sobota 19. dubna 2014

Recenze: Garnier Néo Deodorant

Tento deodorant/antiperspirant mám doma už hodně dlouho, myslím, že jsem jej koupila dřív, než na něj vyšla vůbec nějaká recenze. Kdybych si pohla, mohla jsem mít jako první recenzi této novinky. Protože mi ale všechno hrozně trvá, tak se přidávám se zpožděním do zástupu již napsaných recenzí. Snad vám jedna další nebude vadit. :)

Většina recenzí, co jsem četla, byla pochvalná, no já z produktu zas tak nadšená nejsem.



  • Výrobek mě v drogérce zaujal svým netradičním vzhledem a příznivou cenou. Jiný deodorant v tubě jsem na pultech neviděla. Balení se mi líbí, působí čistým a elegantním dojmem, počítám také, že z něj půjdou vydolovat i poslední zbytky krému, i když vymačkávání později, až ho bude méně, bude asi i trochu fyzicky náročné. 
  • Když jsem jej koupila, vůbec jsem si nevšimla, že má i nějaký aplikátor. Fakt jsem si myslela, že se vymáčkne na ruku jak krém a rozetře. :D Nenapadlo mě odšroubovat vršek a podívat se. (lame)
  • No ale aplikátor to má, jde zkrátka o zakulacenou přední část tuby, ve které jsou tři škvíry tvořící kruh. Nic vám jimi neuteče, protože šroubovací víčko má zarážky, které pasují přesně na ty škvíry a uzavřou je, když víčko nasadíte. Můj aplikátor je bílý, jiné vonné varianty měly jinou barvu. To je k balení asi vše.
  • Pořídila jsem si variantu Fragrance Free, tedy bez vůně, aby se mi nebila s toaletní vodou. Krém opravdu nijak cítit není, tedy žádnou parfemací, ty základní složky jakýsi neutrální zápach mají (nesmrdí, nebojte).
  • Postup nanášení je asi každé jasný – zmáčknete tubičku, škvírami vyleze krém (deodorant je opravdu v podobě dobře roztíratelného krému) a tou kulatou částí jej rozetřete po podpaží. Párkrát se mi to nepodařilo, rozuměj - krém jsem setřela přes okraj aplikátoru a udělal nános na závitu tuby. 
  • Krém je velmi jemný, zvláčňující, na pokožce nesvědí ani nepálí, teda pokud jej nenanášíte rovnou po holení. To by se ale jednak nemělo a druhak to pak pálí. 
  • Krém má rychle zasychat a nedělat bílé stopy, u mě to ale neplatí. Bílé stopy na vnitřní straně oblečení mi zjevně dělá.



Složení
  • Deodorační účinky má krém zcela určitě, s těmi slibovanými antiperspiračními to ale u mě není žádná sláva. Pokud není teplo/nic nedělám, je to v pohodě. Ale jakmile se začnu víc namáhat a zvýší se mi tep, potit se začnu. Od kruhů v podpaží mě tedy tento krém nezachránil a já se budu muset přes léto opět vrátit k Rexoně Maximum Protection, která mě někdy svědí. Ach jo. Mám z ní pocit, jako bych přímo cítila, jak mi kvůli ní v podpaží bují bulky… anebo dám ještě šanci Dove. Ale Rexona je sázka na jistotu, s ní jsem měla podpaží suché i při cvičení.

Aplikátor

Celkový dojem: 50 na 50. Pocení u mě nezabrání, čímž pro mě ztrácí polovinu funkčnosti.

Co Vy a Néo Deo? Zkoušely jste?

P. S.: Pokud vám nevadí kosmetika z druhé ruky (i když se nehraje jen o ni), tak vězte, že každý komentář pod tímto článkem (k tématu) se automaticky účastní menší giveaway! Giveaway byla již ukončena!

8 komentářů:

  1. Nevím, mě jaksi neláká, už jen právě, že bych měla strach z bílých skvrn na oblečení...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě nenašla přípravek, který by mi je nedělal. Fakt. Přijde mi to jako kecy. Ale když si dávám bacha, aby se neotiskl zvenku, tak mi nějaké fleky z vnitřní strany oblečení nevadí.

      Vymazat
  2. No, na mě platí jen ta Rexona, s tímhle bych si asi ani neškrtla. :-( Nehledě na to, že Garnier jako celá značka mi je totálně nesympatický a nic od něho nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier mi nevadí. :) Mám od nich micelárku, ta je hodně fajn, stejně jako Ultra Doux šampóny.

      Vymazat
  3. Tak to by mi nestačilo, občas mi nestačí ani tak Rexona :-/

    OdpovědětVymazat
  4. To mě teda vůbec netěší.. Doufala jsem, že by to právě za Rexonu mohla být obstojná náhrada.. Ta je proti pocení super, ale dost výrazně voní a docela mi vadí, že v tak velkém balení je ho vlastně kousek..
    A za recenzi na Dove bych byla ráda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Rexonu jsem měla spotřebovanou za měsíc/měsíc a půl a vůně se mi bila s voňavkou, což mě celkem štvalo...
      Dove určitě bude, doufám, že bude podobně účinný jako Rexona, ale jemnější.

      Vymazat