neděle 25. května 2014

Recenze: Rozjasňovač Catrice Prime and Fine

U tohoto výrobku jsem se nemohla rozhodnout, jestli o něm psát nebo ne. Protože se pokud vím už nevyrábí, což je velká škoda. Ale snad se s ním nebo jeho obdobou Catrice zase vytasí, třeba v rámci nějaké limitky. Fakt by to bylo potřeba. Protože všimly jste si, že rozjasňovač v drogérce prakticky neseženete? Asi nepředpokládají, že zákaznice jsou dostatečně kosmeticky erudované, aby něco takového mohly používat.

Nakonec mi bylo ty staré fotky líto vymazat a článek jsem se rozhodla napsat. Omlouvám se za jejich nekvalitu, je to foceno ještě našim starým foťákem.

Ještě jednou děkuji K. z In your face! blogu, která mi za symbolickou cenu prodala své druhé balení, když už jsem jej v obchodech nestihla.

Elegantní černo-stříbrný obal. Akorát je na něm teda klasicky všechno vidět.

Trochu mě zarazilo, že nemá zrcátko, v té horní části bych ho vyloženě čekala. Ale ne že by mi to vadilo.




  • Pudr se v obalu tváří, že je růžový se zlatým leskem, ale klame tělem. Na obličeji vám zůstane jen ta zlatá barva, takže se hodí k tepleji laděnému líčení.
  • Nejsou v něm žádné blbé třpytky.
  • Je velmi jemně mletý.
  • Na tvářích ale vydrží celý den. Aspoň já jsem ho na lících viděla i večer.
  • Ač vypadá v silnější vrstvě dost výrazně, po rozetření vypadá přirozeně, a to je důležité. Je tak vhodný na běžné denní nošení, nebudete s ním vypadat jako diskokoule. Já ho vždycky dám jen trochu nad lícní kosti, pro prozáření pleti. Přece jen ji mám mastnější, tak to nechci ještě zvýraznit. Takže žádné patlání na čelo, nos a nevím kde ještě se u mě nekoná.
  • Další dobré využití - dát jej pod tvářenku. Víte, jak jsou všechny ty drahé tvářenky se zlatým leskem, třeba Nars Orgasm? A říkaly jste si někdy jako já, že by vám to neslušelo nebo že byste to nejprve chtěly vyzkoušet? Levnější tvářenky se ale většinou dělají spíš matné. No není nic snazšího než dát pod tvářenku tenhle zlatý podklad (nebo jiný zlatý rozjasňovač) a hned víte, na čem jste a zda do nějaké lesklé tvářenky jít. A nebo ji zkrátka můžete nahradit tímhle postupem, pokud se vám nechce utrácet za další tvářenku. 






Jak už jsem řekla, je to moc šikovná věc a já doufám, že se k ní Catrice ještě vrátí. 

Nebo víte o nějakém jiném kvalitním rozjasňovači z drogérky? Stihly jste si pořídit tento? Používáte rozjasňovače?


13 komentářů:

  1. Rozjasnovac je nadherny! Kdyz jsem jej videla u IYF, hned jsem se pro nej vydala, ale v nasem Rossmannu uz byl nedostupny. Takze doufam, ze ho Catrice zase zaradi do sve kolekce treba v jinem baleni.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, fakt mě mrzí, že takovou věc vyřadili. I když asi je pravda, že kromě kosmetických nadšenkyň většina žen neví, co to rozjasňovač je. Takže prodeje asi nebyly závratné.

      Vymazat
  2. já mám práškový z té podzimní limitky Eve in Bloom, ale nepoužívám ho, protože se přiznám, že to s ním prostě nějak neumím, je v tom spousta třpytek a ty já na obličeji nechci :D rozjasňovač jedině v peru, pod obočí a na nos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do tohoto stačí jen trochu ťupnout štětcem a potřít vršek lícních kostí. Nedá se to s ním přehnat. :) Jinak rozjasňuju i koutky očí a pod obočím, ale na to používám stíny, resp. tu spešl Catrice tužku.

      Vymazat
  3. Trosku mi na prvej fotke pripomenul Essence Love Letters rozjasnovac - ale ten je viac peachy a ma aj trosku glittrov :D Kazdopadne, tento je krasny! Ja taketo veci pouzivam ako finish na celu tvar (ale len tak jemne..preto mi tie glittre aj vadia trochu:D) :D
    Inak mam taky pocit ze prave Essence a Catrice zvyknu davat do limitiek vzdy striedavo rozjasnovace a tvarenky, aj ked nie som si tym ista, lebo u nas zvyknu mat jednu limitku aj pol roka takze stracam prehlad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že k nám většina limitek ani nedorazí. :D

      Vymazat
    2. To inak moze byt tiez pravda :D a ak hej, tak s par mesacnym sklzom a nie vsetky produkty :D Co followujem nejake nemecke blogy, tak oni tam tie limitky vydavaju snad kazdy mesiac niekolko :D

      Vymazat
    3. Jé, doporuč mi nějakou zajímavou německou blogerku, to by mě celkem zajímalo. :)

      Vymazat
  4. Tak to by se mohlo vrátit, vypadá skvěle. Navíc nějaký rozjasňovač si musím co nejdříve pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. mne by sa nejaký už hodil :)
    inak pozývam ťa na giveaway o dva druhy náušnic budem rada ak sa zapojiš pokiaľ nemáš zaujem prepáč, že otravujem :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já teda rozjasňovač nepoužívám, ale kdyby ste náhodou měli zájem, narazila sem na inzerát tady, kdyby ho někdo nemohl sehnat :) http://www.votocvohoz.cz/zeny/dekorativni-kosmetika-kosmetika/5364043-catrice-rozjasnovacv

    OdpovědětVymazat