pondělí 12. března 2018

Podzimní pečující krabička od Sunny's Body Products + GIVEAWAY!

Před Vánoci jsem po hodně dlouhé době zabrousila na stránky Sunny's Body Products. Pokud mě čtete dýl, tak si tuhle indie značku pečující kosmetiky určitě pamatujete, přestože naposledy jsem recenzovala v únoru 2017 jejich krabičku z léta 2016. :D Předtím jsem si celý rok nenechala ujít ani jeden boxík.

Ty teď u SBP vydávají o dost nepravidelněji. Shodou okolností při mé zvědavostní návštěvě byla v prodeji podzimní sezónní krabička. No a víte, jak to chodí... zásoby už jsem měla spotřebované, SBP balzámy na rty (moje nejoblíbenější) mi už došly a podzimní a zimní vůně SBP vždycky šly. Navíc vybraných 10 druhů produktů (v nabídce jich mají u Sunny víc) mi docela sedlo do noty (bylo tam hodně peelingů, krémů, onen balzámek na rty a cool dortové mýdlo). Takže jsem si po dlouhé době objednala další krabičku (stála mě 35 dolarů + dalších 8 za poštovné a poplatek Storenvy).






Amber Woods
intenzivní pečující kúra na nehtovou kůžičku


"Hlava: grep a koriandr, srdce: cedr, zázvor a skalní růže, základ: pačuli, vetiver a tabák."

"Top: grapefruit and coriander, middle: cedar, ginger and labdanum, base: patchouli, vetiver and tobacco."

Složení: argan oil, coconut oil, flax seed oil, apricot kernel oil, hazelnut oil, rosehip seed oil, fragrance.

Na tyhle olejíčky na nehty já prostě nemám trpělivost, takže dokud jsou nové a neokoukané (neovoněné), používám je, ale nakonec je spotřebuju jako olejovou kúru na vlasy. :) Nejinak tomu bude i s tímto. Má velice příjemnou, spíše pánskou vůni, za což asi může ten tabák.



Apple Butter
balzám na rty


"Krémově delikátní, voní přesně jako "jablečné máslo"."

"Creamy delicious, smells just like the real thing!"


SBP balzámy na rty jsou pořád ty nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela (a že jsem jich v poslední době otestovala docela dost!). Nevím, jestli se "apple butter" prodává i u nás, vypadá to jako jablečný džem či povidla, ale balzámek mi chutí připomíná takovou tu náplň ve smažených jablečných taštičkách. Bohužel obsahuje v příchuti i nějakou tu skořici, takže mě na rtech jemně prlí. To většinou nevyhledávám, ale zase mi to třeba zvětší rty. :)




Cornbread
tělové mléko


"Voní chutně jako pravý kukuřičný chléb."

"Delicious, smells just like the real thing!"


Složení: water, rice bran oil, BTMS-50, avocado oil, coconut oil, sunflower oil, vegetable glycerin, emulsifying wax, palmitic acid, potassium sorbate, meadowfoam oil, jojoba oil, vitamin E oil, fragrance oil.

SBP tělové mléko je lehoučké, ale přesto výživné. A takhle přesně voněly bezlepkové kukuřičné lívance, co jsem si minulý týden dávala v restauraci.




Cozy Cabin
máslo na ruce


"Hlava: bergamot, malina a eukalyptus, srdce: čerstvá máta, borovicové jehličí a balzámová jedle, základ: cedrové dřevo a pižmo."

"Top notes of bergamot, raspberry and eucalyptus. Middle notes of fresh mint, pine needles and balsam fir with bottom notes of cedar wood and musk."


Máslo na ruce je velmi hutné a vyživující, já ho nanáším raději na vlhké ruce, protože poměr olejové složky je docela velký. Nejprve vás udeří do nosu onen bergamot a malina, ale hned je doženou všechny ty svěží složky (eukalyptus, máta, jehličí a spol.).



Churro Caramel Drizzle
olej na nehtovou kůžičku


"Skvělé smažené pečivo se skořicí, cukrem a troškou bergamotu a krémové tmavé čokolády."

"Fabulous fried pastry with cinnamon, sugar and hints of bergamot and creamy dark chocolate."


Olejíček na nehty v roll-onu má trochu lehčí složení než ten v lahvičce s kapátkem výše. Ale pořád je to olejíček, navíc tohle je asi jediná vůně z tohoto boxu, která mi vážně nesedla. Churros jsem párkrát měla a takhle otravně sladce určitě nevoněly. Skoro mě z té vůně bolí zuby. :D Trošku mi připomíná takové ty kupované perníčky přelité čokoládou.




I Smell Fall
ořechový tělový peeling


"S kontrastujícími tóny výrazné pomerančové kůry, šťavnatých jablek, muškátového oříšku, hřebíčku a skořice následovanými nádechem vanilky a pižma."

"With the contrasting ntoes of vibrant orange peel, juicy apples, nutmeg, clove and cinnamon followed by a hint of vanilla and musk."


Tohle je poprvé, co od SBP zkouším jejich tělový peeling, a jsem s ním moc spokojená. Konzistenci má oproti tomu peelingu níže lehoučkou a gelovitou, ale je plný rozemletých skořápek z vlašských ořechů, které tělo pěkně obrousí. Vůní mi připomíná jablečný štrůdl. :P



Pumpkin Cappuccino
zázračný balzám


"Umícháno s krémovou dýní, kardamomem a troškou spařeného kokosu. Střední nóty hřebíčku, muškátového oříšku, skořice a mocha. Základ z krémového latté a kávy robusta s jemným nádechem čokolády."

"Blended with creamy pumpkin, cardamom and hints of steamed coconut. Middle notes of clove, nutmeg, cinnamon and mocha. Bottom notes of creamy latte, robust coffee and mini hints of chocolate."


Zázračný balzám je tuhý a výživný, takže ho vždy nabírám nehtem a používám zejména na ztvrdlé paty. Když se jeho vůni snažím zanalyzovat, cítím kávu, čokoládu, kokos, dýni... ale když si k němu rychle přičichnu a nepřemýšlím nad tím, vybaví se mi tyčinky Margot.




Pumpkin Caramel Crunch
ručně vyráběné tuhé mýdlo


"Vynikající karamel smíchaný se sladkou vanilkou a dýní."

"Scrumptious caramel blends in accords of sweet vanilla and pumpkin."


Na roztomilá mýdélka mě moc neužije, tuhá mýdla nevyhledávám, ale tomuhle jsem nemohla odolat. Voní opravdu výrazně, jako karamelový cheesecake, takže máte chuť se do něj zakousnout. V malé koupelně je ta vůně skoro až otravná, musela jsem větrat, naštěstí tak po dvou týdnech už se z něj nez namočení ta vůně neline všude možně. :) Mýdlo krásně pění, takže se dá použít namísto sprcháče, protože skoro vůbec nevysušuje. Navíc mi barevně ladí s mou ošklivou koupelnou (holt starý byt v nájmu no).




Pumpkin Firewood
hojivý krém na suchá místa


"Hlava: opečená dýně, nové koření a citron, srdce: gvajakové dřevo, badyán a jabloňové dřevo, základ: ohořelé dřevo z ohniště, černá ambra a myrha."

"The top notes of roasted pumpkin, allspice and citron with middle notes of guaiac wood, star anise and notes of applewood, which gives it a totally different spin. The bottom notes of charred firewood, black amber and myrrh give it a depth that is just fabulous."


Tento krém má velice jednoduché složení, sestává pouze s bambuckého másla, šťávy z aloe vera a parfemace. Je hodně mastný, přesto se snadno roztírá, protože je hezky našlehaný. Protože na suchá místa netrpím, používám jej na krk a dekolt, abych si na ně neplýtvala pleťovým krémem. Vůně zní podle popisu hodně divoce a exoticky, ale je velmi příjemná, nasládlá, kouřově kořeněně dřevitá.


Spiced Coquito
cukrový peeling na ruce


"Krémový rum a čerstvá vejce smíchaná s tropickým kokosovým mlékem, štiplavým strouhaným muškátovým oříškem, peprnou skořicí a výraznou máslovou vanilkou."

"Creamy rum and fresh eggs are combined with tropical coconut milk, zesty grated nutmeg, peppery cinnamon and rich, buttery vanilla."


Cukrový peeling na ruce většinou používám na ruce jen chvíli a pak ho spotřebuju na tělo. Je hodně hutný, hrubý, ale zároveň nacucaný oleji, takže se rozpustí na olejovitou voňavou kašičku. Tato verze voní krásně slaďoučce, připomíná mi Raffaelo smíchané s vaječným likérem.

_________________________________________________________________

Jak jste asi poznaly, převažují v téhle edici boxu jedlé a sladké vůně. Pokud vás zaujaly, třeba budete mít štěstí a budete je moci vyzkoušet na vlastní kůži! Krabičku jsem totiž objednávala někdy na začátku listopadu, a když mi ještě ani na konci ledna nedorazila, tak jsem nákup reklamovala. Přesněji řečeno napsala jsem o tom Sunny a ta mi poslala novou krabičku. Tohle je ta náhradní, otevřela jsem ji a nafotila v lednu. No a v únoru mi přišla ona původní zatoulaná krabička! Tak dlouho ke mně objednávka z USA ještě nikdy neputovala! Takže co s ní? Přesně tak, je čas na další GIVEAWAY!

Pravidla jsou stejná jako minule, dejte mi vědět v komentářích, zda se chcete zúčastnit, ti, co mi na blogu už dříve komentovali, budou automaticky zařazeni do losování dvakrát. Výherce vylosuji 12. 4. 2018, tedy přesně za měsíc! Platí pro ČR a SR. Jo a musíte mě sledovat tu, nebo na Instagramu.

12 komentářů:

  1. Ahoj, sledujem tu aj na instagrame, @wibblywobblybeauty :)

    OdpovědětVymazat
  2. sledujem tu ako Peťuška
    chcem sa zúčastniť... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Erika Uchytilová eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduju, komentuju, pravidelně závidím a chci vyhrát! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji tady jako Jana Nováková, třeba se poštěstí.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Juu, chci vyhrát! Zrovna jsem chtěla napsat, že tyhle věci vypadjí tak dobře, že mi je líto, že jsem na tyhle věci líná (objednávat). Ty kelímky, cos mi posledně donesla (některé z nich ještě mám a nikam jsem neposlala dál), pořád voní. Koukala jsem na apple butter, pro mě naprostá novinky, ale když na to tak koukám, tak je to v podstatě jen vylepšená husší přesnídávka :-) Jsem se těšila, že to bude nějaká prasárnička :-D Na blogu jsem komentovala i některé z předchozích článků , a samozřejmě sleduji oboje, jak insta tak zde :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, sledujem ta a tuto krasu chcem vyhrat :-) a ten cheecake na sprchovanie je paradny, ja karamel zboznujem a uzaaaasne produkty.
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně z té recenze mám chuť na dýňový cheesecake. Mnami
    Andrea P
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Musím se zúčastnit! SBP mě díky tobě láká už dlouho, ale zaprvé jsem líný mazač a za druhé si nejsem schopná vybrat z toho množství vůní.
    Jinak samozřejmě sleduji a snažím se i komentovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj , aj ja sa musim ucastnit :D sledujem aj aj
    mne sa paci ten cheesecake, vyzera uzasne !!!!!
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu příjemná kosmetika hned na první pohled. :)
    Sleduji tě tu i na instagramu jako @maracuja_tea
    maracuja.tea@gmail.com

    OdpovědětVymazat