pondělí 6. srpna 2018

Kosmetické střípky XII.: Odličovací Alverde speciál

Tahle rubrika je vlastně takové moje "spotřebováno". Sice tak za půl roku, ale nevadí. Tentokrát se mi sešlo hodně Alverde odličovacích produktů. Co si o nich myslím a koupila bych si je znovu? Dočtete se v tomto článku. Mimochodem cenu neuvádím, všechno je plus minus za 60-100 korun, pokud neuvedu něco jiného. :)


Pokud vím, tohle byla první alverdí micelárka, pro normální a smíšenou pleť. Voněla jemně svěže, podobně jako čistící pěna ze stejné limetkovo-jablíčkové řady. Odličovala ale hůř a pálila v očích.
Doporučení: NE.







Tenhle olejový odličovač odličoval líp než předchozí micelárka, ale prostě nevím, asi nejsem cílovka odličovacích olejů. Cítila jsem se, jako bych si po obličeji rozmazávala řepkový olej (no je tam slunečnicový) a vonělo to otravně sladce jako Lipo bonbóny. Přitom to ani nijak dobře neodličovalo, byl jaksi takový "suchý". Příště se čistým odličovacím olejům radši vyhnu.
Doporučení: NE. Ale třeba jsem jen divná a zkušeným uživatelkám odličovacích olejů bude použití příjemné.






Když jsem se tak s těmi Alverde odličovači rozjela, pořídila jsem si i tenhle zelený dvoufázový. Má olejovou i vodní složku, takže nebyl vůbec nepříjemně mastný. Voní po okurkách, přitom v něm žádné nejsou, ale možná to má být to avokádo a aloe vera. Odličovalo se mi s ním dobře, akorát se mi nechtěl vsáknout do tamponku. Jakmile jsem líčení odlíčila, tak jsem si ho při pokusu setřít šmudlala kolem očí, než se potvora konečně do tamponku vsáklo. Nebylo to nic hrozného, ale nečekala jsem to. Přesto ale z těchto tří zatím nejlepší odličovač.
Doporučení: SPÍŠE ANO.






Jako poslední z Alverde odličovačů jsem zkoušela tuto růžovou micelární vodu pro citlivou pleť. A asi nedokážu říct, zda je lepší než ten dvoufázový odličovat, nebo ne. Oba produkty fungují podobně. Ač tahle micelárka samozřejmě nemá olejovou složku, odlíčila mě skoro stejně rychle jako dvoufázák. Taky se mi odlíčený make-up nechtěl chvíli vsáknout. Voněla neutrálně nevýrazně.
Doporučení: SPÍŠE ANO. Pokud nechcete žádný olej ani výraznou vůni, tak je to pravděpodobně lepší volba než předchozí dvoufázový odličovač.




Jsou to všechny odličovače od Alverde? Odličovací mléka nepočítám. Snad jo. Stejně jsem si po spotřebování koupila novou micelárku od biopha Organic. :D


A tohle je ona. Stojí necelé dvě stovky a je jí v lahvi spousta (400 ml). Má certifikát ECOCERT, přitom je stejně dobrá jako nepřírodní micelárky. Jemně květinově voní a nedráždí oči. Asi jsem konečně našla svou ideální micelárku a nepotřebuju shánět jinou.
Doporučení: ANO!




Ale u Alverde ještě zůstanu. Pamatujete tuhle limitku z loňska? Konečně ji začínám pořádně spotřebovávát. :D Minule jsem psala o tělovém mléku, tentokrát jsem se pustila do cestovního setu.






Na tomhle cestovním setu je nejlepší ten kelímek s brčkem, dělám si do něj v práci už druhý rok ledovou kávu. :D Sice nápis "přirozeně krásná" se k mému zmalovanému zjevu moc nehodí, ale nevadí. :D Obsah setu byl takový standard, ale všechny tři produkty voněly hodně realisticky: sprcháč po pomeranči a maracuje, tělové mléko po papáje a rakytníku a krém na ruce po mangu a mandarince.
Doporučení: ANO. Já ho letos někde v regálech ještě viděla! Asi o něj nebyl takový zájem, protože stál skoro dvě stovky.








Tělový sprej ze smoothie limitky (citron + zázvor) jsem si koupila spíš jen tak do kolekce. Já tyhle tělové spreje nepoužívám na tělo, ale na záchod...  O:-) Vůně je spíše jemná a nevtíravá.
Doporučení: Můj způsob použití hovoří za vše...






Zároveň se smoothie limitkou vyšel i tenhle sprcháč s vůní vodního melounu a liči, co šel hrozně na dračku díky roztomilému obalu. Vůně je překvapivě docela kyselá, žádná typická alverde slaďárna. Čekala jsem ale, že mě chytne víc.
Doporučení: Jedenkrát fajn, podruhé bych si ho kupovat nemusela. 






Taky jsem se konečně vrhla na tahle tělová máslíčka. Maminkovská edice obsahovala vůně levandule, jojoby a růže. Nic překvapivého, nejvíc svěží byla ta jojoba. Tradičně hezká hydratace s delším vsakováním.
Doporučení: ANO. Tyhle mazátka jsou super na cestu, kalíšky si schovávám a odsypávám do nich vzorky tvářenek. Aktuálně je v obchodech nová edice.







Taky jsem spotřebovala tenhle fíkový set tělových másel. Jednotlivá máslíčka voněla po fíku, fíku a pomeranči a fíku a levanduli. Čistě fíkové byla tradiční ovocná alverdí slaďárna, druhá dvě byla cítit víc po pomerančích a levanduli. Balení bylo hezčí, než u těch předchozích másel, ale bylo menší a tahle másla hůř hydratovala. Na moje spálené nohy z výletu byla krátká.
Doporučení: SPÍŠE NE. O něco míň hydratují než tradiční kulatá másla a obsahu bylo míň.







A na závěr v DMku zůstaneme, ale ne u Alverde. Ve slevě jsem si koupila kávový peeling od Body Boom. Vybrala jsem si vyřazovanou mangovou variantu, i s 50% slevou stála tak 130 korun (v plné ceně stojí ke třem stovkám!). Přitom je to prostě kávový soc s krystalky soli a cukru. Po mangu voněl jen vzdáleně, kafe to zkrátka přebije (takže si nemusíte moc lámat hlavu při výběru vonné varianty, rozdíly budou minimální). Odře vás pořádně, jen co je pravda, ty avizované oleje na sobě prakticky nepociťuji (má to obsahovat mandlový, makadamový a arganový olej). Balení je nepraktické, i když chápu, že to asi mělo připomínat pytlík drcené kávy. Vydrží na překvapivě hodně použití, aspoň deset.
Doporučení: NEVÍM. Ošmirgluje pokožku hezky, ale asi vás vážně vyjde nastejno uvařit turka, schovat si lógr a smíchat ho s cukrem.



Vyzkoušely jste některý z těchto produktů? Co na něj říkáte?

2 komentáře:

  1. Taky používám tělové spreje na záchod :D :D :D Tu růžovou odličovací micelárku mám a taky nevím, docela štípe v očích. Za mě je nejlepší růžové Alverde odličovací mléko, to je na běžný makeup top. Na silnější beru olej. Ta podzimní máslíčka mám taky, ale ještě jsem je nezačala používat :D Šetřím si je na cesty, tak jsem zvědavá, třeba mi budou sedět líp. A to poslední vůbec neznám, po tom se minimálně podívám a pošahám si to. Moc hezký Alverdí přehled :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Když já jsem zkrátka na to nemastně odličování, takže se mlékům vyhýbám. Ta jsem si právě vždycky nějak vecpala do očí a nebylo to příjemné. :D A nejsem z těch, co by museli mít jiný odličovač na oči a jiný na zbytek tváře. Jen se podívej, je to ve sprchovací sekci tuším, už by tam měli mít jen dvě varianty.

      Vymazat