pondělí 21. dubna 2014

Swatch: 5x rtěnka Yves Rocher Grand Rouge

Když jsou ty Velikonoce, chce to nějaký barevný článek. :)

Rtěnka Grand Rouge od Yves Rocher patří mezi mé oblíbené produkty dekorativní kosmetiky. Nejsem rtěnkový typ, vlastně ani žádnou jinou rtěnku, kterou bych opravdu nosila, nemám. První odstín jsem obdržela v Ladyboxu loni v červenci a postupně jsem si tuto rtěnku opravdu hodně oblíbila. 

Podle výrobce jde o dlouhotrvající rtěnku, která "obsahuje olej z kamélie - elixír, který vyhlazuje a regeneruje rty. Rty jsou po nanesení rtěnky rozjasněné a mají mladší vzhled. Naše rtěnky neobsahují karmín z červce, lanolin, minerální oleje ani složky živočišného původu."

Protože jsem byla spokojená i s hydratací a s výdrží, rozhodla jsem se sehnat si další odstíny. Bohužel když jsem zabrousila do kamenného obchodu, cena přes 300 korun se mi vůbec nelíbila. Později jsem si ale všimla, že je mají na e-shopu trvale zlevněné, navíc k objednávce nad 250 korun jsem si mohla přihodit jednu rudou zdarma. Tak jsem si objednala rovnou 3 (+ 1 zadarmo). Asi to byla trochu chyba, protože odstíny teda mým představám podle obrázků z e-shopu moc neodpovídaly... (podotýkám, že na fotkách vypadají světleji).

Každopádně s kvalitou jsem opravdu spokojená. Hezky hydratují (i když já pod rtěnky obecně vždy dávám balzám), nerozpíjí se, po nanesení neztrácejí sytost. Např. rudý odstín mi vydržel zcela beze změny 3 hodiny (pak jsem si dala svačinu). Rty neoschly, nekonalo se zalézání do vrásek ani ztráta barvy.




Vlevo můžete vidět, kolik jsem z té z Ladyboxu stihla spotřebovat.


Zleva doprava:
71. Rose Poudré
11. Rose Pétillant
12. Rose Eclatant
13. Rose Somptueux
33. Rouge Gourmand




Divíte se, že s sebou nosím vždycky aspoň tónovací balzám? Moje "nahé"mrtvolkovské rty:


A teď už swatche samotných rtěnek (včetně té staré). Varuji dopředu, že jsem se nepoužila konturku, swatche jsem dělala dost narychlo. Na fotkách vypadají všechny barvičky bohužel světleji, takže bacha, představte si je vždy o něco výraznější.

Rose Poudré

Pěkná světlá starorůžová, neutrální odstín, v silnější vrstvě vynikne více studená růžová složka.

Zdroj



Rose Pétillant

Hodně zvláštní barva, ze které jsem jako z jediné nadšená. Na oficiálních fotkách vypadá hodně podobně na tu předchozí, ale vůbec si podobné nejsou. Rtěnka se v balení tváří jako studená, středně výrazná červenorůžová, na rtech je ale spíš teplejší, dokonce mi přišlo, že skvěle ladila s neonovou červenooranžovou, co jsem měla na tričku. Takže, ač se to na fotkách nezdá, má v sobě podle mě nějaký lososový podtón.

Zdroj



Rose Eclatant

Jedna z těch, co jsem si představovala podle e-shopu úplně jinak. Ve skutečnosti jde o klasickou až skoro neonovou fuchsiovou. Zářící světlá růžovka.

Zdroj



Rose Somptueux

OK, tohle jsem mohla čekat. Pro změnu zářivá tmavá růžovka, taková ta "bright hot magenta". S tou předchozí mi evokují osmdesátá léta, proto z nich nejsem nějak extra nadšená.

Zdroj



Rouge Gourmand

Bonusová rtěnka zdarma. Třešňová? (ach jo, kéž bych uměla pořádně popisovat barvy). Tmavá sytě rudá, zcela studená, s až magentovým podtónem. Nerozpíjí se, to jen mně se klepala ruka a nebyla jsem schopná ty rty rovně olemovat...

Zdroj



Tak a to jsou všechny. Plusový bod pro všechny odstíny - ani jeden nedělá žlutší zuby. Ty růžové jsem si představovala trochu jinak, ale co nadělám. Příště si v kamenném obchodě rtěnky nejprve vyzkouším a ty, co se mi budou líbit, si zapíšu. Asi si časem přikoupím ještě nějakou světlejší, když mám z Ladyboxu i z tohoto nákupu tolik slevových kuponů (až 40%). Jinak mě totiž od Yves Rocher nic moc nebere.

Který odstín se Vám líbí? (pokud vůbec některý :) ) 
Troufly byste si objednávat rtěnky přes internet, aniž byste je předtím viděly naživo? 
Máte nějakou oblíbenou značku rtěnky, od které máte více než jeden odstín?


P. S.: Pokud vám nevadí kosmetika z druhé ruky (i když se nehraje jen o ni), tak vězte, že každý komentář pod tímto článkem (k tématu) se automaticky účastní menší giveaway! Giveaway byla již ukončena!

20 komentářů:

  1. Máš moc pěkný tvar rtů! A rtěnky se mi líbí všechny a kromě té Rouge Gourmand, která je na mne moc tmavá, bych všechny unosila. Jinak ty rtěnky od Yves Rocher jsou prý hodně dobré a vychvalované, bohužel žádnou z nich nemám. Já mám nejvíc rtěnek od Dermacolu z řady Lip Seduction a taky od Catrice. Obě značky mají rtěnky levné (okolo 100) kvalitní a navíc si je můžu v drogérce vyzkoušet aspoň na ruku.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mi ještě nikdo neřekl. :D
      Na ty od Dermacolu a Catrice se podívám, díky za tip. :)

      Vymazat
  2. Mně se moc líbí ta první, tu si asi koupím, a ta předposlední růžovka :) Od YR mám 3 rtěnky - Luminelle se už neprodává a kdyby se nehýbala v v obalu, tak jí nemám co vytknout. Pak mám tu lesklou v odstínu Geleé Litchi a mám jí moc ráda (hydratační, krásná a zajímavá barva), jen mi zase u ní vadí vůně. A pak mám krémovou v tmavě modrém obalu v odstínu Petite mauve, u které mi zase vadí shimmer, který v prodejně nebyl vidět, jinak je krásně krémová, drží, má přijemnou parfemaci a dobrou pigmentaci.
    A pro jistotu si vždycky hledám swatche na netu, než něco objednám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Geleé Litchi vypadá fakt zajímavě. :)
      Výrazný shimmer taky nemusím.
      Já jsem některé ty odstíny na netu taky našla, ale vypadaly podle mě pořád jinak, než ve skutečnosti. Fotky dost často zkreslují, tak proto na to vždycky upozorňuju v článku.

      Vymazat
  3. Já mám doma taky snad tři nebo čtyři tyto rtěnky. Jsou moje oblíbené.

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem měla jen tu z boxu, ale dala jsem ji mamce, odstínem mi připomínala její oblíbenou Clinique. jenže mamka na kosmetiku absolutně není, takže ani nevím, jestli už ji použila (ona totiž čeká, než dodělá, co má rozdělané, nechápu :D)
    rtěnky mám jen od essence, ty jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence jsem koupila mamce, taky ji podle mě ještě neotevřela. :D Ona totiž nepoužívá skoro žádnou kosmetiku, takže to byl trochu zbytečný dárek, ale třeba ji jednou otevře. :D

      Vymazat
  5. Posledne dve su super!! :D Najma ta posledna ma krasnu farbu :D
    Ja takto objednavam prakticky stale :D Zatial mi to vacsinou vychadza lebo objednavam az ked som si kompletne ista ze danu vec naozaj chcem, tisickrat googlim swatche etc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně třeba přijde, že ty navíc nosíš hodně velké spektrum barev. Je nějaký odstín, co fakt nesnášíš?

      Vymazat
  6. Mám odtien Rose Poudre a som s nim spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se musím přiznat, že se mi líbí maximálně ten první odstín, ostatní jdou tak nějak mimo mě. Od YR žádnou rtěnku nemám, ale už bych to chtěla napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty svítivé růžové taky moc nemusím. Ale unosím je, mám podobně barevné oblečení. Druhá vypadá v reálu podstatně líp, je to dost nefotografovatelná barva.
      Tyto rtěnky jsou opravdu kvalitní, jiné řady Yves Rocher rtěnek jsem ale nezkoušela, takže tam nevím, jak to je s kvalitou.

      Vymazat
  8. Tak ty první opravdu ani na fotkách nejdou vidět, ale ty poslední, wow, to jsou teda krásné barvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň někomu se líbí... :D Ne, jako jsou to pěkné barvy, akorát já ty svítivě růžové moc nemusím. :D

      Vymazat
    2. Tu růžovou bych možná taky nevyužila, ale ta poslední rudá je super. Navíc ten nádech do modra je úžasný. :)

      Vymazat
    3. Já se obávám, že ten nádech do modra dělá spíš ten foťák, druhá fotka je dost zkreslená...

      Vymazat