neděle 3. července 2016

Novinka: Catrice limitka Denim Divine - tvářenka, tekuté linky a paletka očních stínů

Ačkoli si nějaký ten pátek vesele jedu na indies vlně, stejně se občas nechám zlákat k impulzivním drogérkovým nákupům. Sice většinou všem těm essence, Catrice, alverde a spol. limitkám odolávám, ale to si tak jednou vyrazíte na výlet do Olomouce s dalšími kosmetickými milovnicemi a už to jede... :D 

Limitka Catrice nazvaná Denim Divine mě na první pohled nechávala chladnou. Modrou džínovinu vůbec nenosím. Pak jsem ale hrábla ze zvědavosti do testeru paletky ve stojanu a oči mi málem vypadly z důlků a brada spadla někam pod prsa. Na limitovanou drogérku byla pigmentace stínů - alespoň na ruce - luxusní! Navíc ani designově nebyla paletka vůbec marná, tak jsem ji za těch necelých dvě sta korun koupila a přidala k ní i tvářenku s pěkným reliéfem a džínové tekuté oční linky, aby jí nebylo smutno (oboje stálo kolem stovky).

Jen pro info limitovaná kolekce dále zahrnuje bronzer se stejným reliéfem jako tvářenka (nelíbila se mi naživo jeho barva a třpytky v něm), dva lesky na rty (ty nemusím obecně) a pět hezky vypadajících laků na nehty (nehty si nelakuju).




Paletka očních stínů Injeanious

Paletka je o něco menší než na fotce, nejdelší hrana má cca 10 centimetrů.
Nejdříve vám musím říct něco málo o obalu, protože u této paletky je to podle mě fakt důležité. Předně - design paletky je super a moc se mi líbí, kovová růžovozlatá je šik a in. Je tak naleštěná, že funguje jako zrcátko. Je však na ní vidět každičký otisk prstu (takže byste si přály mít k ní sametový guerlainí pytlíček) a taky škrábanec. Já si všimla až venku, že pod určitým úhlem jsou na ní vidět drobné škrábance. Nedělám si iluze, že paletka zůstane takhle pěkná, když ji s sebou budete nosit v kosmetické taštičce. Musíte jí pořídit nějaký ochranný obal, nebo se vám odře. Taky se hodně pevně zavírá (aspoň ta moje). Takže se hodně blbě otvírá. Stylem "polámu si všechny nehty a odřu lak, mám-li ho" blbě. U mě na ni platí zarazit jeden nehet hned nalevo a jeden hned napravo od toho obloučku v hraně uprostřed a víčko hned odskočí, ale lakovaným nehtům by to nemuselo dělat dobře.


Uvnitř paletky naleznete zrcátko a šest pěkně velkých očních stínů. Líbí se mi, jak jsou do paletky zasazeny, že splývají s jejím černým lesklým povrchem a nevidíte žádné ošklivé hrany políček na stíny. Taky mi bylo líto do paletky hrábnout, protože se mi líbila ta povrchová textura stínů - jako ztuhlá pěna. Vevnitř nenaleznete žádný otravný mrňavý štěteček, takže paletka působí o to luxusněji (připomíná mi nedávnou limitku od Clarins). (Mimochodem na ofiko stránkách limitky je uvedeno, že v ní štětec je. Nevím tedy kde, mně se ho najít nepodařilo. Vám ano?)







Skladba stínů je velmi praktická, ideální na cestování, protože s ní vytvoříte kompletní look. V paletce naleznete tři třpytivé a tři matné stíny. Třpytivý tělový na rozjasnění vnitřního koutku oka a matný tělový na ztrácení či zesvětlení prostoru pod obočím:


Třpytivý korálový a třpytivý neutrální středně hnědý (ideální na pohyblivé víčko, jako "hlavní" odstíny konkrétního looku):


Matný neutrální středně hnědý (na ztrácení) a matný modročerný (na ztmavení, kouřové líčení či linkování):


Stíny jsou velmi jemně namleté, takže se snadno nanášejí. Na dotek jsou saténové a nepráší. U matných je pigmentace trochu horší, ale to je v paletkách skoro pravidlem. Při nanášení prstem dosáhnete výraznější pigmentace, přece jen je ale potřeba občas použít štětec, protože si myslím, že stíny budou mít tendenci vytvářet po čase krustičku, pokud je budete nabírat jen prsty. Následující swatche jsou vytvořené tak, že jsem 2x - 3x přejela prstem po stínu a pak jedním tahem udělala swatch na předloktí (u matných odstínů dvěma tahy).







A jak se chová na očích?
Tak předně se vám na nich nikdy nepodaří docílit takové pigmentace jako při swatchování na ruce. Díky indies jsem zvyklá na sytou pigmentaci bez kompromisů, většina mainstremových stínů mi proto přijde jemnější. Což ale neznamená, že to je špatně, navíc většina žen vyhledává spíše nekřiklavé tóny. Tyhle stíny bych označila za to lepší, co v drogérii najdete. 

Je trošku škoda, že v záhybu se mi i s UD bází stíny hned otřou. Nemyslím tím, že se hned slévají, to ne, jen nedrží přímo v té vrásce. To můžete vidět na fotkách zavřeného oka níže, všimnete si toho asi ale jen vy samy při bližším zkoumání. Opravdu slévat se mi v záhybech začnou po 6 - 8 hodinách, což je u mě slušný průměr.

Jasně, nevytvoříte s paletkou kupu looků, protože jsou jednotlivé odstíny v podobných tónech, vlastně oba dva tělové i hnědé odstíny jsou prakticky totožné jen s rozdílným finišem. Na cestování je to ale ideální paletka a já jsem s ní celkově spokojená. Jo a ten korálový stín můžete použít i jako tvářenku. ;)

Korálová v akci na pohyblivém víčku, v záhybu hnědá s trochou černé, která je nanesena i jako spodní linka.
Prakticky stejný look, jen s lesklou hnědou na pohyblivém víčku.


Tekuté oční linky Dark Denim Blue




Předně musím říct, že já jsem ideální cílovka tohoto produktu, bez tmavých tekutých linek nedám ani ránu. Když jsem viděla, že mají i tenký štěteček, žádné plastové kopýtko, byla jsem nadšená. A to je tak vše, co mohu na těchto linkách pochválit. 

Jsou strašně řídké. 

Nevím, jestli se tím snaží docílit té džínové barvy, ale na očích nejsou pořádně vidět. Flekatí. Hezkou linku s nimi zkrátka nenamalujete, i když máte ideální štěteček. Jako byste si na oči malovaly vodovkama.


Když se po zaschnutí pokusíte nanést druhou vrstvu, abyste sjednotily a ztmavily tu první, tak vám to již nanesenou linku znovu rozmočí a jen šoupete štětečkem kousky pigmentu sem a tam. 


Když už něco nanesete, tak to je dost doteku odolné, vlevo je foto poté, co jsem linky asi minutu usilovně šudlila prstem tak, že se mi zahřála ruka. Zato nejsou vůbec voděodolné, když jsem na ně pustila vodu z kohoutku, odlupovaly se v celých pruzích (foto vpravo).


Opravdu mě to mrzí, chtěla jsem je mít ráda a těšila jsem se na ně. :( Nebo mám jen špatný kus? Ani foto na očích tu pro vás nemám, protože se mi s nimi přes stíny nedařilo nakreslit nositelnou viditelnou linku. Hned jsem ji tudíž přemázla svými černými Miss Sporty linkami.



Tvářenka Stone Blushed



Tvářenka je jediný z uvedených tří produktů, na kterém najdete vypsané složení. :( Na paletce je vzadu akorát napsáno, že obsahuje karmín.

Nevím proč, ale odstín této tvářenky se strašně špatně fotí. Na fotkách vypadá studeně růžově, ve skutečnosti je to teplá růžová, resp. růžovo-korálová, ve které občas zahlédnete i zlatý odlesk. Celkový dojem je tedy teplejší než na mých fotkách.


Tvářenka je velmi jemně mletá a má moc pěkný prokládaný reliéf. Odstín je docela něžný, jemným štětcem musíte trochu přitlačit, abyste z ní dostaly výraznější barvu, takže to s ní nejde přehnat a můžete ji hezky vrstvit až do požadované intenzity. Nebo si vzít hrubší štětec. :) (Já budu radši vrstvit, vzor na povrchu tak vydrží déle.) Musím pochválit výdrž, tvářenka mi na lících vydržela s jemným vyblednutím až do večera. :)







Konečný verdikt tedy je: doporučuji paletku a tvářenku, nedoporučuji oční linky. 
Co na limitku říkáte? Zkusíte z ní něco?

12 komentářů:

  1. To snad nie je mozne. Preco sa na Slovensko nedostane ani jedna zaujimava Catrice alebo Essence limitka? U nas su tak 3-4 limitky za rok a vzdy tie, ktore ma vobec neberu :(
    Licenka je absolutne nadherna. Kedy som na nu niekde nahodou narazila, tak jej neodolam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U vás není? :-o Tak to je pěkně nefér. :( Nebydlíš třeba kousek od hranic? Že by sis zajela na nákupní výlet. :)

      Vymazat
  2. Paletka a tvářenka jsou podle mě dost povedené. Hlavně paletka vypadá tak luxusně a i ty stíny v ní vypadají pěkně. Škoda že u nás ve městě nikde není stojánek s Catrice, do většího města se jen tak hned totiž nedostanu. Jinak bych si určitě alespoň paletku koupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, s tou dostupností Catrice to je často špatné, já jsem ráda za ten výlet do Olomouce, protože v Brně sice stojánky jsou, ale většinou jsou vybrakované.

      Vymazat
  3. Pro limitky mám slabost, tvářenku mám a pro paletku asi nakonec ještě zaběhnu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaběhni. ;) Taky mám limitkovou slabost, v drogériích už jsem celkem vybíravá, ale limitky mých oblíbených indie značek... no radši nezmiňovat. :D

      Vymazat
  4. Ta paletka je fakt krásná, kdybych neměla peachku, tak bych tě v tom nenechala a koupila si ji s tebou :-) A linek je škoda, tvářenka se mi docela líbí, ač už nejsem moc tvářenková ;-) Ale nezaujala mě natolik, abych pro ni letěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, teďka Zmrzlá i v létě psala, jak jsou skvělé, tmavé a pigmentované... tak mám třeba vážně špatný kus. :)

      Vymazat
    2. Taky jsem si paletku nepořidila, kvůli té Broskvové se kterou se přece jen víc vyblbnu. No a fakt máš asi vadný kus linek, ta moje takhle neflekatí. Ještě mě napadlo zkusit protřepat, třeba nějak sednul pigment.
      M.

      Vymazat
    3. Tak jsem to zkusila protřepat a je to o něco lepší, jde se s ní i namalovat. :D Ale pořád je s ní víc práce než třeba s essence linkama.

      Vymazat
  5. Ta paletka má nádherné balení, to se musí nechat! :)


    | KOSMETIKA PŘÍRODNĚ |

    OdpovědětVymazat