sobota 30. května 2015

Jen růžová to může být...? (stíny Alverde, tvářenka Bourjois)

Dnes mám pro vás recenzi dvou věcí, co jsem si pořídila a nafotila už před nějakou dobou, ke článku jsem se ale dostala až teď. Oba produkty spojuje to, že jsou růžové, což jste asi pochopily z velmi originálního názvu tohoto článku. :P

Nejprve zde máme paletku čtyř přírodních očních stínů od Alverde:








Přírodním očním stínům moc nefandím. (No vlastně celkově nemusím pudrové drogérkové oční stíny.) Ale tyhle byly na různých blozích dost chváleny, navíc se mi opravdu líbí ty odstíny, tak jsem do nich za těch asi 150 korun šla. A jak jsem s nimi spokojená?
  • Kombinace odstínů se opravdu povedla, dva světlejší jsou třpytivé (ten první se hodí na rozjasňování), dva tmavší jsou matné.
  • Design paletky je taková zelená ne moc pěkná alverďácká klasika, ale zavírání je celkem bytelné. Obsahuje oboustranný pěnový aplikátor, který nepoužívám a asi poletí do koše.
  • Velké plus: obsah voní krásně po šeříku!  Ale fakt nádherně přirozeně šeříkově! Bohužel se mi zdá, že po pár týdnech vůně postupně vyprchá, ale ze začátku jsem pořád chodila k paletce čichat, i když jsem ji nepoužívala. :D
  • Stíny mě mile překvapily svou pigmentací - jako není to extratřída, ale oproti jiným - i nepřírodním - drogérkovým značkám je opravdu slušná. Akorát mám pocit, že se v podobné intenzitě na oči zkrátka nedaří přenést.
  • Sice stíny nejsou na dotek máslové a heboučké, nejsou ale ani křídovité a nepráší. Takový zlatý střed.
  • Výdrž je slušná, 6 - 8 hodin s dobrou bází u mě dají. Což je třeba víc, než na mně zvládají stíny od Sleeku. Na vás s normálními víčky by vydržely určitě ještě dýl.
Takže ano, klidně vám je doporučím. I když v našem DMku je tenhle odstín delší dobu vyprodaný (vykoupila jsem jej já, jedny jsem vzala i kamarádce, která je s nimi také spokojená). V nabídce mají ještě asi další tři nebo čtyři barevné variace, ale ty mě zas tak nezaujaly. Stíny mi v nich přišly tmavší a ty už se mi na ruce zas tak dobře pigmentované nezdály.


"Fešný" aplikátor.



Všechny barvy v jednom líčení - jednička ve vnitřním koutku, matná trojka jako celkový podklad, třpytivá dvojka přes pohyblivé víčko a matná tmavá čtverka v záhybu:



Druhou růžovou věcí je tvářenka Blush Exclusif od Bourjois:


Tvářenky Bourjois jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu, ale nějak mě žádná z těch zapečených prodávaných u nás nechytla za srdce. Když jsem slyšela, že mají i jakousi krémovou, co mění barvu po doteku, zaujalo mě to a na loňské dovolené v Anglii jsem si ji koupila (konkrétně v Bootsu v Salisbury za tuším 7 liber). Nejsem si jistá, jestli je k dostání i u nás.

Foťák mi na ni ne a ne zaostřit. :/

Je vážně celkem maličká.


  • Balení je moc pěkné a praktické - zavírá se na magnetek, obsahuje zrcátko a není v něm žádný štěteček. Což je celkem logické, protože tahle tvářenka zkrátka štětcem nabírat nejde, potřebovaly byste pořádný škrabák.
  • Tvářenka je opravdu světlounce růžová, skoro až baby pink, a jemně pudrově květinově voní, ovšem jen když si k ní přičichnete opravdu zblízka.
  • Konzistence je opravdu zvláštní. Je krémová a zase není. Krémovou tvářenku si zkrátka představuji měkčí, tato je jako ztuhlý krém, který musíte teplem rozehřát. Po doteku ale mění konzistenci a působí lehce pudrovitým dojmem. Takže bych řekla, že je to něco mezi krémovou a pudrovou tvářenkou.

Netknutá:




Použitá:


  • Po kontaktu s kůží trochu ztmavne a mění barvu do studené fuchsiové.
  • Nanáší se opravdu špatně, tím, jak je tuhá, do ní měkký štětec vůbec nezaboříte a nic nenaberete. Nejlíp to jde zkrátka obyčejně prsty.
  • Výdrž je úctyhodná, na mně dala nějakých 12 hodin skoro beze změny. Jen s tím výsledným odstínem nejsem moc spokojená. Je sice výrazný, ale celkem světlý, takže tvářenka neplní onu konturovací a stínovací funkci, kterou od tvářenky očekávám, prostě jenom zabarví tváře, ale nezeštíhlí je. Naopak mi přijde, že je ještě zesvětlí. Naštěstí po čase na tvářích ještě trochu zoxiduje a tím i ztmavne, ale zkrátka odstín mi moc nesedl, takže bohužel se mi na ni většinou jen práší ve skříni.
Jestli ji někde uvidíte a takováto růžová vám sedne, klidně do ní jděte. Vydrží opravdu dost. Jen škoda, že nemají v téhle konzistenci víc klasických odstínů, určitě bych si vybrala nějaký jiný.


Nejlíp se nanáší prsty.

Pigmentace je opravdu jemná, tady jsem se ji snažila navrstvit prstem:


A zde jsem se ji snažila rozetřít na větší plochu:




Vyzkoušely jste některý z těchto produktů? Máte rády růžovou?

12 komentářů:

  1. Krásná paletka, moc ti líčení sluší :-)) a to úžasné obočí, wau
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu z věcí jsem nezkoušela, růžovou přitom v líčení ráda mám (na oblečení ale vůbec :-D). Po těch stínech od Alverde se určitě mrknu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji dřív v takové té pubertální vzdorovité fázi taky odmítala na oblečení nosit, pak jsem se ale zklidnila a uvědomila si, že mi sluší, takže už ji nosím ráda. :)

      Vymazat
  3. Ruzovu paletku Alverde mam a som s nou spokojna. Naozaj sa im podarila. Kremove licenky nepouzivam, takze som neskusala ani tuto Bourjois.
    Ruzovu mam v liceni rada aj ked na obleceni a roznych predmetoch ju vyslovene neznasam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já krémové tvářenky taky nepoužívám, ale nejsem si jistá, jestli je tohle reprezentativní zástupce tohoto typu produktu, fakt mi přišla dost tuhá.

      Vymazat
  4. Alverďácká paletka vypadá krásně, u nás je samozřejmě zcela vyprodaná. Mám nějaké světlé mono stíny, které ale ne a ne držet (natož vůbec udělat nějakou barvičku, přijde mi, že se barva ztratí cestou od štětečku k víčku :D). Tvářenka má krásný dizajn, jen je na mě takové moc růžová, volila bych jiný odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě mě jejich stíny dosud nikdy neuchvátily, vždycky mi přišly jako dost propadák.

      Vymazat
  5. paletky od Alverde mám dokonce dvě, sice jiné odstíny, ale jsem s nimi spokojená, i když mám samozřejmě i lepší ;) byla jsem strašně překvapená jejich pigmentací, páč se o alverdích stínech neneslo nic dobrého, škoda, že nemají víc variant, páč bych si klidně koupila další, ale už mě žádná neláká ;) ... tvářenku Bourjois jsem měla taky, asi před půl rokem ji dávali k nějakému časopisu zdarma a na ní jsem si vyzkoušela, že krémové tvářenky nejsou pro mastnou pleť zrovna nejlepší volbou :D jinak mi přišla strašně světlá a nevýrazná, takže jsem ji poslala dál ;) pokud bys hledala nějakou ve stejné (možná i lepší) kvalitě, doporučuju krémové tvářenky od MUA, mají na výběr víc odstínů, jsou dobře pigmentované a stojí pár kaček ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ona byla vlastně v tom časopise, to si pamatuju, že mě to štvalo, že jsem za ni utratila tolik peněz. :D Díky za tip!

      Vymazat
  6. Se stíny jsem moc spokojená :) Na to, že jsou přírodní tak jsou vážně dobře. Hlavně se mi líbí ty odstíny z nich jsem nadšená nejvíc.

    OdpovědětVymazat