úterý 10. června 2014

Nafouknutá Kivvi bublina?

...aneb moje vzorkování s Kivvi kosmetikou.

Tahle značka už vám asi pomalu leze na blozích krkem, ne? Jestli jo, tak se vám omlouvám, že jsem naskočila na tenhle bandwagon taky, ale když ta značka vypadá tak lákavě a spousta blogerek si ji tak pochvalovala... vždyť by to byl hřích si o ty vzorečky nenapsat. No ne? A vzhledem k tomu, že jsem si na tuhle kosmetiku utvořila trochu jiný názor než většina ostatních blogerek, byla by asi škoda i o ní nenapsat vám. Protože - a já to přiznám rovnou - mi tahle Kivvi mánie po ozkoušení vzorků přijde jako nafouknutá bublina, která splaskla. Nebo jsem ji propíchla akorát já a ostatní se na ní dál vznáší do nebes či co... no nic, omlouvám se za nepodařená rádoby poetická přirovnání, jsem z toho vedra trochu mimo. A taky z toho, že mám žaludeční potíže a už druhý den jím akorát suché rohlíky a sladký černý čaj. :/ Ještě že jsem na školení a neočekává se ode mě žádná práce.


Celkem jsem měla od Kivvi příležitost vyzkoušet 8 výrobků (7 vzorek na vyžádání a 1 v Ladyboxu). Pokud značku náhodou neznáte, tak více se o ní dočtete tady. Dnes to bude na dlouho, tak nebudu článek zbytečně prodlužovat. A začnu krémy. 

Zdroj + složení
Denní krém s maliníkovým olejem a výtažkem z jablka - 50 ml za 724,- Kč. 100% přírodní, 69% BIO.
Jde o krém pro citlivou, suchou a normální pleť. "Denní krém obsahuje hydratující přírodní komplex Kivvi – oleje ze semínek kiwi, malin, konopí, brusinky, okurky, oleje z pšeničních klíčků a pupalky, výtažky z jablka, brutnáku, heřmánku, břízy a koenzym Q10."

Krém je jemně nažloutlý, má kašičkovitou konzistenci. Voní krásně po jablečných křížalách a šípkovém čaji. Tenhle je tedy na suchou až normální pleť a já mám pleť smíšenou až mastnou, takže na mě je možná hydratační až moc (je trochu mastnější). Na pleti jej po nanesení chvíli cítím, ale nakonec se taky vstřebal a ani jsem se po něm neleskla. Přišlo mi, že pleť hezky sjednotil a zklidnil. Dámám s citlivou/suchou pletí ale nevím, jestli bude vyhovovat, pro ně už hydratace možná nebude dostačující.


Zdroj + složení
Denní a noční krém s výtažky z břízy a borůvky - 50 ml za 724,- Kč. 100% přírodní, 72% BIO.
"Tento produkt obsahuje terapeutickou směs přírodních výtažků, která chrání, hydratuje a čistí mastnou pleť. Krém se díky své lehké krémové konzistenci rychle vstřebá a nezanechává pocit mastnoty. Obnovuje vitalitu pleti, osvěžuje, rozzařuje a optimálně hydratuje. Denní a noční krém má zklidňující účinek na činnost mazových žláz. Výrobek obsahuje vyvážený přírodní komplex Kivvi – šípek, borůvku, olej z hroznových jader, výtažky z lopuchu, macešky, chaluhy bublinaté, břízy, mučenky a hluchavky bílé."

Zní to dobře, co? Já mám pleť celkem smíšenou až mastnou, takže tenhle krém jsem chtěla speciálně vyzkoušet. Obzvlášť když jsem si přečetla teorii Dr. Hauschky, že na noc by se žádné extra mastné speciální krémy používat neměly, protože to pleť, která by se přes noc měla regenerovat sama, jen zatěžuje. Lehký krém na den i noc tedy zněl ideálně. Jako celkem mě zarazil - až teď, když na to koukám - ve složení ten kokosový olej na druhém místě. Neucpává náhodou kokosák póry? Je i ve všech ostatních krémech, ale u těch pro mastnou pleť mě to teda zaráží...

Mně je naštěstí póry neucpal. Je opět nažloutlý, krásně voní po citronech, takovou ale spíš umělou vůní, jako citronové Lipo. Pleť s ním vypadala spokojeně. Zdálo se mi, že i trochu stahoval póry.
 

Zdroj + složení
Oční krém se šípkovým olejem a výtažky z jitrocele - 15 ml za 787,- Kč. 100% přírodní, 69% BIO.
"Oční krém obsahuje intenzivní BIO komplex Kivvi – brusinku, černý rybíz, šípek, olej ze semínek kiwi a z hroznových jader, jitrocel, damašskou růži, anděliku, výtažek z břízy a chaluhy bublinaté a koenzym Q10."

Je naoranžovělý, voní podobně neurčitou ovocnou/křížalovitou vůní jako denní krém, je velmi jemný a skvěle hydratuje. Oční okolí s ním bylo opravdu super jemné. Jinak nemám co zvláštního k němu říct.


Takže takový dílčí verdikt ke krémům. Jo, jsou fajn. Funkci plnily dobře, obzvlášť ten oční krém. Ale ne nijak úžasně. Na zadek jsem si z nich rozhodně nesedla a tu šílenou sumu bych za ně nedala. Stejného efektu lze dosáhnout podle mě i s levnějšími krémy. Jo, tohle je jen první dojem, přece jen z malých vzorků dlouhodobý efekt nepoznáte. Ale zkrátka mě ke koupi plného balení nezlákaly. To radši vyzkouším Naturu Sibericu nebo podobnou levnější alternativu.

Další mnou ozkoušená pleťová péče:

Zdroj + složení
Pleťové tonikum s výtažky maliníku a meduňky - 150 ml za 406,- Kč. 100% přírodní, 75% BIO.
"Spojení výtažků z aloe vera, heřmánku, třezalky a měsíčku zabraňuje ztrátě vlhkosti z pleti a zároveň ji intenzivně hydratuje. Květová voda z divoce rostoucího maliníku také podporuje dokonalou hydrataci pleti, působí antioxidačně a antibakteriálně, přírodní výtažky z meduňky osvěžují a tonizují."

Průhledná vodička, která mi hrozně smrdí. Ale jako fakt hrozně. Nejprve jsem si říkala, že je jak nějaké alkoholové kapky z lékárny mixnuté plísní, na druhý počuch mi došlo, že to má být asi květinová vůně. Ale taková ta strašně těžká hutná „hluboká“ květinová vůně, která už ani nevoní, ale jen smrdí. Podobně jsou cítit fialové kosatce, ke kterým jsem nedávno čichala u nás ve váze. Ty mi taky smrdí (na rozdíl od žlutých). Takže tohle bych si fakt nepořídila, i když ten zápach z obličeje rychle vyprchá. Nevšimla jsem si totiž, že by to kromě smrdění dělalo i něco jiného. Jako jo, možná mi to trochu stáhlo póry, ale to spíš udělalo mýdlo, kterým jsem si předtím umyla obličej.


Zdroj + složení
Čistící pleťový vitaminový koktejl - 150 ml za 406,- Kč. 100% přírodní, 87% BIO.
"Čisticí vitamínový koktejl je namíchaný tak, aby Vaší pleti poskytl maximum antioxidantů. Klíčem k unikátnímu složení jsou extrakty z bobulovin: jeřabiny, borůvky, černého rybízu a z "královny" vitamínu C - brusinky.

1. Koktejl vaši pleť jemně vyčistí, odstraní i make-up a zároveň zachová její přirozenou rovnováhu.
2. Obsahuje extrakt z jeřabiny a květové vody z maliníku a růže, proto skvěle tonizuje.
3. Zjemňuje díky extraktu z měsíčku.
4. Optimálně hydratuje.
5. Obsahuje extrakty s protizánětlivým a hojivým působením (heřmánek, šalvěj, aloe vera...)

Pro všechny druhy pleti."

Čekala jsem od něj podobné zázraky, jaké popisovaly ostatní blogerky. Bohužel zázrak se nedostavil. Lehce nažloutlá vodička sice voní krásně po medu, ale žádných zvláštních účinků jsem si nevšimla. Je jako trochu lepivá pleťová voda. Pupínky se mi s ním rozhodně rychleji nehojily, ráno jsem s ním měla pleť mastnější než bez něj. Žádného prozáření jsem si nevšimla. Odlíčit jsem se s ním zkusila jednou, a to teda klobouk dolů, odličoval líp než všechny micelárky, co jsem dosud zkoušela (Mixa, Dermacol, L'Oréal, Garnier - podotýkám, že voděodolné šminky nepoužívám). Jenže mě trochu pálil v očích, což mi micelárky nedělají. A kdybych jej používala na odličování pravidelně, tak jej vypotřebuju za měsíc dva, což je pro mě zkrátka drahá sranda.

Zdroj + složení
Pleťový peeling s bambusem a olejem ze semínek papáji - 50 ml za 535,- Kč. 100% přírodní, 72% BIO.
"Pleťový peeling obsahuje unikátní komplex Kivvi pro zjasnění vaší pleti – bambusový prášek, olej ze semínek papáji, výtažky z tangerinky a řebříčku."

Tak tohle byla jedna z mála věci, co na mě zapůsobila víc. Voněl jako sladké lékořicové bonbony a byl opravdu velmi jemný, s malilinkatými zrníčky, jako když máte třeba sražený cukr v polevě na perníčky. Díky tomu se ale ta zrníčka dostala asi až přímo do pórů a skvěle je vyčistila, nebyly po použití skoro vidět a trochu se zatáhly. Jo a taky nevysušoval. Přitom ho stačí jen trošku, je to taková řídká bílá kašička. Takže fakt dobrý, jen jsem se ještě nerozhodla, zda „stojí za 500,-“ dobrý. :-D

Dílčí verdikt: Cenově už je to trochu příznivější, ale zaujal mě jenom peeling, který zas tak levný není.

Tělová péče:

Zdroj + složení
Tělová marmeláda pomeranč a vanilka - 120 ml za 499,- Kč. 100% přírodní, 86% BIO.
"Tělový krém, který do hloubky hydratuje a vyživuje pokožku celého těla. Obsahuje rakytníkový a kokosový olej, které zvýrazňují přirozenou barvu pokožky. Olej ze semínek kiwi stimuluje tvorbu kolagenu a obnovu kožních buněk. Olej z hroznových jader a avokádový olej jsou známé svými anti-aging benefity. Oleje z makadamiových ořechů a ze semínek černého rybízu změkčují a vyživují. Olej z pšeničných klíčků působí jako přírodní antioxidant a šípkový olej pomáhá vyhladit vrásky a další známky předčasného stárnutí.

Co dělá Kivvi tělovou marmeládu tak výjimečnou?
• Bambucké máslo hydratuje a zjemňuje pokožku
• Kokosový a rakytníkový olej regeneruje a přirozeně zabarvuje opálenou pleť
• Hroznový, avokádový a šípkový olej jsou známé svými anti-aging benefity.
• Třešňový a meruňkový olej zvláčňují pokožku a zlepšují její pružnost
• Kiwi olej ze semínek stimuluje tvorbu kolagenu, obnovu kožních buněk a je bohatým zdrojem vitamínu C pro rozjasnění pleti
• Měsíčkový extrakt zklidňuje pokožku
• Chmelový výtažek zjemňuje a zpevňuje pleť
• Olej z pšeničných klíčků je účinný přírodní antioxidant
• Ginkgo biloba extrakt vyrovnává tóny pleti a posiluje pokožku."

Tak tady budu pro změnu zase trochu chválit. :) Hned při otevření kalíšku se na mě vyhrnula silná pomerančová vůně, velmi přirozená, jako pomerančový džus, na který jsem mimochodem hned dostala chuť a spustila se mi slina. Marmeláda samotná vypadá spíš jako našlehaný vosk, který ale po dotyku okamžitě taje a mění se ve výživné máslíčko. Nabírá se opravdu snadno, s roztíráním je to trochu horší, zkrátka řídké tělové mléko nečekejte. Není to nic pro ty, co mazání nemají rády a jen na sebe vždycky něco rychle namažou, aby se neřeklo. Je to pro ty z vás, co mají mazání těla stejně jako já za jistý druh relaxačního rituálu. Na výraznou pomerančovou vůni si nos bohužel poměrně rychle zvykne, za to ji ale nahradí ona jemná vůně vanilky - když si k pokožce přičichnu, cítím vanilkové těsto, do kterého někdo přidal nastrouhanou citronovou kůru či kandované pomeranče. Mňam. Škoda že na těle nevydrží dýl. Kůže je na dotek opravdu hebká, v kombinaci s onou vůní mám pocit, jako bych na Vánoce hnětla vanilkové těsto a ruce mi nasákly tím správným voňavým máslem na pečení. Po nanesení marmelády, která vyživí i mé suché nohy a vysušené lokty, je pak nanášení krému na ruce či kůžičku nehtů fakt zbytečnost. Stručně řečeno  – dala bych si říct. Možná si plné balení pořídím. Nevýhodou je opět cena - 500 korun za pouhých 120 ml něčeho, co z valné většiny tvoří bambucké máslo a kokosák, mi přijde moc. Vzhledem k horší roztíratelnosti a okamžitému vsakování se přitom marmelády na jedno namazání spotřebuje hodně. No ekonomickou stránku si musí každá z nás zvážit sama, kvalitativně můžu doporučit. Navíc se nově prodává za stovku i minibalení, takže můžete otestovat pořádně, zda vám za to stojí, aniž byste zruinovaly své peněženky.


Zdroj + složení
Tělový peeling s brusinkami a hnědým cukrem - 120 ml za 419,- Kč. 100% přírodní, 86% BIO.

Fajn cukrový peeling, jen trochu hrubší. Jsou v něm vidět kousky brusinek a dokonce je i cítíte, prakticky okamžitě je ale přebije citrusová vůně. Cukr je samozřejmě napuštěn v kokosovém oleji, takže po peelingu nemusíte nohy mazat. Žádná vůně vám na nich ale bohužel nezůstane. Za tu cenu bych si radši koupila peeling od Pure Fiji, ten je hydratačnější a líp voní. Vy s ním krásně voníte i po opláchnutí a osušení, tělo je hydratované ještě druhý den po sprše. A je ho víc. Složení přitom o tolik horší není.



Takže abych to shrnula - kosmetika Kivvi mi přijde přeceňovaná a předražená. Nijak mě neuchvátila (jedině obaly), výkonnostně mi nepřijde o nic lepší než výrazně levnější konkurence. Z toho, co jsem vyzkoušela, bych si koupila asi jen marmeládu, kdybych neměla za co utrácet. Jsem ale každopádně vděčná, že jsem mohla všechny tyto výrobky vyzkoušet, aspoň jsem se ušetřila zklamání z nákladného, ale očekávání nenaplňujícího nákupu. Objednávku z naturals.cz přesto plánuji, peníze ale raději vrazím do vlasovky Natura Siberica.

A co Vy a Kivvi? Zkoušely jste?

20 komentářů:

  1. Souhlasím, že nejlepší je peeling a oční péče, oboje mám na svém wishlistu a jakmile se vyskytne zajímavá akce jdu do nich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych asi musela vyzkoušet víc přírodních alternativ, abych se ujistila, že mi to stojí za to.

      Vymazat
  2. Teda, to se recenzím celkem divím, u pleťového koktejlu se mi zázraky dostavily hned přes noc. :) Každý má sice jinou pleť, ale i tak mi to přijde zvláštní.. Jinak marmeláda je taky super.. příště plánuju zkusit i nějaké jiné šlehané bambucké máslo s ovocnou vůní (od jiné značky nebo třeba na Fleru), snad by to mohlo být hodně podobné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Fléru se prodává kosmetika? To jsem netušila. :D

      Vymazat
    2. :D A já tam po kosmetice koukám skoro pořád.. Kdykoliv něco nemůžu najít v obchodech, koukám tam, jestli to někdo nevyrábí. :D

      Jo a konečně jsem sepsala článek o mé výhře u Tebe, tak pokud chceš, mrkni. :)
      http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/2014/06/ma-vyhra-v-giveaway-u-brunwen.html

      Vymazat
  3. No a já jsem o ni ještě nikde nečetla. Možná ji také časem zkusím, ale teď toho zatím mám mraky. Jo vlasovku od NS ti schvaluji. Mám tu na barvené a poškozené vlasy a jsem naprosto spokojena. Kondicionér nádherně voní. Vlasy šampon umyje, nemastí se nijak extrémně rychle jsou lesklé a jemné na dotek. Hlavně se mi dobře rozčesávají.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se na této kosmetice líbí jen ten název :)

    OdpovědětVymazat
  5. to mě mrzí, že ti ten koktejl nesedl, já jsem z něj fakt pořád nadšená, za chvíli koupím druhé balení... ale souhlasím s tím krémem, mně se po něm trošku póry ucpaly, na kokosák reaguju hodně, nevím, proč ho tam dávají :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mají ho prakticky ve všem, mám pocit. Asi proto, že je levný.

      Vymazat
  6. Mne sa zo vsetkeho co som videla paci len ta Body Marmalade ale za tu cenu by som to nikdy nekupila :D Je to len momentalny trend a z toho ta firma tazi a ako vsetky vlny, aj tato rychlo prejde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on ten trend podle mě vznikl, protože nabízejí vzorky zdarma. :)

      Vymazat
    2. Jaaaaaj, to som nevedela :D teraz som tempted teda :D:D:D:D

      Vymazat
    3. Tak si o vzorky napiš, za pokus nic nedáš. :)

      Vymazat
  7. Tělová marmeláda nádherně voní,musím jen souhlasit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím s tebou, obaly maji fakt krasny..nektere vyrobky jsou lepsi, nektere horsi, ale take si myslim, ze je tato kosmetika precenovana..

    OdpovědětVymazat
  9. Já patřím přesně do té skupiny, která je ledově klidná jen co o Kivvi slyší, takže já už nic v plánu zkoušet nemám. Díky za NORMÁLNÍ článek o téhle kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  10. Zkoušela sem jen vzoreček z LB a ten mi dělal no pleť vcelku dobře, ale asi by to chtělo vyzkoušet nějak více, prozatím se mi nezdál úplně hvězdně úžasný :D I když ta marmeláda vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat