neděle 17. září 2017

Novinka: 3x cestovatelská limitka Travelight Story od Catrice

V drogériích se objevila nová elegantní stříbrná Catrice limitka Travelight Story. Zajímavé je, že na oficiálních českých Catrice stránkách není vůbec uvedená, že by sem DMko začalo dovážet i limitky určené pro německý trh? 

Limitka obsahuje duo tvářenky a bronzeru, dvě klasické matné rtěnky, primer v tyčince, paletku 12 neutrálních očních stínů, dvoje tekuté oční linky, čtyři laky na nehty a rozjasňující osvěžující mlhu ve spreji. Ceny se pohybují cca od 70 korun (linky) do 150 korun za kus, až na paletku, ta je trochu dražší, ale její kvalita nevypadala nic moc, takže bych za ni ty peníze stejně nedala. Pořídila jsem si to duo, které mě upoutalo svým hezkým reliéfem, oční linky a jednu rtěnku.


C01 From Dusk Till Dawn
duo tvářenky a bronzeru






Ta lodička je tak pěkná, že je mi líto do ní hrábnout. Tohle duo se ale celkově Catrice fakt povedlo. Sytě červená tvářenka není příliš pigmentovaná, takže se jí nemusíte bát, přitom jde krásně vrstvit, pokud chcete výraznější vzhled. Jinak dodá tvářím přirozený červánkový nádech. Bronzer je světle hnědý s trochou zlatého třpytu, takže se hodí pro světlou pleť (kterou mám já). Na mých tvářích mají na moje poměry nadprůměrnou výdrž cca 8 hodin, takže spokojenost. Kvituji i symetrické rozdělení barev, půl na půl. Možná to zní banálně, ale spousta multifunkčních produktů má na pohled krásné, ale nepraktické vzory; příliš malá políčka jednotlivých barev, které se pak špatně nabírají. U tohoto dua nehrozí, že se vám při nanášení barvy smíchají do sebe, štětec se do nich krásně vejde.







C02 Deep Dark Waters
matné tekuté oční linky



Tyhle linky jsem si pořídila proto, že ty z jedné z předchozích limitek vypadaly podobně, měly štěteček a linek se štětečkovým aplikátorem moc v drogérce není, většinou mají blbá plastová kopýtka. No a hádejte co... tyhle linky mají místo štětečku blbé plastové kopýtko... :/ Barvu mají matnou tmavě modrou (v nabídce jsou ještě třpytivé světle modré) a zasychají ultra rychle, kopyto je přitom nestihne hezky nanést, než zaschnou. Když barvu nanášíte, tak ji vytlačuje do okrajů linky, která je tím pádem uprostřed nejsvětlejší, a vy tedy musíte vrstvit. To by naštěstí celkem šlo, jen to kopyto je na očích nepříjemné, protože je tvrdé a škrábe. Naštěstí jsem si ty linky z předchozí limitky schovala, takže jim vyměním štěteček a bude. :) Jinak mi linky vydržely na očích bez mazání až do večera, což je super. Kvůli tomu aplikátoru vám je ale prostě s klidným srdcem doporučit nemůžu.




C01 Refreshed Red
matná rtěnka




Do třetice všeho dobrého jsem si z kolekce vybrala tuhle klasickou červenou matnou rtěnku (v nabídce je ještě zářivě oranžová, což není nic pro mě). Finiš má samozřejmě spíš polomatný, zcela matnou klasickou "bullet" rtěnku jsem ještě neviděla. Nanáší se dobře a výdrž má s ohledem na konzistenci samozřejmě taky fajn, nikam neputuje a má příjemnou zvláštní květinovou vůni. Po nanesení mi došlo, proč se nabízené odstíny jmenují "refreshed red" a "chilly orange". Rtěnky jsou totiž mentolové. Ne že by mentolově voněly a chutnaly, ale studí na rtech. Takže s tím počítejte.





Co na tuhle limitku říkáte? Už jste ji viděly? Zaujalo Vás z ní něco?

3 komentáře:

  1. Omezuji nákup limitek Essence a Catrice, ale ta rtěnka - hmmm. Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková klasická drogérková červená, ale děkuji! :)

      Vymazat
  2. Catrice se lepší a lepší. Mám od ní taky rtěnku a je super, o jejich make upu vůbec nemusím mluvit :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat