pátek 30. května 2014

Spring pic spam 2

Protože je venku ošklivo skoro jako na podzim a já neměla posledních pár dní čas napsat žádný pořádný kosmetický příspěvek (příští týden to bude lepší), dávám sem aspoň pro relax zase nějaké ty fotky z naší zahrádky. Tyhle jsou ještě z konce dubna.


Tyto keře tak omamně voní, až se mi z toho dělá těžko. :)
Poslední tulipány





Naše zarostlé jezírko...

...a jeho obyvatelé.






A pár ze začátku května:








Kromě tulipánů máme i hodně kosatců.



Máky u našeho "vinohradu".

A další rybičky:

Jsou to karásci, mimochodem.



Moje oblíbené fialovo-modré kosatce (foťák je fotí spíš modře, ale na mém monitoru jsou zas fialové až moc).


Rostou u jezírka pod naší malou vrbou, která vyrostla z pomlázky.
Tady už je ten stříbrný porost u jezírka rozkvetlý. :)


Jinak naše jezírko (a celý náš dvůr) je žabí letovisko:






Nemůžu si pomoct, mně se žabky líbí. Jako malá jsem je vždycky chytala (a pak zase pouštěla).

Taky je u Vás počasí na nic? Co plánujete v případě deštivého víkendu?

11 komentářů:

  1. Aaa žáby nemám ráda a bojím se jich! :D Mít je takhle na zahradě, nevylezu z domu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás byly, už když jsem byla malá a žádné jezírko jsme neměli. Bylo jich tam snad ještě víc a vždycky jsme je hledali pod kameny. A přiznám jednu nechutnost - já jako jediná holka v jinak klučičí partě jsem jednou takové malé žábě z hecu olízla břicho.

      Vymazat
  2. Jéé tolik žabiček! Ty bych s jezírkem brala hned, jsou úžasné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Navíc jsou takové maličké, jen tak 3-4 centimetry.

      Vymazat
  3. Krásné jezírko :) Takové bych si také představovala. A obyvatelé jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky :) Také mě hrozně baví fotit, dříve jsem fotila skoro pořád. Teď už na to bohužel nemám čas :/ ale snad se někdy najde.

    OdpovědětVymazat
  5. wow, ten foťák teda prospěl, úžasný fotky.
    Ty záběry na kytky jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat