středa 22. listopadu 2017

4 děvčata na tváře: 3x Balm Girls od theBalm + Galifornia od Benefitu

Jak možná víte, pokud jde o produkty na tváře, tak mou nejoblíbenější mainstreamovou značkou je theBalm. Stačí si dole kliknout na štítek a uvidíte, že od nich mám 4 tvářenky, pudr, konturovací pudr a paletku krémových tvářenek. Mám je ráda proto, že jsou hezky pigmentované, dobře se roztírají a na tvářích mi vydrží skoro celý den, ačkoli nenosím make-up a nanáším je jen na jemně přepudrovaný, ale jinak nahý obličej. Když byla na českých stránkách akce 2+1 produkt zdarma, rozšířila jsem svou sbírku o trojici Balm dívek. Každá stojí v plné palbě 499 Kč, často je ale najdete (aspoň některé z nich) v akci na portálech, jako je Elnino. Co jsem řekla o kvalitě theBalm produktů na tváře výše, platí i pro níže uvedené, takže je zbytečné, abych se tu nějak moc rozepisovala. Tohle je spíš obrázkový článek. :)



Balm Beach





Tahle teplá narůžovělá tělová tvářenka je přesně ten typ barvy, co vypadá děsně nudně, ale nejde to s ní přehnat, sedne skoro každému tónu pleti a hodí se prakticky ke každému líčení. Fakt paráda, aspoň jeden takovýto odstín by měla mít ve svém arzenálu každá správná kosmetická nadšenkyně. :)





Balm Springs





Balm Springs je o něco výraznější než předchozí odstín, taková neutrální tlumená lososově červená. Opět jde ale o velmi nositelný odstín, co sedne většině žen se světlou až středně tmavou pletí.





Balm Desert





Nejnovějším přírůstkem kompletujícím celou trojici je bronzer (nebo spíš konturovací pudr) Balm Desert. Ve srovnání s donedávna jediným obdobným produktem v sortimentu theBalm - bronzerem Bahama Mama - je neutrální, skoro až studený. Bahama Mama je přece jen o trochu teplejší (oranžovější). Používám ho skoro každý den, Bahama Mama je na mě v tomto ročním období moc teplá. Jo a Balm Desert mi připomíná dovolenou, protože jsme v Arizoně v podobném hotelu vážně bydleli. Přes bazén a malé golfové hřiště bylo vidět na poušť a skály. :)



Zde můžete vidět všechny odstíny vedle sebe:






Pokud vás zaujaly všechny tři, tak jsou nyní k dostání v menších velikostech v limitované paletce theBalm Girls Getaway Trio za 599 Kč. Dlouho jsem váhala, zda si na tuhle limitku počkat (během akce u nás ještě nebyla k dostání), ale nakonec jsem usoudila, že by se mi s sebou nechtěla celá ta paletka tahat, pokud bych zrovna používala jen jeden z obsažených odstínů, a šla jsem do single produktů.

___________________________________

A když už jsem u těch děvčat na tváře a svojí letošní dovolené...

Galifornia
Benefit Cosmetics


Ráda si vozím ze svých výletů kosmetické produkty, které jinde nejsou k dostání, nebo se nějak vážou k místu, kde právě jsem (např. svou jedinou Chanel rtěnku jsem si koupila ve Francii). Benefití tvářenka Galifornia je sice dostupná i u nás, ale když už jsem byla v té Kalifornii a byla to jediná tvářenka od této značky, co mě kdy zaujala, tak jsem se plácla přes kapsu a těch cca 30 dolarů v Sephoře v Santa Monice zaplatila.




Nepoužitelný škrábavý štěteček.



Sluníčkový reliéf je vážně povedený, bohužel to zlato na něm je jen overspray, takže postupně se ta viditelná zlatá vrstva setře.


I tak má ale tvářenka v sobě nějaký ten zlatý shimmer schovaný (byť po setření overspraye není na první pohled patrný). Je to totiž jemná růžová barvička se zlatým leskem. Ani s ní to nejde přehnat, vypadá velmi přirozeně, tvářím dodá šťavnatý lesk a na tvářích vydrží celý den. :) Pokud byste ji kupovaly u nás, tak bacha, miniverze má prý jiný odstín a kvalitu než ta dražší plná verze. A nemá sluníčko.




Vyzkoušely jste některou z těchto tvářenek? Který odstín Vás zaujal nejvíc? :)

2 komentáře:

  1. Mám jen Galifornii v miniatuře a moc se mi líbí. Odstínově je, ale opravdu jiná. Míň růžová a víc oranžová. Je to hrozné diletanství.

    OdpovědětVymazat