pátek 26. července 2013

Recenze: TonyMoly Expert Triple BB Cream

Řekla jsem si, že zkoušení BB krémů začnu od těch méně známých značek. Nejprve jsem si tedy vzala ten od TonyMoly. Co se dozvíme od výrobce? 

Označení „triple“ – trojitý – se vztahuje ke třem důležitým účinkům krému, které nemají všechny BB krémy: jde o bělící účinky, působení proti stárnutí pleti a silnou ochranu proti slunečnímu záření. Pokusím se přeložit některé z oficiálních popisek týkajících se složení: 

Optický senzorický (= „smyslový“) pudr (optical sensory powder) zaručuje zářivou a bezchybnou pleť tím, že láme světlo (making prism effects) pod jakýmkoli osvětlením rozptýleným odrazem (diffused reflection). 

Podporuje syntézu kolagenu, což pomáhá pleti v obnově a vyplňuje a vrásky. 

Coby funkční kosmetický produkt pomáhá předcházet stárnutí ochranou proti nepříznivým vnějším vlivům.

Hlavní složky: 
Extrakt z červeného ženšenu – pomáhá regenerovat fibroblasty (= vazivové buňky produkující např. kolagen) a zlepšovat imunizační funkce pokožky. 
Organický extrakt z levandule – podporuje obnovu poškozené pokožky. 
Betaglukan – ochraňuje Langerhansovy buňky (= ty bojují proti cizím mikrobiálním látkám) obsažené v kůži, jejichž stav se zhoršuje působením UV záření.“ 

Údajně má krém kontrolovat produkci kožního mazu a být tím pádem vhodný i pro mastnou pokožku.

Oproti jiným BB krémům je poměrně drahý, já jsem jej našla nejlevněji u spolehlivého prodejce zde. Plné balení má 50 ml a stojí asi 17 dolarů, tedy 333 korun. V českých e-shopech se myslím ani neprodává (já ho nenašla). 

To by bylo k oficiálním reklamním popisům a ceně. Jak na mě krém působil ve skutečnosti?


Konzistence: Poměrně hustá, hůře se roztírá, takže se ho víc spotřebuje. Balíček stačil tak na 5 nanesení.
Odstín: Barva mi skvěle sedla, světlá béžová, vůbec není do oranžova. Na ruce vypadal příliš hnědě, ale krém záhy zoxiduje a zesvětlá, což je vidět níže na fotkách (snad). Odstín je na prodej jen jeden, takže pro tmavší slečny asi nebude to pravé ořechové.
Vůně: Jemná, taková trochu medicinální. Nevadí mi, ale ani není nějak extra příjemná.
UV ochrana: Velmi silná, SPF 45, PA+++.

Na první pohled je odstín trochu hnědší

Po několika minutách není rozdíl prakticky vidět

Sjednocení: Při nanesení v slabší vrstvě střední, pleť vypadá jemněji, je hladší.
Krytí: Spíše slabší, ale kruhy pod očima a podobné nedostatky jsou potlačeny. Póry na nose nejsou skoro vidět. Čím více krému nanesete (třeba druhou vrstvu), tím je sjednocení i krytí lepší, a to o dost.
Hydratace: Skvělá, není ani moc mastný (myšleno tak, že má normálně trochu mastná pleť není po nanesení o nic mastnější), přesto přepudrovat bude asi nezbytné, pokud se chcete zbavit lesku.
Výdrž: Hodně dobrá, vydržel na mně prakticky celý den. Ani po půlhodinovém cvičení s Jillian se mi neroztekl po obličeji. Občasné přepudrování nutné pro zbavení se lesku.

Má pleť před použitím BB krému

Ihned po nanesení slabší vrstvy

Po dvou hodinách (byla jsem pod trochu jiným světlem, nevybělí vám to tak obličej, nebojte se).
Celkový dojem: Na tváři je velmi jemný, prakticky není cítit. Neleze do pórů, neusazuje se v rýhách. Oceňuji vysokou ochranu proti slunečním paprskům; bělící účinky a působení proti vráskám ze vzorku nezjistím. Je to první korejské BB, které jsem vyzkoušela, mám z něj dobrý pocit. Bohužel je hůř k sehnání a trochu dražší. Pokud máte možnost, doporučuji vyzkoušet. :)
Edit: Vím, že jsem říkala, že neleze do pórů, ale nemůžu si pomoct, mám pocit, že se mi kvalita pleti po těch 5 dnech trochu zhoršila (víc pupínků). Ale to může být i nějakým hormonálním výkyvem.

P. S.: Fotky nejsou nic moc, ve skutečnosti vypadá pleť po nanesení ještě o dost líp.


Ještě jedno srovnání - hned po nanesení je pleť trochu tmavší než by měla být

Po dvou hodinách s transparentním pudrem

Žádné komentáře:

Okomentovat