila, že nemám ani fialové, ani hnědé, ale jakési bílé s výrazným perleťovým růžovým leskem. No nic no… Ale záhy jsem zjistila, že je taky využiju, minimálně jako podkladový odstín na celé víčko. Na tekuté stíny fakt dobře drží a tvoří kvalitní podklad, na kterém sedí i běžné pudrové stíny, které jsou navíc díky tomuhle podkladu výraznější. Takže nakonec přece jen plus za dekorativku.








Můj foťák bohužel nebyl schopný pořádně ten lesk zachytit, ve skutečnosti je hodně růžový, v barvě ladyboxí krabičky.

Výživná tvarohová maska s medem Le Chaton (plné balení, 100 g, 298,- Kč).

Maska je pro smíšenou pleť, takže s personalizací se v LB tentokrát trefili na jedničku (další varianty: hydratační pro suchou, revitalizační pro aknózní pleť). Masky normálně vůbec nepoužívám, ale když mi někdo dá kvalitní výrobek, rozhodně ho využiji. Tahle obsahuje tvaroh a máslo z kozího mléka, včelí med a vitamin E, takže samé dobré věci. Cítit je po tvarohu a syrovátce, což někomu prý smrdělo, já s tím ale problém neměla. Po rozetření zůstaly na kůži drobné hrudky tvarohu, když jsem s tubou dlouho nehýbala, tak se začala z tvarohu ta syrovátka srážet, takže doporučuju před použitím protřepat, aby vám z tuby netekla jen ona. Já tohle nepovažuju za negativa, ale za důkaz přírodního složení. Po 20minutovém působení se zbytky masky setřou, neoplachuje se. Maska je opravdu výživná, já po ní mám pleť hezky hebkou a nepotřebuju pak po ní ani mazat krémem. Takže další super výrobek, i když bych si ho normálně asi nekoupila.

Hrudky tvarohu

Suchý šampón Lee Stafford Original (cestovní balení, 50 ml, 1/3 z 295,- Kč = 98,4 Kč).

Za ten jsem byla opravdu ráda, protože jsem taky mohla dostat lesk na vlasy, který fakt nepotřebuju, navíc Leeho suchý šampón je jeden z nejznámějších výrobků této značky. Mé vlasy jsou husté a mastnota je na nich vidět až pod druhém či třetím dni, takže je denně neumývám (to by byla s jejich délkou a hustotou navíc strašná otrava). Občas se stane, že to s odkládáním mytí přeženu, a pak to není nic moc pohled, takže jsem na tenhle záchranný produkt byla dost zvědavá a přiznám rovnou, že nezklamal! Po nanesení utvořil na mých tmavých vlasech bílý povlak, ten se však do vlasů včesal, vstřebal mastnotu a prakticky zmizel (ani se mi nedělaly ve vlasech žádné hrudky z toho kukuřičného škrobu jako některým). Vlasy byly o poznání méně mastné, ale šampon se nedá používat pořád jako náhrada za jeden den mytí, protože by se to člověku s dlouhými vlasy opravdu prodražilo. Pokud bych chtěla pořádně odmastit celou hlavu, tak ta malá lahvička je pryč po třech použitích = plné balení po devíti, což je při ceně téhle kosmetiky celkem drahý špás. Holt pořádnou sprchu žádný suchý šampon nenahradí, ale jako záchrana pro případy nouze se hodí. Nakonec jsem si zašla do Profimedu koupit plné balení.


Šampon bezprostředně po nanesení

Iven Cosmetics Collagen speciál s elastinem (vzorek, 10 ml, 1/5 z 1.150,- Kč = 230,- Kč).

Další věc, kterou jsem ráda vyzkoušela, ale kterou bych si nikdy sama nekoupila – tentokrát kvůli ceně. Údajně jde o čistý kolagen, který se má namazat pod běžný pleťový krém, zadrží tak vodu v pleti = více hydratace, méně vrásek. Podle výrobce není produkt určen jen na starší pleť, takže nejde o něco, co byste neměly zkoušet, pokud vám není 40. Gel má nádhernou květinovou vůni (skoro jako parfém) a velmi snadno se roztírá, takže tenhle vzorek vydrží poměrně dlouho (já ho na sebe patlám už skoro měsíc, a to ho používám každý den). Pleť je po jeho vstřebání vypjatější a na dotek působí jiným dojmem, zejména při následném roztírání pleťového krému. Ovšem nevšimla jsem si, že by nějak působil na drobné vrásky, napjatost pokožky může být způsobena tím, že gel na ní vytvoří tenký film, nemusí se vůbec jednat o zadrženou vodu. Takže efektivnost diskutabilní, za mě ale přece jen plus pro LB, ráda zkouším věci, co jen tak neseženu.



Tělové mléko Palmer’s (cestovní balení, 50 ml, 1/5 ze 145,- Kč = 29,- Kč).

Z tohohle mazadla z kakaového másla jsem byla vysloveně nadšená. Trochu hustší mléko v meruňkovém odstínu skvěle hydratuje a ještě líp voní - po čokoládě. Hádám, že docela dost lidem by ta sladká vůně vadila, já ji ale zbožňuju a užívám si, že po namazání voním jako chodící cukrárna. Hydratace je opravdu super (lepší poskytnou asi už jen tělová másla či oleje), takže plánuju koupi plného balení.



Sprchový gel/pěna do koupele Duck Island, vůně mandarinka a bergamot (cestovní balení, 30 ml, cca 1/17 z 99,- Kč = 6,- Kč).

Tenhle rádoby luxusní sprcháč ze špičkových hotelů (kterého koupíte v LB obchodě půl litru za stovku) se teda moc nepovedl. Voní tak nějak uměle citrusově, i když za Jar bych ho jako jiní přímo neoznačila. Vysloveně zklamaná nejsem, neurazí – nenadchne. Bez dalších výrobků téhle značky bych se ale klidně obešla.


















Zubní pasta Marvis, příchuť Classic Strong Mint (vzorek, 10 ml, cca 1/7 z 215,- Kč = 30,7 Kč).

Pasta byla výrobek navíc od Profimedu oproti běžnému počtu výrobků v Ladyboxu, nemůžu se za ni tedy zlobit. Chutnala skvěle, mátu já ráda. Ale ne tak skvěle, aby mě přiměla dát za pastu 3x tolik, co obvykle. Nevím, co má být na téhle pastě tak zvláštního, kromě pěkného zdobného florentského obalu.



+ Zpevňující tělové máslo Palmer’s (mini-vzorek, plastová kapsička).

Vonělo stejně hezky jako tělové mléko, bylo ho však sotva na jedno použití, takže není moc co recenzovat.




Finální verdikt:

Celková hodnota boxu = cca 831,- Kč (koupen za 279,- Kč přes zásilkovnu).


Myslím, že tahle krabička se Ladyboxu opravdu povedla, zklamání žádné, vyměnila bych jen sprchový gel Duck Island, navíc dva výrobky mě přesvědčily ke koupi plných balení – suchý šampón Lee Stafford už mám, na Palmer’s tělové mléko se v budoucnu chystám.

2 komentáře:

  1. Tenhle box jsem měla taky a docela se mi líbil až na ty stín, které mi také došly v růžové. Ale ještě vůbec nic jsem z něj nepoužila:) asi už mám těhle boxů až moc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě já si pořád říkám, že bych si měla dát pauzu, všechno spotřebovat a pak si teprve objednávat další. Jen se mi to zatím nepodařilo. :) Ale zářím moje předplatné končí, tak nevím, jestli budu prodlužovat nebo ne...

      Vymazat