pátek 16. března 2018

Recenze: Kouzelná paletka The Magic od Juvia's Place

Dnes mám pro vás recenzi a swatche další paletky od Juvia's Place, konkrétně The Magic paletky. Dříve už jste si u mě mohly přečíst o paletce The Nubian 2, v onom předchozím článku se dočtete více o značce Juvia's Place jako takové a o tom, jak jsem na ni narazila. Nechci se opakovat, takže doporučuji mrknout se na předchozí recenzi. :) The Magic paletku jsem koupila na Beauty Bay za 30,90 liber (poštovné bylo zdarma), tedy necelých 900 korun. 





Tak předně - paletka je obrovská. Už Nubian 2 byla hodně velká s obrovskými stíny, tato paletka má ještě o jednu řadu stínů navíc, celkem tedy 16. Je z pevného kartonu, má magnetické zavírání a zrcátko v ní nehledejte, ovšem i díky tomu dostanete za tak málo peněz tolik muziky. Ne že by skoro tisícovka byla málo, ale dostanete za ni 57,6 gramu produktu (jen pro srovnání - průměrná Naked paletka od Urban Decay obsahuje 15,6 gramu stínů a stojí skoro dvakrát tolik).

V paletce (spíš paletě) jsou stíny rozdělené půl na půl na teplé a studené, jsou totiž inspirované bohyněmi slunce a měsíce. To mi přijde jako pěkná a originální inspirace. :) Poměr matných a třpytivých stínů je 6 ku 10. Charakteristický kreslený design paletky se nelíbí každému, ale mně ano, nic proti němu nemám. Dokonce si krabičky vystavuju v poličce...





Níže můžete vidět swatche prstem, metalickými stíny jsem ruku přejela jednou, matnými 1x - 3x. Uvádím i názvy a oficiální popisy odstínů, u těch, co mi přijdou mimo, doplňuji popis vlastní.

Sluneční polovina:


  • Nubia - kovová žlutá zlatá
  • Zakiya - matná naoranžovělá červená
  • Osun - světlá kovová růžová
  • Kesi - matná béžová; perfektní podkladový stín, má přesně barvu mojí kůže
  • Zuba - kovová středně tmavá růžová; má trochu zlatavý odlesk
  • Nana - matná naoranžovělá hnědá
  • Boronu - kovová bronzově zlatá; spíš nazlátlá světle hnědá
  • Kogi - matná červená; nádherná svítivá jahodová, když ji roztíráte, ztrácí se do růžova







Měsíční polovina:


  • Faso - dvojbarevná šeříková; tenhle stín mě z paletky lákal nejvíc, je to světle fialová s výrazným modrým leskem
  • Aja - kovová khaki zelená; nechápu, co je na tom khaki, je to nazelenalá, lehce lesklá černá
  • Vai - kovová tmavě šedá
  • Yemoja - světlá kovová šedá
  • Ife - tmavá matná fialová; s výraznou modrou složkou
  • Yara - kovová tyrkysová; nevím, tyrkysová mi nepřijde, jedině zelená tyrkysová; je to prostě taková studená šedozelená
  • Buzo - kovová zelená; má lehce zlatavý odlesk, který prakticky nejde vyfotit
  • Yejide - matná námořnická modrá; přijde mi, že je trošku do petrolejova





Kvalita stínů se od The Nubian 2 prakticky nezměnila, ani k horšímu, ani k lepšímu, proto klíčové pasáže z velké části kopíruji:
  • Metalické stíny mají na očích stejnou intenzitu jako na mých swatchích výše, když je na pohyblivé víčko také nanáším prstem, jinak nejsou tak intenzivní. Já jsem ale zvyklá si pohyblivé víčko líčit prsty.
  • Matné stíny používám v záhybu a nanáším je štětcem. Musím říct, že se krásně roztírají a skvěle se vrství, takže i když se prstem swatchovaly hůř, na očích vypadaly parádně. Dodávám, že fialový a tmavě modrý stín jsou u této paletky trochu horší, ale tyto odstíny bývají kamenem úrazu většiny paletek, vytvářejí se blbě.
  • Bála jsem se, že metalické stíny, které jsou na dotek tak máslové, že jsou skoro až mastné, mi na očích nebudou držet. Naštěstí se neslévají, ovšem v záhybu se mi vždycky hned trochu "ošoupou". Zkrátka se mi tam udělá tenká světlejší linka, nic co by bylo bez cílené inspekce vidět. Není to ovšem žádná slitá stínová kaše, stíny mi vydrží na očích od rána do večera.
  • Jsou tak pigmentované, že ty mastnější metalické mohou mít u hodně "hooded" očí tendenci se obtiskávat na horní víčko. Před tím raději varuju. Pomocí je lepivější báze, já je pak zkoušela i s Pixie Epoxy, kterou používám na sypké oční stíny, a tyhle stíny pak byly syté jako na swatchích prstem i při aplikaci štětcem, déle vydržely a neošoupávaly se v záhybu.
Přiznám se, že hned po koupi paletky (ještě dřív, než mi dorazila) jsem nákupu trochu litovala. Říkala jsem si, že paletku přece neunosím, že jsem si měla vzít něco neutrálnějšího. Ale po jejím vyzkoušení už mě to tak nemrzí. Některé světlejší stíny jsou nositelné na běžný den, barvičky zase vytáhnete na večer. Tady je pár základních looků s jednotlivými stíny (bohužel na fotkách jejich zářivost tak nevynikne):

V hlavní roli na pohyblivém víčku Boronu:


Buzo na pohyblivém víčku, Aja v záhybu:


V hlavní roli můj oblíbenec - duochromatický Faso, v záhybu Ife:


Ona údajně tyrkysová Yara:


Snažila jsem se i o celomatný tmavý look (Ife na pohyblivém víčku, Yejide v záhybu, Faso ve vnitřním koutku), ale je z toho jeden velký fotofail. Protože můj foťák fotí fialovou jako modrou, takže je z toho jeden modrý flek:


Protože jsou v paletce i podobné barvy o různé intenzitě saturace, dají se s ní dělat hezké moochromatické halo looky. Zde na víčku Vai se světlejším Yemoja ve středu víčka:


A tu pro změnu růžové halo - přes víčko Zuba, uprostřed světlejší Osun. Výsledek trochu kazil fakt, že Zuba má teplé (zlaté) odlesky, zatímco Osun spíš stříbrné.


Na závěr nějaké to "papouščí" líčení. Trochu jsem blbla. Víčko á la západ slunce: ve vnitřním koutku Nubia, uprostřed Zuba, ve vnějším koutku Faso:


Kontrastní líčení s Buzo na pohyblivém víčku a Nana a Zakiya v záhybu:


Kogi na pohyblivém víčku smíchaná se Zakiyou v záhybu a nějakým nezapamatovaným stínem na ztmavení. Nubia jako halo uprostřed víčka, Ife na spodním víčku.


Co na paletku říkáte? Troufly byste si na ni?

P. S.: Nezapomeňte, že u mě právě probíhá GIVEAWAY - soutěž o pečující krabičku od Sunny's Body Products!

5 komentářů:

  1. Wow, ta je nádherná! Líbila se mi už ta předchozí ♥ Ty barvy jsou opravdu hezké, a krásně sis vyhrála s tím líčením, palec hore! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A asi jo, troufla bych si na většinu stínů, jelikož mám pár crazy stínů od shiro, a nemám problém se s jimi líčit na den, hlavně v létě.

      Vymazat
  2. To papouščí líčení je podle mě nádherné a moc ti sluší! :-) Troufnout bych si troufla, minimálně na tu studenou půlku. S teplým spektrem si moc netykám.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou opravdu parádní odstíny. :) A ještě krásnější líčení. :)

    OdpovědětVymazat