pátek 1. dubna 2016

Swatch gallery: Tekuté rozjasňovače Galaxy Glow Illuminators od Life's Entropy (8 odstínů)

Víte, co je prokletím kosmetické blogerky zaměřené na indie dekorativku? Sample sety aneb sady vzorků celých kolekcí za pakatel! Když jsou tak levné, tak chci vždycky všechno vyzkoušet, pak vám to sem všechno nafotit a popsat a hle - hned si tím na sebe upletu bič, páč to dá celkem zabrat, že ano. Naštěstí kolekce tekutých rozjasňovačů od Life's Entropy má "jenom" osm odstínů. Takže to není taková hrůza. :D

Pokud máte rády všechno, co se na tvářích třpytí, zbystřete. Rozjasňovače nejsou v indie sféře zas tak vzácné, většinou jsou ale prodávány stejně jako oční stíny a tvářenky v sypké formě. Life's Entropy si ale razí - jako se spoustou svých dalších produktů - svou vlastní cestu a v nabídce mají osm odstínů tekutých rozjasňovačů inspirovaných vesmírem. Prodávají se po jednogramových vzorcích za 1,5 (resp. 2) dolaru či v plném pumpičkovém 16g balení (viz zde) za 12 (resp. 14) dolarů (vyšší cena je za "efektnější" odstíny Celestial a Nebula). Teda doufám, že vás tu nemystifikuju, e-shop je do 2. dubna zavřený, jakmile bude znovu fungovat, ceny prověřím a případně opravím.

Dneska jdu rovnou na swatche, mé dojmy z používání rozjasňovačů naleznete na konci článku. :)
(Odstíny jsem seřadila podle abecedy.)






Aurora


Aurora je popsána jako "pale pink", tedy světlá růžová. 
Jde o světlou neutrální narůžovělou béžovou.






Celestial


Celestial je popsána jako "pearl white that shifts gold-copper-red", tedy perleťová bílá se zlato-měděno-červenými odlesky.

Jde o velmi těžko vyfotitelný odstín, ty odlesky foťák zkrátka nezachytí (představte si je výraznější). Vašim tvářím nedodá ani stříbřitý, ani nazlátlý lesk jako běžné rozjasňovače, ale záři červánků. Je to poměrně výrazný načervenalý rozjasňovač, takže na lícních kostech se asi nebude líbit každé. Spíš se hodí nanést níž přes tvářenku. Mně se ale líbí moc, protože je originální. :) Tento odstín je o dva dolary dražší než ty ostatní.








Comet


Comet je popsána jako "opal peach", tedy opalizující meruňková.
Já bych ji popsala jako teplejší béžovou se zlatě-meruňkovým nádechem.







Constellation


Constellation je popsána jako "golden pale pink", tedy nazlátlá světlá růžová.
Mně přijde jako světlá narůžovělá šampaňská.






Light Year


Light Year je popsána jako "bright pearl white", tedy jasná perleťová bílá.
Jde o zářivou bílou s jemným nádechem do smetanova.






Nebula


Nebula je popsána jako "pearl white that shifts pink-silver-green", tedy perleťová bílá s růžově-stříbrně-zelenými odlesky.

Jde o studenější sestru Celestial, rozjasňovač s bílým základem, avšak s výrazným růžovým leskem, který se pod úhlem mění až na světlou zelenou. Nebojte se, nevypadá to blbě. Ale zase to nejde vyfotit. Měňavý efekt je i zde důvodem vyšší ceny tohoto odstínu rozjasňovače, ale myslím si, že to za ten výsledný finiš stojí.




Při odličování swatche jsem si všimla zeleného odstínu, když mi světlo na ruku dopadalo pod šikmějším úhlem.


Solar Flare


Solar Flare je popsána jako "rose gold", tedy růžové zlato.

Jde o hodně výrazný červeno-zlatý odstín, který mi trochu připomíná všechny ty růžové tvářenky se zlatým třpytem. Pro většinu asi bude moc tmavý, rozhodně není vhodné jej nanášet příliš blízko očí, pro bledulky by totiž mohl fungovat skoro jako tvářenka (tzn. nedávat na oblasti, které chcete, aby zůstaly světlé).







Solstice


Solstice je popsána jako "pale gold", tedy světlá zlatá.
Řekla bych, že jde o světlou nažloutlou medovou zlatou.





Tak a to jsou všechny odstíny.


Kvalita produktu:
Musím říct, že mě rozjasňovače příjemně překvapily. Osobně je moc nevyhledávám v jakékoli formě, protože se mi pleť přirozeně hodně mastí a mám i větší póry, takže nepotřebuju být ještě víc lesklá. Tyto rozjasňovače jsou ale velmi jemné, konzistencí připomínají hutnější našlehanou šlehačku, neobsahují žádné hrubé třpytky a hezky a rovnoměrně se roztírají. Výsledný efekt je velmi přirozený, nevypadám s nimi jako diskokoule. Plus mají i za pumpičkové plné balení a jeho hygieničnost, myslela jsem, že se budou nanášet aplikátorem nebo štětečkem.

Výdrž se mi na mé pleti posuzuje dost špatně, právě kvůli jejímu maštění. Z toho důvodu si z obličeje několikrát denně odsávám přebytečný lesk ubrouskem, případně ho přepudrovávám, takže je jasné, že mi na tvářích do večera většinou nic nevydrží (ani tvářenka a konturovací pudr). Myslím si, že osmihodinový pracovní den rozjasňovače dají - ovšem výdrž bude u každé z vás individuální, podle mastnosti vaší pleti a toho, jak často si na obličej saháte.

Je potřeba také zdůraznit, že díky snadné roztíratelnosti a přirozenému efektu se jednotlivé odstíny po rozetření od sebe navzájem zase tolik neliší. Nejde tedy o produkt, u kterého by se vyplatilo "sbírat" všechny odstíny - nebude mezi nimi zas takový rozdíl. Postačí, když si vyberete jeden či dva, které se vám budou líbit nejvíc. Výrazněji z nabídky vyčnívají zejména tmavší Solar Flare (růžové zlato) a "duochromatické" Celestial (červánek) a Nebula (růžovozelená). Pokud máte rády rozjasňovače, tyhle tři určitě stojí za pozornost. Já naopak vím, že je zbytečné, abych si kupovala v plném balení nejsvětlejší odstíny Light Year (stříbřitý) a Solstice (zlatý) - jsou tak světloučké, že na mé mastnější pleti nejsou po rozetření prakticky vůbec vidět (ztratí se v jejím přirozeném lesku). Seděly by asi jen dámám s krásnou matnou pletí. Pokud bych chtěla pro sebe nějaký "normální" světlý odstín, sáhnu po středně tmavé a spíše studené Auroře či Constellation; meruňková Comet je na mě na můj vkus už moc teplá.

Bonusové fotky všech odstínů vedle sebe, zleva doprava (rozklikni pro zvětšení): Light Year, Nebula, Celestial, Solstice, Constellation, Aurora, Comet a Solar Flare.







Co Vy a rozjasňovače? Používáte? Tuhé nebo tekuté? Nebo Vám přijdou rozjasňovače v běžné líčící rutině jako zbytečnost?

12 komentářů:

  1. To je krásy, to je krásy! Dosud mám jediný rozjasňovač (Mary-Lou). Je to jediný dílek dekorativní kosmetiky, který zatím nesbírám a snažím se jej spotřebovat. Na druhou stranu mě ale aktuálně láká tolik dalších, že se obávám, že zase selžu. :D Moc pěkně nafoceno, mně se naopak velmi líbí Comet a Solar Flare <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla samostatně (nepočítám občasné rozjasňovače v nějaké paletce) dosud taky jen Mary-Lou. :) Ten se snad ani nedá spotřebovat!
      Děkuji, Solar Flare se mi taky líbí. :)

      Vymazat
  2. Jak se z "konečně něco, co mě nebude moc zajímat" stalo "chci to všechno", fakt nevím, to umíš asi jenom ty :D Jsou to nádherné a řekla bych o některých, že unikátní kousky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Fakt? No vidíš, já si právě říkala, že to asi moc lidí zajímat nebude. :D

      Vymazat
  3. Všechny jsou dokonalé a je těžké vybrat jen jeden :O :O

    OdpovědětVymazat
  4. rozjasňovače miluju a tohle jsou tedy opravdu krásné kousky :-) tekuté žádné nemám, takže by asi pár z nich rozhodně stálo za vyzkoušení :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Na článok som klika s naozaj veľkým záujmom, lebo som bola poriadne zvedavá, čo za odtiene sa v toľkých kelímkoch môžu ukrývať. Uf, nesklamali, skoro mi vypadli oči z jamiek. Úprimne musím povedať, že hoci sú nádherné, ja by som nevedela vynosiť ani jeden, pritom som na rozjasňovačoch celkom frčala. Ale zrazu ma prestali baviť, celkovo aj kontúrovanie a užívam si skôr šťavnaté lícenky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky moc rozjasňovačová nejsem, ale byla jsem zvědavá, jak ty odstíny budou vypadat. Testování mě baví, takže ty sampler packy jsou něco pro mě. :)

      Vymazat
  6. http://files.simsnovi-cz.webnode.cz/system_preview_detail_200000009-d3664d556b-public/8ecacb1f2c_19196379_o2.jpg

    Prostě jeden obrázek řekne víc, než sáhodlouhý komentář. :-)
    Jako mastňák největší používám rozjasňovače jen v chladnější části roku, v plném baléní mám vlastně jen obligátní Mary-Lou a meteoritky (jestli se dají počítat :-)
    Od tebe mám ve vzorku Solar Flare a jak jsem při té konzistenci měla obavy z výdrže, tak se vůbec nenaplnily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Tak to jsem ráda, že mám potvrzení od spolutrpícího mastňáka, že drží. :)

      Vymazat