sobota 2. května 2015

Neviditelní pomocníci (MUFE, NYX)

Dnes tu pro vás mám článek o dvou zvláštních tužkách, které i když samy o sobě nejsou vidět, pomůžou vám udělat velkou parádu. :) Je jimi neviditelná konturka od MUFE a bílý oční stín v tužce od NYXu.

Make Up For Ever Lip Line Perfector:





Jak asi víte, celkem teď ujíždím na lescích na rty od Shiro Cosmetics. Lesky se ale samozřejmě snáze rozpíjí, tak jsem hledala způsob, jak tomu zabránit. Barevná konturka může pod leskem prosvítat, navíc bych jich potřebovala několik, takže jsem se přirozeně koukala po těch univerzálních průhledných. První úlovek v drogérkových vodách mně nijak nenadchl.

A tak jsem se zeptala Mollie, která fotí oficiální swatche pro Shiro, jakou by mi doporučila. Z těch, co jsou dostupné i u nás, mi dala tip na průhlednou konturku od MUFE. Stála sice v Sephoře tuším 450 korun, ale rozhodla jsem se ji zkusit.



A víte co? Asi vážně funguje. :)
(Celkem úleva, za ty prachy...)

Na linii rtů vytvoří jakoby pogumovanou protiskluzovou vrstvičku, která rozpíjení z velké části zabrání. Dokonce když se mi podařilo přetáhnout lesk moc daleko, až kam jsem ho nechtěla, tak jsem ho po té vrstvičce nehtem zatlačila zpět a nezanechal po sobě ani stopu. Spotřebovává se taky pomaleji než Dermacolka, takže za mě spokojenost. :) Přestože není perfektní, je hodně dobrá.

Tady můžete vidět lesk na rty Red Wedding, který je hodně tekutý, bez konturky:


S konturkou:


A ještě další lesky s použitím konturky, bez ní je nemám vyfocené. Tohle je I Loved a Maid:


A tohle Heart Piece (oboje taky od Shira):




NYX Jumbo Eye Pencil, odstín Milk:




Tuhle v zahraničí velmi populární tužku jsem vyhrála v giveaway u Katky, takže cenu neznám, ale NYX je relativně cenově dostupná značka a - pokud vím - seženete ji v některých Douglasech. Spíš může být problém, že bude tenhle odstín zrovna vyprodaný.

NYX Milk se často používá jako báze pod oční stíny, na zvýraznění sytosti barev. Já zjistila, že s některými stíny si sedne, s jinými ne. Posuďte samy, začala jsem jej zařazovat jako podklad do svých swatchovacích Shiro článků. Některé odstíny zvýraznil, jiné mi přišlo, že naopak utlumil. Osvědčilo se mi jej vždy do víčka zapracovat, i když pak bílá ztratí na intenzitě. Když jsem nanášela stíny na silnou nezapracovanou vrstvu, tak se často s tou bílou smíchaly a žmoulaly se po víčku, a to nechcete. 

Tužka bývá používána i jako podklad, na který se kreslí pestrobarevné linky, tohle použití jsem ale ještě nezkoušela, nemám na to vychytanou techniku a v barevných linkách si moc nelibuju.


Každopádně jsem ráda, že jsem tužku vyhrála, u některých stínů udělá vážně velký rozdíl. Třeba tady s tímto od pürminerals:



Co Vy a tužky? Používáte? Na co? Rty, oči, obočí...?

8 komentářů:

  1. Vzhledem k tomu, že lesky nepoužívám, neviditelná konturka jde celkem mimo mě, i ty viditelné mám všehovšudy jen dvě :-) A Nyx Milk chci už vlastně docela dlouho a pořád ji nemám, kdoví proč..
    Ale musím se ti pochlubit, že jsem už konečně objednala kupu vzorečků od Shira a strašně, strašně moc se na ně těším a ty jsi asi jediná, kdo to může pochopit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta konturka se dá využít nejen na lesky, ale i na výrazné rtěnky. :) Ale celkem tě chápu.
      Jé, tak to jsem ráda a doufám, že se ti budou líbit. :)

      Vymazat
  2. O neviditelní konturce jsem jsen nikdy neslyšela a nyx je super. pěkný článek.
    zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já lesky nemám ráda, ale rtěnky a tužky na obočí používám snad každý den :)

    www.suzieway.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem lesky nemusela, dokud jsem nezkusila ty od Shira. :)

      Vymazat
  4. Poslední dobu mě na lesky moc neužije, takže bych neviditelnou konturku nevyužila, ale je to fajn věc a vím, že kamarádky ji jednu dobu docela používaly rády (v leskovém období.)
    S NYXem moc kámoš nejsem, mám od nich několik tužek včetně Milk, ale nějak mě to neuchvátilo, zdá se mi, že mi báze dělá lepší službu celkově - vytáhne barvu - vždy, udrží stíny, nežmolkuje, neslévá se....
    Z tužek mám asi nejradši tužky na oči, ty používám opravdu hodně a konturky pod výrazné rtěnky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně tužky obecně skoro nepoužívám. Tyhle jsou výjimka. Mám ještě nějaké linky na waterline a pár barevných na oči, ale ty druhé nosím jen občas. Souhlasím, že většina bází je lepších než Milk, ale mám v arzenálu stíny, které s Milkem vypadají líp než s Urban Decay, takže se někdy hodí. :)

      Vymazat