neděle 2. června 2019

Recenze: Jarní kolekce rozjasňovačů / očních stínů Spring, Sprung od Shiro Cosmetics

V tomto článku se spolu podíváme na jarní sezónní kolekci "rozjasňovačů" Spring, Sprung od Shira. Sice už je skoro léto, ale kolekce je stále dostupná. Poprvé ji vydali loni, tedy na jaře 2018, a až ji opět stáhnou z prodeje, znovu dostupná bude na jaře 2020. O předchozí zimní kolekci jsem psala zde.


Kolekce se skládá z osmi "rozjasňovačů" a jednoho lesku na rty. Mají dost neobvyklé barvy a i podle oficiálních stránek se dají použít jako oční stíny. K zakoupení jsou ve čtyřech velikostech (vzorek v pytlíčku, větší či menší množství v kalíšku na oční stíny či ve větším kalíšku na produkty na tváře). Já si koupila vzorkový set za 7,2 USD, lesk (9 USD) se musí vždy koupit samostatně.



Jak už jsem psala v článku o zimním setu, rozjasňovače mají dost nezvyklé odstíny, takže mně se líbí víc jako oční stíny. Pokud máte rády barvy duhy, ale bojíte se dát na oči něco vyloženě sytého a křiklavého, mohla by se vám tato kolekce zamlouvat. Je vidět ten posun v pestrosti odstínů oproti celkem neutrální zimě. Co musím vyzdvihnout, je fakt, že mi přišlo, že tento set drží na očích lépe než ten zimní. I když to může být i tím, že jsem se u něj nebála použít lepivou bázi. Takže mi v podstatě vydržely na očích stejně dlouho jako klasické Shiro stíny, ačkoli jsou jemněji namleté.

Nejprve přikládám swatche na holé paži nanesené prstem. Takto by vypadaly před rozetřením na tvářích (a já je poctivě všechny na tvářích vyzkoušela). Zleva doprava:
1/ Treetop Tea Party, 2/ Dandelion Love Test, 3/ Petal-Capped Pastry, 4/ The Study of Migratory Blossoms, 5/ March of the Leaves, 6/ Matching Flower Crowns, 7/ Song of the Puddle Siren, 8/ Fairy Ring Roundel.






A zde jsou swatche á la oční stíny, tedy na bázi Too Faced Shadow Insurance a lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae Cosmetics:









A teď něco málo k jednotlivým odstínům (opět se mi líbí jarní obrázky a názvy, tak je sem dávám taky, je vidět, že u Shira mají rádi kočky).

Treetop Tea Party

K zakoupení zde.
"Jemný krémový základ v barvě kostního porcelánu s měděnými třpytkami a růžovo/zlatým leskem."


"Čajový dýchánek v korunách stromů" je asi nejvíc "tradiční" rozjasňovačová barva celé kolekce. Přesto není obyčejná. Je to saténová krémová s tmavšími měděnými flíčky a s oranžovými, modrými a fialovými třpytečkami. Na tvářích vypadá hezky, ty velké tmavé měděné třpytky nejsou vidět.



Dandelion Love Test

K zakoupení zde.
"Zlatá žlutá se slunečně oranžovým třpytem a světle modrými flíčky."


"Pampeliškové mám-mě-rád nemá-mě-rád" je pampeliškově žlutá s blankytně modrými třpytečkami, vypadá trochu jako pyl. Jelikož má ale hodně krycí základ, tak se mi moc nelíbí ani na tvářích, ani na očích. Na tvářích vypadá blbě, protože se neleskne, takže si jí vlastně kreslíte na líce žluté pruhy. Na očích mi nepřijde moc slušivá. Navíc jsem se pokoušela ji na Velikonoce zkombinovat se zelenou a dopadlo to hodně blbě (aneb i "blogerka" se někdy utne). :D



Petal-Capped Pastry

K zakoupení zde.
"Jemná broskvově-korálová s výrazným zeleným leskem."


"Cukroví zdobené okvětními lístky" oficiální popis vystihuje, je to meruňkově oranžová se světle zeleným leskem. Vypadá skvěle na očích i na tvářích, jedna z mých oblíbených barev z celého setu.



The Study of Migratory Blossoms

K zakoupení zde.
"Cukrová sakurově růžová s broskvovými a zářivě růžovými třpytkami."


"Studie migrujících květů" je taková pěkná rozjasňující růžová. Má lehce křídovitý podklad s výrazným červenorůžovým leskem, vypadá opravdu jako květy třešní.



March of the Leaves

K zakoupení zde.
"Třpytivá zlato-zelená, barva poledního slunce na mladé trávě."


"Pochod listů" je světlá zelenožlutá se zlatým leskem, na očích i tvářích je překvapivě slušivá. Oficiální popis je opravdu trefný, vypadá vážně jako sluneční záře na svěží trávě. :)



Matching Flower Crowns

K zakoupení zde.
"Jemná zelená v barvě mořské pěny s výrazným růžovým leskem."


"Ladící květinové koruny" je mátově zelená se stříbřitým leskem a s duhovými třpytečkami. Tu růžovou v ní moc nevidím. Je to zase docela sytá barva, na očích se mi nelíbí, i když na fotkách níže vypadá celkem OK.



Song of the Puddle Siren

K zakoupení zde.
"Světlý saténově béžový základ s extrémně silným modrým leskem."


"Píseň sirény z kaluže" má nahnědlý základ s výrazným zelenomodrým leskem. Vlastně je to jemnější rozjasňující verze populárních brown-blue/green očních stínů.



Fairy Ring Roundel

K zakoupení zde.
"Bledá šeříková se studeným modrým leskem a třpytkami."


"Čarodějný kruh" má průsvitný základ s výrazným fialovo-modrým leskem, co vás upoutá hned na první pohled. Jeden z favoritů tohoto setu.


Součástí kolekce je opět doprovodný lesk na rty:

Peach Blossom Tea

K zakoupení zde.
"Jemný broskvový lesk s nenápadným růžovým třpytem, perfektní na jaro! Je spíše na průsvitnější hranici středního krytí, ochucen sladkými broskvemi a lehkým květinovým bílým čajem."




"Čaj z broskvových květů" je poloprůsvitný broskvový lesk na rty s jemným růžovým leskem. Na mě je na můj vkus až moc do oranžova, takže zimní lesk se mi líbil víc. Opravdu moc se mi ale líbí jeho výrazná vůně broskvového bílého čaje.


Co myslíte, podařilo se jim u Shira vystihnout touto kolekcí jaro, nebo jde mimo Vás a Váš zájem?

Žádné komentáře:

Okomentovat