úterý 9. července 2013

Něco o mně a o tomhle blogu


Ahoj, 

na netu mě přezdívají Brunwen, je mi 24 let a v nedávné době jsem se nechala zlákat na české krabičky krásy. Předplatila jsem si Ladybox, protože mě zaujal nejvíc, a jelikož mě brzo přestalo bavit psát své dojmy jen do komentářů na Facebooku, rozhodla jsem se založit tento blog, ačkoli jsem nikdy žádný nepsala ani psát neplánovala. 

Zpětně sem nahodím dojmy z dubnového a květnového vydání, které jsem zatím stihla pořádně ozkoušet, i aktuální červnové. Ladybox jsem si prodloužila až do září těsně před oficiálním oznámením spojení se Senzaboxem, protože jsem tušila zdražení, tak doufám, že bude nová krabička stát za to. 

Patrně sem taky občas hodím i recenze kosmetiky, kterou si kupuji sama, mám např. objednané vzorky korejských BB krémů, takže se uvidí, jak budou mé příspěvky časté. Žádné velké ambice si s tímhle blogem nekladu, protože na vedení pravidelného lifestylového blogu nemám čas, peníze ani styl. :) Prostě se chci jen trochu vykecat o kosmetice, což žádnou z mých kamarádek nijak extra nezajímá, takže to nemám kde ventilovat. Nejsem žádný expert, neplánuju nakupovat pravidelně různé výrobky, jen abych je mohla ozkoušet a zrecenzovat, spíš to bude o tom, co mi přijde pod ruku. Právě jsem dokončila vysokou školu a hledám si práci, moc peněz nemám (resp. mám i jiné koníčky, na které mé peníze padnou), takže se vždy snažím nakupovat kosmetiku s dobrým poměrem cena – výkon. Občas si sice dopřeju něco dražšího, ale jakmile jde cena nad 200,- Kč, tak si koupi dobře rozmýšlím. Pokud jste na tom stejně, snad Vám bude tenhle blog občas užitečný. 

Asi bych sem ze začátku měla nahodit nějaké kosmeticky relevantní informace o sobě, ať se máte podle čeho orientovat, takže ve zkratce: 

- mám velmi světlou pleť, smíšenou až mastnou, bez akné, ale s trochu většími póry 
- opálení je pro mě fyzicky nemožné, takže se o to ani nesnažím, aspoň budu mít na stará kolena míň vrásek :) 
- vlasy mám tmavě hnědé, vlnité a dost silné, takže působí hustým dojmem, sahají mi až po zadek (dál si je nechat narůst nechci, protože mi pak dost zavazí), konečky mívám někdy hodně vysušené 
- oči mám taky tmavě hnědé, takže celkově jsem trochu typ Sněhurka, až teda na rty :) 
- po koupání mám vždy dost suchou pokožku, zejména na nohách, takže jakékoli hydratační mléka, krémy a másla vypatlám hodně rychle. 

Toť pro začátek vše. Zatím se mějte a díky za přečtení tohohle poněkud nudného úvodu. :)

2 komentáře:

  1. Ahojky, narazila jsem na tvé komentáře u Moory, kde řešila drahou a levnou kosmetiku a zaujala jsi mne natolik a ztotožňuji se s tvým názorem... takže jestli nevadí, máš ve mne nového odběratele.

    jinak blog jsem si zakládala vlastně ze stejného důvodu, jen s tím rozdílem, že já nemám ani možnosti jít ven a bavit se... děti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za odběr, jsem ráda, že se najdou lidi, co se mnou souhlasí, pak nemám pocit, že jsem se tam vypisovala zbytečně. :)
      Mimochodem tvůj blog je moc pěkný, tak jsem si ho taky dala do odběru. :)

      Vymazat