neděle 4. května 2014

Vyhlášení giveaway!

Tak jsem dneska v poledne ukončila svou první giveaway. :) Zúčastnilo se celkem 66 komentářů (díky!), které jsem postupně očíslovala a sestavila chronologický seznam. Z něj jsem pak losovala 3 výherkyně s pomocí randomu. 

A výsledky jsou následující:

1. balíček vyhrává: Veronika Krejčová



2. balíček vyhrává: Nicca



3. balíček vyhrává: Ellen



Celý seznam:




Gratuluji! Pokud máte o výhru zájem, napište mi na e-mail, co mám vpravo nahoře pod profilovou fotkou. :)

Nezapomeňte si také vybrat jednu z Ladybox krabiček, ve kterých budu balíčky rozesílat - podle pořadí výher, takže kdybyste si náhodou vybraly stejnou, tak má přednost ta z vás, která byla vylosována dřív. Bude tedy lepší, když mi druhá a třetí výherkyně pošlou rovnou náhradní volbu, pro případ že by prvně vybraná krabička byla už zabraná.

Krabičky, které jsou k dispozici (růžová úplně vpravo dole 3x):


Pokud se výherkyně nepřihlásí do konce týdne, budu losovat náhradnice.

A nebojte, v budoucnu určitě ještě nějaká soutěž bude. :) 

6 komentářů:

  1. Moje první výhra v giveaway! Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zase nic :( :-D
    Jinak jen tak mimochodem, kdybys chtěla očíslovat komentáře na blogu, tady je jednoduchý návod: http://aliceinwonderlandcz.blogspot.cz/2013/06/cislovani-komentaru-na-blogu.html ať to nemusíš psát rukou :) Sice teď dělám reklamu cizímu blogu, ale co už... :D :D :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, jupííí, ten nejúžasnější balíček :3 <3
    Letím napsat mail a mooc děkuju.. Už se těším až to všechno budu moct vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak já se zůčastnila soutěže, aniž bych o tom věděla :-D
    Moc moc moc děkuji, email už jsem napsala a já jdu hledat, co že jsem to vlastně vyhrála :-)

    OdpovědětVymazat