neděle 6. dubna 2014

Recenze: There and Back Again: A Hobbit Collection IV. (Shiro Cosmetics)

Omlouvám se za delší odmlku, ne že bych neměla volný čas, ale trávila jsem ho jinak. Snažila jsem se dočíst Tanec s draky než začne čtvrtá řada Game of Thrones. Dočteno včera, seriál pokračuje dneska. Ha. :D A taky jsem ve čtvrtek byla v kině na druhém díle Captaina Americy. Úžasný film, skvělá akce, fakt doporučuju. A nečekaně netypické až kakofonní creepy metalické hudební téma k Winter Soldierovi si od té doby pouštím furt dokola.

Zdroj

Ehm... zpět k tématu. :D

Předposlední díl recenze hobití kolekce od Shiro Cosmetics. První díl. Druhý díl. Třetí díl. Na tenhle díl jsem se hodně těšila a zároveň jsem se ho i trochu bála, oboje ze stejného důvodu. Barvičky jsou hodně výrazné a v odstínech, které obvykle nenosím. Jde o:

- Lingered in Twilight
- When the Thrush Knocks
- Chiefest of Calamities



__________________________________________________



Shiro Cosmetics změnili své stránky, mají teď krásný profi design, tak se na ně běžte podívat!




Screenshots (art by Robin Kaplan - TheGorgonist)

“In the Wide World the Wood-elves lingered in the twilight of our Sun and Moon, but loved best the stars; and they wandered in the great forests that grew tall in lands that are now lost. They dwelt most often by the edges of the woods, from which they could escape at times to hunt, or to ride and run over the open lands by moonlight or starlight; and after the coming of Men they took ever more and more to the gloaming and the dusk. Still elves they were and remain, and that is Good People.”

- J.R.R. Tolkien, The Hobbit



Les mezi dnem a nocí: zčernalé modré a zelené tóny s jemným kovovým třpytem. Nepoužívat na rty.

Tohle je odstín, který už jen na obrázcích v e-shopu přitahuje pozornost. Je to smaragdově zeleně třpytící se černá barva. Dobře se nanáší, je hezky jemně mletá. Vlevo tradičně s bází Artdeco, vpravo s bází a Pixie Epoxy. S Pixie je ten zelený lesk o dost viditelnější. Je to zkrátka krásná výrazná barva. Bohužel se mi začala v záhybech slévat už asi po 6 hodinách, jenže to jsem si všimla, že mi v poslední době dělají všechny stíny. Že by se mi víc mastila víčka? :( Po nafocení těchto fotek jsem změnila oční krém a přijde mi, že už je mám míň opocená, ale ještě jsem neměla možnost vyzkoušet tyhle stíny znovu, tak se uvidí (kdyžtak udělám update tohoto článku).





Bez Pixie - a nezaostří a nezaostří
S Pixie
Jednoduché líčení. Shiro stín klasicky na pohyblivém víčku, záhyb vykreslen hnědými essence stíny.






_________________________________________________



Screenshots (art by Robin Kaplan - TheGorgonist)
“Then suddenly when their hope was lowest a red ray of the sun escaped like a finger through a rent in the cloud. A gleam of light came straight through the opening into the bay and fell on the smooth rock-face. The old thrush, who had been watching from a high perch with beady eyes and head cocked on one side, gave a sudden trill. There was a loud crack. A flake of rock split from the wall and fell.”

- J.R.R. Tolkien, The Hobbit

Sluneční svit pozdního odpoledne: jemná měděně žluto-zlatá s lehkým třpytem. Použitelná na rty.

Ten popisek odstín celkem vystihuje. Na očích mi ale přijde víc do oranžova. Přesně ten odstín, který mi podle mě nesluší. Rozdíl mezi aplikací s Pixie a bez tu prakticky není. Výdrž podobná jako u prvního stínu.



S Pixie
Bez Pixie
__________________________________________________



Screenshots (art by Robin Kaplan - TheGorgonist)

“‘No thank you, O Smaug the Tremendous!’ he replied. ‘I did not come for presents. I only wished to have a look at you and see if you were truly as great as tales say. I did not believe them.’
‘Do you now?’ said the dragon somewhat flattered, even though he did not believe a word of it.
‘Truly songs and tales fall utterly short of the reality, O Smaug the Chiefest and Greatest of Calamities,’ replied Bilbo.”
- J.R.R. Tolkien, The Hobbit

Zářivá naoranžovělá červená s jasnými zlatými třpytkami. Nepoužívat na rty.

Další křiklavá barvička, tentokrát červená. Někdy mi přišla cihlová, pod jiným úhlem až jahodová. Opět jsem si s ní nevěděla moc rady. Není to na fotkách moc vidět, ale s Pixie je výraznější a drželo na ní víc třpytek. Opravdu moc pěkná dračí barva, přestože se ke mně moc nehodí. Výdrž opět kolem 6 hodin, bohužel. Ale fakt viním svůj mastný oční krém a zpocená víčka.


Bez Pixie
S Pixie


No a protože jsem si s oběma teplými odstíny nevěděla moc rady, tak jsem je spojila do jednoho barevného líčení (omluvte ošklivou linku, spěchala jsem, protože se blížila mračna). Mimochodem tak ostré barevné přechody si na očích nemaluju, všimla jsem si, že mi foťák ty pracně vystínované přechody "žere". :/






Všechny tři odstíny pohromadě působí tak trochu vánočně? :D Asi je na Vánoce fakt nějak zkombinuju. :)

Bez Pixie
S Pixie
Po urputném tření. Tady vidíte, že mechanicky se prakticky rozmazat nedají.
Která barva se Vám líbí nejvíc?

P. S.: Pokud vám nevadí kosmetika z druhé ruky (i když se nehraje jen o ni), tak vězte, že každý komentář pod tímto článkem (k tématu) se automaticky účastní menší giveaway! Giveaway byla již ukončena!

13 komentářů:

  1. Páni, všechny barvičky jsou moc zajímavé:) Hlavně ta první smaragdovo-zeleno-černá vypadá úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tak výrazne červený očný tieň by som určite nemala odvahu, ale tebe sa to podarilo skombinovať naozaj super :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, opět nádhera.. Ta červená je božská, akorát trochu škoda že není na rty. Ale jinak tyhle stíny jsou opravdu něco :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, zrovna tu bych hned na rty vyzkoušela. :D Škoda no...

      Vymazat
  4. fakt krásne farby a skvele si to na oku skombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten smaragdový vypadá pěkně. I když mně se stejně nejvíc líbí ty obrázky na obalu :)
    Máš krásně upravené obočí, můžu se zeptat, čím ho domalováváš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Používám sadu na úpravu obočí od Famous Cosmetics, co byla v Ladyboxu. Jsou v ní tři stíny, gel, štěteček a pinzeta. :)

      Vymazat
  6. Ta zlata vyzera strasne dobre na bledej pleti, a fakt sa mi paci aj ked na prvy pohlad by som to nepovedala, nie je to moj styl :D Aaaa ten prvy mi pripomenul Biker Chic (ci ako sa vola:D) od Fyrinnae :D
    Inak tie ilustracie su krasne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty já můžu. :D
      Tahle zlatá opravdu nevypadá na bledé pleti tak blbě, jako jiné. :)

      Vymazat
  7. Krásné barvičky. Určitě bych si vybrala.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat