středa 27. června 2018

Modré překvapení od Femme Fatale Cosmetics (blue eyeshadow grab bag)

Jaká je největší prodleva se článkem, co jsem kdy měla? Tohle asi bude jeden z předních kandidátů, protože tento balíček s modrými stíny jsem si koupila někdy v únoru 2016. :D Femme Fatale občas nabízí tzv. grab bagy - balíčky s náhodně vybranými stíny, co normálně nejsou v nabídce (limitky, z prodeje vyřazené odstíny apod.). Nejdou na ně uplatnit žádné slevy, ale obsah je vždy o 30 % levnější, než by jinak stál, a dostanete za ně dvakrát tolik věrnostních bodů. Můžete si vybrat balíček podle barevného ladění všech stínů v něm. Já si tehdy koupila fialový, zelený, modrý a hnědý. Tenhle modrý balíček obsahoval 6 stínů ve dvou plných baleních a čtyřech malých a stál mě 24,5 AUD. Na modré stíny moc nejsem, ale FF mívají ve své nabídce hodně výrazné duochromy, které změní vzhled celého stínu, a tento balíček byl asi nejlevnější ze všech, tak jsem do něj šla.




Zleva doprava, odshora dolů: Starcaller, Arcanomicon, Velvet Fog, Voodoo Lady, Jinx a Spirit Bond.

Všechny odstíny na bázi Shadow Insurance od Too Faced a lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae.


Starcaller
nyní nedostupný



Starcaller je velmi světlá křídově ledově modrá (namodralá bílá?) s jemnými červenými odlesky. Na mě je moc světlá, ale je nositelná přes béžový tužkostín od Astoru:




Arcanomicon
přeformulován, dostupný zde



Arcanomicon je barvínkově modrá s tyrkysovými odlesky.


Vlevo Starcaller, vpravo Arcanomicon v různých světelných podmínkách:




Velvet Fog
nyní nedostupný



Velvet Fog je můj nejoblíbenější odstín z celého balíčku, je to středně tmavá šeříkově fialová s výrazným zelenomodrým duochromem. :)




Voodoo Lady
nyní nedostupný



Další oblíbenec, Voodoo Lady je středně tmavá nazelenale modrá s fialovým leskem a zlatými třpytečkami.


Vlevo Velvet Fog, vpravo Voodoo Lady v různých světelných podmínkách:




Jinx
nyní nedostupný



Jinx je tmavě modrá s výrazným fialovým duochromem.





Spirit Bond
přeformulován, dostupný zde



Spirit Bond je tmavá modrofialovočerná se spoustou zlatých třpytek. Tohle byl jediný odstín, u kterého jsem měla problém s aplikací, nešel nanést tak, aby byl ten zlatý lesk rovnoměrný, ale snad ho pak vylepšili, když ho předělávali.


Vlevo Jinx, vpravo Spirit Bond v různých světelných podmínkách:



Na závěr můžete vidět, jak byl "modrý" balíček nakonec pestrý:


Nosíte modrou na očích, nebo se vám na nich nelíbí? :)

1 komentář: