pátek 9. května 2014

Recenze: Ladybox březen 2014 - eko-edice

Jop, jsem strašně rychlá, recenzuji březnový box v květnu. Ale tak asi jste si všimli, že frekvence mých článků v poslední době nebyla dvakrát závratná... snad se trochu zlepším, mám toho hodně nafoceného, jen se k tomu pořádně dostat časově...

Aspoň jsem většinu věcí otestovala opravdu pořádně.

Bohužel jsem asi vyhodila průvodní dopis, takže zjišťování celkové hodnoty krabičky mě bude stát o něco víc úsilí než obvykle... :/ no nic, moje blbost.

Obsah březnového Ladyboxu
Hydratační micelární voda Yves Rocher Hydra Végétal (plné balení, 200 ml, 285,- Kč).

Jde o největší produkt mého Ladyboxu. Eko-Ladybox nesliboval být celý BIO, ale přírodní. A přírodní neznamená 100% přírodní. Tak se zařazení YR moc nedivte. Micelárky neumím hodnotit. Všechny na mě účinkují stejně dobře. Micelárek jsem zkusila už několik, tahle voní svěže po okurkách a je nejvíc olejovitá. Fakt mi připomíná spíš dvoufázový odličovač. Tím pádem nevysušuje pleť, což je plus. Neodličuje o nic hůř než ostatní micelárky, které jsem měla tu čest vyzkoušet (Mixa, Dermacol, L’Oréal, Garnier). 
















Bambucké máslo Raw Gaia (cestovní balení, 15 ml, 4,49 libry = cca 150 korun).

Názor na zařazení tohoto produktu do boxu si můžete přečíst zde, v tomto článku se vyjádřím jen ke kvalitám samotného másla. Bambucké máslo většina z vás jistě zná, tohle je zkrátka jeho 100% verze v malém pěkném balení. Voní svou klasickou specifickou vůní, která nelahodí každému, mně ale nevadí. Máslo mě překvapilo svou konzistencí, čekala jsem hutnou klasiku, jakou prodává třeba Saloos. Jejich 100% bambucké máslo jsem kdysi měla, musela jsem ho hodně nahřívat rukama, aby se dalo nabrat. Tohle je jakoby našlehané a nabírá se velmi snadno. Přitom ne, bublinky v něm nejsou, takže se nemusíte bát, že by půlka balení byl vzduch. Připomíná mi tužší Pribináček. Relativně dobře se roztírá, já ho používám na ztvrdlé paty. Na tělo se mi mazat nechce, na to je ho málo a je moc hutné, na ruce mám spešl krémy. Spotřebuji ho nebo podaruji a určitě bych je doporučila těm, co rády DIY kosmetiku.



Mycí gel Urban Veda Daily Purifying Facial Wash (cestovní balení, 20 ml, 1/7,5 z 269,- = cca 36,- Kč).
Denní krém Urban Veda Purifying Day Cream (cestovní balení, 10 ml, 1/5 z 499,- = cca 100,- Kč).

Balení se mi moc líbí. Podle popisek jsou produkty určeny pro mastnou pleť s výraznými póry. Těšila jsem se na pěknou vůni, tu ale měla modrá verze, já mám zelenou. A ta voní… no jako nějaká hodně silná Listerinka smíchaná s fernetem, ve které byly naložené hašlerky. Pořádná dávka mentolu. Gel je čirý, po pleti snadno klouže, působí až skoro slizkým dojmem. Čistí dobře a je velmi osvěžující, takže jej používám hlavně ráno. Krém je stejně parfemovaný, ale méně intenzivně. Jde taky spíš o gel. Mléčně bílý gel. Díky tomu pleť nemastí, ale přitom máte pocit, že je hydratovaná dostatečně. Po použití oba výrobky pleť hezky chladí. Nějakého většího účinku na póry jsem si ale nevšimla a neuchvátily mě natolik, abych za ně zaplatila plnou cenu.











Univerzální krém Lavera Basis Sensitiv (cestovní balení, 25 ml, 1/6 z 187,- = cca 31,- Kč).

Zkrátka takový krém na všechno. Má máslovitou konzistenci, připomíná mi rostlinný tuk (Rama, Perla...) či napůl roztopenou vanilkovou zmrzlinu. (Proč furt dělám přirovnání s potravinami?) Voní po bylinkách (které neznám, ne typickou mátou a spol.) a citrusech. Používám jej večer na ruce, příjemně je hydratuje. Cena na to, že jde o BIO výrobek, je velmi příznivá.








Mycí gel Salcura Antiac Daily Face Wash (vzorek, 3 ml, 1/50 z 275,- = 5,50 Kč).

Další příjemné umývátko. Jde o průhledný nahnědlý gel (jako když vám zhnědne jablko), na pleti je moc fajn, čistící funkci plní (já nějak neumím rozlišovat, zda něco umývá nebo neumývá dobře, většinou mi to přijde na stejno). Překvapilo mě, že voní jemně květinově. Čekala jsem opět bylinky. Pokud chcete přírodní čistítko srovnatelné s chemickými mycími gely, tohle může být to pravé. Jen mám pocit, že trochu vysušuje...

















Denní krém Kivvi s maliníkovým olejem a výtažkem z jablka (vzorek, 1,5 ml, 1/33 z 724,- = cca 22,- Kč).

Je poznat, že nejde o chemku z drogérky. Krém je jemně nažloutlý, má kašičkovou konzistenci. Voní krásně po jablečných křížalách a šípkovém čaji. Tenhle je tedy na suchou až normální pleť a já mám smíšenou až mastnou, takže na mě je možná hydratační až moc (je trochu mastnější). Na pleti jej po nanesení chvíli cítím, ale nakonec se taky vstřebal a ani jsem se po něm neleskla. Přišlo mi, že pleť hezky sjednotil a zklidnil. Dámám s citlivou/suchou pletí ale nevím, jestli bude vyhovovat, pro ně už hydratace možná nebude dostačující.















Pečující tělové mléko Weleda s bílým slézem (vzorek, 2x4 ml, 2x 1/50 z 439,- = cca 17,60 Kč).

Tak tohle je pro mě jeden velký fail a kamarádi rozhodně nebudem. Mléko mi totiž hrozně smrdí. Jako by se někdo snažil namíchat jemnou jogurtovou vůni a vyšla mu z toho sladkokyselá vůně zkaženého mléka nebo i něčeho horšího... Vzorků jsem měla víc, tak jsem si s mlékem namazala nohy. A z té vůně se mi okamžitě začalo dělat blbě. :( Navíc je mléko sice extra jemné (přece jen je z řady pro děti), ale za to mi přišlo, že hydratace nic moc. Takže za mě ne. Ale možná mám jen divný nos a vám vonět bude, všude jinde jsem četla pozitivní ohlasy.















Finální verdikt:
Celková hodnota boxu = cca 647,- Kč (koupen se slevou za 289,- Kč).
Ze začátku se mi box celkem líbil (když pominu Dr. Hauschka debakl), ale nakonec mě nic vyloženě neoslnilo, takže jsem v březnu možná mohla ty tři stovky radši ušetřit. Každopádně box obsahoval zajímavé produkty a nové značky, takže objektivně dostává plus. 

Teď mi do mejlu přišlo pro změnu lákadlo na květnový box se soukromým slevovým kódem za to, že jsem pravidelnou zákaznicí. Tak nevím, jestli do toho opět jít. Bude v něm (pro mě no name) španělská kosmetika XHEKPON (péče s kolagenem?) a minerální pigmenty Alva. Ty mě lákají vyzkoušet, přece jen na sypké stíny mě užije... co myslíte?

Vyzkoušely jste něco z březnového Ladyboxu?

Mimochodem když už jsme u těch krabiček, balíčky z giveaway dnes vyrazily k novým majitelkám. :) Posílala jsem je ale normální poštou, tak jim to asi bude chvíli trvat. 



15 komentářů:

  1. Áááá, to Raw Gaia máslo musí být super!! :3 Konzistence vypadá podobně našlehaně jako u Kivvi tělové marmelády (taky v sobě nemá bublinky). :D Ale stejně jako Tobě by mi bylo líto ho vypiplat na celé tělo. Když ta lahvička je taková hezká, malá a roztomilá. Skončilo by to tak, že bych na své poličce mazadel skladovala další (snad tak desáté) mazadlo. :P

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. na Antiac se chystám dneska večer, zatím jsem zkoušela to zelené Urban Veda duo (box už teda dávno nekupuju, mám ho od přítelovy mámy - aneb skvělá personalizace, že...). gel dodělám, ale nezaujal mě, protože nemám ráda jakékoliv mycí gely na obličej, zato z krému jsem nadšená, ta vůně se mi strašně líbí, hrozně mě to osvěží a krásně mi ty póry stáhne. ale já je teda nemám skoro vůbec. každopádně jdu do plného balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No já jsem žádné stáhnutí na sobě nepozorovala... ale chladí opravdu pěkně. Jinak ta vůně mi nevadí, jestli to tak z recenze nevypadá. :D

      Vymazat
  4. Náhodou jsi rychlá, jsem neotevřela ještě ani jednu věc:-) ta sleva na mail mi přišla taky, podle mě to posílají každýmu, kdo ještě neobjednal a mají volný krabičky. Já kupovat nebudu, nějak mě tato edice neláká.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně z téhle eko edice nakonec nejvíc vyhovoval Antiac gel na obličej, má fajn konzistenci a příjemnou, svěží vůni. A nevysušoval mě:) A pak taky Lavera krém, který mi na ruce opravdu pěkně sedí.
    Jinak nový LB jsem spíš neplánovala, ale když mi přišla ta sleva 70 Kč, tak jsem to holt odklikla:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, super recenze :) Sem se do nich uplně ponořila a ne a ne je dočíst :D
    Mě teda tento boxík potěšil (i když to asi bude i tím že sem byla ta šťastnější s Dr. Hauschka, ale asi bych s enezlobila kdyby přišlo to máslo páč sem ho nikdy neměla možnost vyzkoušet)
    micelární vodu sem před tím nikdy neměla a sem s ní i když teda neni 100% přírodní dost spokojená :) Používám ji hlavně ráno je vcelku osvěžující :) Mám radost i s Urban vedy, mám zelenou verzi, ale asi si ji nechám až bude větší teplo :D Lavera se mi osvědčila na obličej po té micelárce, takže taktéž pohoda :D Kivvi krémík super. Weleda mi hrozně smrdí tak tu mám jeden pytlík otevřený a nejsem schopná ho spotřebovat bohužel :( JInak na Salcuru se dnes chystám... Ivka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky! :-))
      No to máslo je fakt kvalitní, o tom žádná. Jen zkrátka Hauschka byl větší (a hlavně všude inzerovaný tahák). Micelárku jsem použila jen párkrát, ale to je proto, že ji mám u našich a používám ji tak jen o víkendu. Urban Veda byla fajn a na letní vedra musí být super, je fakt osvěžující. :) Laveru jsem na obličej nezkoušela, mám ho celkem mastný a přijde mi hodně hutná, bála bych se pupínků.... A ta Weleda se fakt nedá. Jsme dvě, já ji teda vymazala, ale pak se mi z ní obracel žaludek, jak jsem ji na nohách pořád cítila. Jsem ráda, že nejsem jediná divná. :D

      Vymazat
    2. Teda ne, ta poslední věta vyzněla divně. :D Myslela jsem to tak, že jsem si myslela, že jsem divná, když mi smrdí. Ale když jsme dvě, tak asi divná nejsem. :D

      Vymazat
  7. V pohodě, já sem tak trochu divná, ale ta Weleda je fakt taková divně smrdutá že to nedávám :(

    Jo chápu že když je v jednou balíčku velké balení Hauschky a v druhém malé másla, tak to asi nepotěší, ale tak já to většinou beru tak, že nemůže být ve všech to samé a i tak to přesahuje hodnotu balíčku. Taky se mi stalo že sem dostala pro sebe dost špatnou variantu, ale takový rozdíl asi v žádném nebyl. Co sem tak trochu koukala na některé ty zahraniční, tak tam měli třeba deset varian a v každém opravdu něco jiného a představ si to hlídat aby každý dostal stejnou hodnotu výrobků. Možná proto to má být překvápko :D JInak omlouvám se že píšu jako anonym s podpisem jinak mi to tu nějak nejde :D Ivka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, zahraniční boxy jsou úplně o něčem jiném. :) Za anonym se neomlouvej. :) Ale teda nechápu, proč by ti u mě neměl fungovat profil... :( ?

      Vymazat
    2. Možná je to i mojí zručností, já a elektronika nejdem dohromady :D Těším se na další recenze :) Ivka

      Vymazat