neděle 27. října 2013

Jak moc byl říjnový Ladybox mýtický? (rozbalovací článek)

Přestože je teďka můj blogger feed zavalený ladyboxovacími články, rozhodla jsem se ten svůj taky přidat. Původně jsem chtěla po dlouhé době postnout rozbalovací článek opravdu v ten den, kdy mi box dojde, proto jsou taky fotky nic moc, fotila jsem mobilem o přestávce v práci. No v ten páteční večer se mi psát na blog už nechtělo... a v sobotu taky ne... takže o moment rychlosti jsem přišla a tak bych mohla nafotit lepší fotky, protože jsem doma u foťáku. Ale víte co? To se mi taky nechce. Asi to něco značí, že? Pravděpodobně to, že už mě krabičky nedokáží tak nadchnout a měla bych si s nimi dát pauzu...

A co jsem tedy našla v krabičce já?



Ve vnějším boxu byly letáky, ten od SKIN79 byl dárkový poukaz. Který určitě nevyužiju, protože je ten e-shop nechutně předražený.


Očekávaná grafika na krabičce, kterou jsme viděly na stránkách LB několikrát. Krabička je pěkná, celkem elegantní.


Na bocích jsou "mýtické vzory".


Černá se střídá se zelenohnědou. Asi to měl být pokus o zlatou, no vyšla z toho khaki.


Tradiční kartička na uvítanou, která mě nějak nedokázala nadchnout.


Myšleno, že mě obsah nějak extra nenadchnul.


Takhle to vypadalo po otevření, maska od SKIN79 zakrývala zbytek...


...který vypadal takhle.


Asi všichni tušili, že v krabičce bude něco z řady Mythic Oil od L'Oréalu. No čekala jsem nějaké jedno malé cestovní balení oleje, místo toho dorazilo plné balení šampónu a kondicionéru. Vlasovku mám ráda, fajn, ráda vyzkouším. 


Šampon i kondiš obsahují zlaté částečky, neobsahují parabeny a silikony. Za to ale myslím pořád obsahují sulfáty. Ne že bych na to nějak obzvlášť hleděla, já sama bych už ale asi takovou sumu, kolik stojí tyhle věcičky, investovala raději do něčeho přírodnějšího.


Dekorativní kosmetika byla od Catrice, dražší sestřičky essence. Já blbka zapomněla, že tyhle značky se vyrábějí v Německu, a tak jsem při zaslechnutí, že půjde o dekorativku z Německa, bláhově doufala v něco od Artdeco... ehm... no mohlo mi dojít, že Ladybox má ve zvyku opěvovat levné věci jako něco strašně luxusního.

Je fakt, že stříbrné obaly vypadají moc hezky. Rtěnka je svítivě růžová, voní po malinách, je gelová, takže hodně hydratuje. Tipuju, že výdrž bude slabá. Po prvním testovacím nanesení můžu říct, že nevím, kde některé zákaznice vzaly to, že moc nebarví. Mně přijde, že barví hodně a výrazná na rtech opravdu je, pokud se nebudete extra snažit nanést jí co nejmíň. 

Tohle je jeden z důvodů, proč bych si měla s boxy dát pauzu. Tolik rtěnek a dalších věcí na rty bych si sama nikdy nekoupila, nemám to jak spotřebovat = je mi to k ničemu. Navíc se odstíny pořád opakují. Tahle rtěnka byla v krabičkách jen v tomhle šíleném odstínu. Ten mi sice jakž takž sluší a dokonce mám i nějaké oblečení ve stejné barvě, ale v tomhle odstínu jsem měla v minulé krabičce i ten fix na rty a pokud vím, MeMeMe rtěnka v odstínu Elektra z dubnového boxu byla taky křiklavá růžovka. No já nevím jak vy, ale když už mám mít víc rtěnek, ať má každá jinou barvu. Je mi jasné, že pokud mi tohle vadí, jsou mi boxy k ničemu, nemám si co stěžovat, vím, že kupuju zajíce v pytli, bla bla bla... ale trocha inovace ze strany Ladyboxu by neuškodila, jinak jim zákaznice po 3-4 boxech utečou, poněvadž dostávají dokola to samé.



Druhá věc od Catrice byla řasenka, která má dodávat efekt umělých řas. Řasenky mám teď dvě nové, tuhle asi nevyužiju. Obal je strašně velký, stejně jako kartáček - ten je větší než moje oko. :D Takže se mi s ní blbě manipuluje, ale po prvním otestování můžu říct, že hezky odděluje a zhušťuje řasy, asi nejmíň slepující řasenka, co mám, ale prodloužení a natočení nic moc. A to je zrovna to, co bych potřebovala.


Od SKIN79 asi každá čekala nějaký BB krém, no dostaly jsme plátýnkovou masku (neznáte nějaké lepší označení, mně se plátýnko vůbec nelíbí). Ty moc nemusím, ale díky Misshaboxu jsem ozkoušela jednu od Misshy, tak aspoň můžu porovnat s korejským konkurentem.


A to je vlastně všechno. Uvnitř už byl jen vzorek Palmer's, který byl myslím v květnovém boxu. Vzhledem k tomu, že dřív se vzorky do dopisů vedle regulérních výrobků vůbec nepsaly, byl to bonus navíc, tak uvádět tam teď tuhle mini-sachetku, jejímž obsahem si natřu jednu nohu, mi přijde jako výsměch. Je mi jasné, že chtěli zaplnit ono šesté místo, no asi už nic lepšího nesehnali, tak tam hodili tohle. No to už tam klidně nemuseli psát nic, vyšlo by to nastejno, možná i líp, protože by lidi měli pocit, že tohle je bonus navíc, ne náhražka za něco, co nedorazilo.



Celkově spolu obsah boxu vypadá pěkně, ta stříbno-zlatá kombinace vypadá hezky luxusně. Můj rozum mi říká, že bych objektivně měla mít z boxu radost, protože všechno nějak využiju, já ale nad ním nijak nejásám. Asi už mě boxy nebaví či co... přitom je mi jasné, že kdybych si ho nekoupila, bylo by mi to líto a říkala bych si, o jakou skvělou vlasovku jsem se připravila... no jsem prostě hrozná. Listopad se pokusím co nejvíc ignorovat, nápovědy stejně vždycky zní lákavěji než je realita. Třeba u mě teďka budily dojem, že tam věcí bude mnohem víc, od různých značek. S nejvyšší hodnotou se taky celkem sekli, já měla boxy i hodnotnější. Budu se snažit si připomenout, že mám spoustu věcí na wishlistu, které chci a které mi nikdo nedá. Radši si objednám něco od Shiro Cosmetics, třeba tu hobití kolekci, než ji přestanou dělat.

Každopádně tedy první dojmy nic moc, vadí mi, že místo 6 různých věcí od různých značek začínáme dostávat neustále se opakující produkty od pořád těch stejných značek, někdy i několik od jedné značky v jednom boxu. Já vím, že není snadné shánět neustále nové spolupracující společnosti a možnosti jsou na našem malém trhu dost omezené. Ale zkrátka jestli se to nezmění, tak box pro mě ztrácí svou základní funkci - zkoušení nových věcí, ke kterým bych se jinak nedostala. Proto nikdy nebude moci být něčím, co by si člověk, který nemá peněz na rozhazování, předplácel na trvalo. 

Možná po ozkoušení budu se všemi věcmi z téhle krabičky moc spokojená a radost z krabičky se dostaví později. Ani neříkám, že si už nikdy žádnou krabičku neobjednám... musela by ale obsahovat nové značky, které mě fakt zaujmou. Nebo by musela být opravdu něco spešl. Uvidím, s čím se Ladybox vytasí třeba pod stromeček. I když doufám, že to budou ty krabičky odesílat dřív. Jezdit do Brna do zásilkovny mezi svátky, kdy budu s rodinou někde úplně jinde, se mi fakt nechce...

A co Vy? Objednaly jste si říjnový Ladybox? Jste s ním spokojené?
Nebo Vás podobně jako mě přestává bavit?

13 komentářů:

  1. perfektný článok! Ladybox som nekupovala od edície Just Married!, ale rada si pozriem, čo v ktorej edícii je. Táto je podarená, ale stále sa tam opakujú niektoré výrobky a značka Cartrice až v dvojnásobnom zastúpení? no ale zas je to celkom fajn box ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se článek líbil. :)
      No je pravda, že je celkem fajn. Ale to už mi nějak přestává stačit, pamatuju si, jak jsem se na LB fakt hodně těšila a to se nějak vytratilo. Obvykle čím bombastičtější nápovědy mají, tím víc jsem pak zklamaná.

      Vymazat
  2. já už jsem s nima sekla. nelíbí se mi to zaměření na jednoho "sponzora", jako bylo minule MUA, nelíbí se mi ani design (zamačkávám slzu za krásné jednoduché, ale barevné a veselé SenzaBoxy, LB krabičky mi prostě přijdou kýčovité), tohle balení bych nevyužila, až na tu látkovou masku. dělám si v kosmetice pořádek a nebudu utrácet 300 za věci, které ve finále nevyužiju. poslední box, který jsem využila skoro celý, byl Just Married, pak to šlo z mého pohledu do kytek. holt ta chybějící konkurence...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tak nějak doufala, že chybějící konkurence bude vyvážena silnější "kupní sílou"... Senzabox jsem nikdy neměla. :(

      Vymazat
  3. Tak tady jsem sice něco z téhle vlasové řady čekala, ale nakonec jsem LB nekoupila.. Už jsem otrávená z jejich praktik a výmyslů.. Jestli si ještě nějaký box pořídím, budou muset mít fakt povedené nápovědy :)

    OdpovědětVymazat
  4. môžem sa opýtať, či ten rúž je naozaj taký tmavoružový? ja som zatiaľ videla len taký svietivý slabo ružový, a box som si objednala, ale neskoršie, tak som zvedavá... myslela som si, že bol len jeden odtieň. ja by som oveľa viac brala tento (keďže slabo ružový mám na ceste z avonu) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že záleží na tom, kolik té rtěnky naneseš. Při silnější vrstvě to nebude úplně stejný odstín jako má samotná rtěnka, ale intenzitou se mu skoro vyrovná. Rozhodně nejde o žádnou "baby pink" barvu. :)

      Vymazat
  5. Obsah mě vůbec nenadchnul. Za prvé nechápu přítomnost levné drogérkvé kosmetiky a za druhé, když už tam je, tak ať je v barvě, kterou odběratelka využije. Ne v nějaké bárbínovské růžové zabarvující zuby do žluta..
    Taky mi docela vadí, že jsem dostala masku pro suchou citlivou pleť, kdežto v dotazníku jsem vyplnila, že pleť mám smíšenou.
    Tímto s LB oficiálně končím a už nikdy se nenechám nalákat!
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se hodně divila, že se z té rtěnky tolik lidí raduje.

      Vymazat
    2. Personalizace je mimo už delší dobu, resp. žádná není. To by na kartičce bylo napsáno vedle výrobku "personalizováno", což tady nebylo vlastně u ničeho.

      Vymazat
  6. Už dlho si chcem objednať LADY BOX, no ešte stále som sa neodhodlala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli máš nějaké tři stovky navíc a nevadí ti nakupovat něco, co zas tak moc nepotřebuješ, tak do toho jdi. :) Ono je lepší si to vyzkoušet, než pak litovat, že si člověk neobjednal.

      Vymazat