pátek 19. července 2013

Dorazila pošta!

Středa: Přišel mi balíček z jižní Koreje. A co v něm bylo?


Ze stránky cosmetic-love.com jsem si objednala na zkoušku balíček 12 vzorků korejských BB krémů. O BB krémech jsem už leccos slyšela, ale protože jsem se na blozích většinou dočetla, že ty prodávané v Česku jsou vlastně jen tónovací krémy a nemají s těmi asijskými nic společného, tak jsem se ani neobtěžovala si nějaký pořídit. S tónovacími krémy nemám dobré zkušenosti, ani s make-upem, takže jej většinou nepoužívám, jen skryju korektorem největší nedokonalosti a namaluju si oči. To, co jsem se dočetla o korejských BB krémech, mě však zaujalo a řekla jsem si, že je zkusím. 

Balíček vzorků mě stál asi 140 Kč se vším všudy, základní poštovné z Koreje je zdarma. Dodání mělo trvat 10 až 35 dnů, očekávala jsem, že se to třeba někde cestou ztratí, ale ne. Pošťačka zvonila s balíčkem přesně 10. den od informačního mejlu, oznamujícího odeslání objednávky. Navíc jsem k objednávce dostala ještě 2 náhodné vzorky jako dárek, takže celkem 14 výrobků k otestování. :)

Vlevo kapsička s objednanými vzorky, vpravo vzorky navíc

Seznam vzorků se trochu lišil od toho na stránkách prodejce. V balíčku byly:

1. SKIN79 Hot Pink Super Plus BB Cream Beblesh Balm SPF25 PA++
2. SKIN79 ORANGE Super Plus Triple Functions BB Vital Cream SPF50+ PA+++
3. SKIN79 Snail Nutrition BB Cream SPF45 PA+++
4. SKIN79 VIP Gold Super Plus Beblesh Balm Triple Functions BB Cream SPF25 PA++

5. Missha M Signature Real Complete BB Cream #21 Bright SPF25 PA++

6. Skinfood Good Afternoon Honey Black Tea BB Cream #1 SPF20 PA+
7. Skinfood Platinum Grape Cell Essential BB Cream 1. Light Beige SPF45 PA+++

8. Lioele Triple the Solution BB Cream SPF30 PA++
9. Lioele Beyond the Solution BB Cream (úroveň UVA a UVB ochrany jsem nenašla)
10. Lioele Dolish Veil Vita BB Cream #1 Gorgeous Purple SPF25 PA++

11. Innisfree Eco Natural Green Tea BB Cream 2. Natural Moisture SPF29 PA++

12. TonyMoly Expert Triple BB Cream SPF45 PA+++

+ navíc zdarma:

13. Etude House Collagen Moistfull Firming Eye Cream
14. Skinfood Watery Berry Blending Cream


Bíbíčka
Čtvrtek: Nechala jsem se zviklat pozitivními recenzemi na mnoha blozích a koupila jsem si Tangle Teezer. Tady jsem narazila na příznivé ceny, ale trochu jsem si připlatila, abych ho měla v barvě, která se mi líbila nejvíc – fialová se třpytkami (na fotkách vypadá modře). No a ve čtvrtek mi ho přivezl In Time kurýr.



Pátek: A aby toho nebylo málo, dorazil mi balíček, který jsem už ani nečekala. Dárek k dubnovému předplatnému Ladyboxu – kokosovo-cukrový tělový peeling Pure Fiji. Už zavřený voní božsky, tak se nemůžu dočkat, až ho otevřu.



Takže to vypadá, že v nejbližší době budu mít o zábavu při zkoušení nových věcí postaráno. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat