čtvrtek 1. srpna 2019

Voňavá kolekce od Geek Fire Labs inspirovaná Labyrintem

Přiznejte se, holky, taky jste v mládí měly... ehm... divnou obsesi filmem Labyrint? Hlavně díky Davidu Bowiemu? (a jeho kamaším...) :D Já teda jo... a když jsem zjistila, že v e-shopu Femme Fatale mají na skladě Labyrint kolekci od Geek Fire Labs, netrvalo dlouho a ocitla se v košíku. :)


Kolekce sestává z pěti parfémových olejů, aroma vosku a balzámu na rty:



The Labyrinth
k zakoupení za 8,5 AUD zde


"Zdánlivě nekonečné bludiště Krále skřítků tě pohltí vyprahlou vůní suchého kamene, santalového dřeva, bourbonské vanilky, tonka fazole, v noci kvetoucích květů, podivného lišejníku a pomerančových květů. Zemitá, suchá, tajemná."


Miluju indie aromavosky, obzvlášť v tomhle balení! Stojí něco přes 130 korun, ale snadno jej rozlámete až na šest dávek. Každá vám vydrží vonět minimálně tři večery, což mi třeba Yankee Candle nezvládly skoro nikdy. Popis vůně je výstižný, cítím vanilku, tonku, květiny, závan citrusů a trochu té santalové těžkosti.





Goblin King's Gift
k zakoupení za 5,5 AUD zde


Asi jsem konečně našla alterntivu balzámů od Sunny's Body Products. Tyhle od Geek Fire Labs jsou taky skvělé. Krásně hydratují, jsou hezky krémové (ne moc mokré ani přehnaně voskové). A tenhle má navíc delikátní příchuť broskví a smetany!




The Goblin King
k zakoupení za 17,5 AUD zde


"Ucítíš jasně závan broskví, když k tobě přichází, zahalen do obnošené kůže, zatímco se okolo vznáší vůně černé vanilky, fialkových květů, tabákového kouře, větvičníku a dřevité ambry. Sexy unisex vůně."

Hodně pánská vůně, kterou broskve a vanilka zjemňují natolik, že ji jsem schopná nosit sama. Jinak je hodně těžká, dřevitě kožená a pižmová. A zatraceně sexy...


Goblin Masquerade
momentálně nedostupná


"Zatímco se svět kolem tebe bortí, ucítíš neposednou vůni nektarinky, lotosu a orchideje zmámeně tančící mezi vážnými tóny santalového dřeva, ambry a vanilky. Snová, vzdušná."

Ženský protějšek předchozí vůně. Krásně osvěžující ovocně květinová vůně s výrazným lotosem, která se však rozleží do těžších teplejších dřevitě vanilkových tónů.


Through Dangers Untold
plné balení k zakoupení za 15 AUD zde


"Obrň se dračí krví a kapkou drahocenného mahagonu, když vstupuješ mezi suché kamenné stěny labyrintu, kde tě pozdraví vůně pnoucího se břečťanu, podivného lišejníku a meruňkových květů vznášející se v horkém větru. Odvážná, rozhodná, okouzlující."


Zbývající vůně mám jen ve vzorku, kterého se bohužel už trochu odpařilo, jelikož jim asi odlitý stál někde bokem delší dobu. Naštěstí ale nevyčichl, což mi stačí. Tahle vůně se mi hodně těžko popisuje, je taková venkovní, zelená a přesto suchá, lehce kořeněně pižmová. Tíhne spíš k unisexu, není moc ženská.



No Ordinary Girl
plné balení k zakoupení za 15 AUD zde


"Erupce energizujícího zázvoru, měsíční květiny (povijnice bílé) a zlaté myrhy tvoří tuto jednoduchou, přesto neodolatelnou směs. Bíle květinově pižmová, drzá, povznášející."


Tato vůně se naopak popisuje velmi snadno. :) Cítím výrazný zázvor zjemněný květinami a závan citrusů.



Dance, Magic Dance!
plné balení k zakoupení za 15 AUD zde


"Tahle tě přiměje tančit a zpívat tóny santalového dřeva, vanilkového lusku, klementinek, kiwi, jahod, ananasu a žvýkačky završenými nádechem levandule a citronové kůry! Svěží, hravá a zábavná!"


A na závěr taková nejvíc standardní ovocně sladká vůně - všechno to ovoce voní jako tutti frutti. :)

Něco málo o Geek Fire Labs:
Objevila jsem je právě skrz Femme Fatale, jenž je jejich australským distributorem. Značka nabízí parfémové oleje, aromavosky, šumivky do koupele, balzámy na rty, tuhá tělová másla a balzámy na vousy, vše inspirované různými fandomy. Mají i svůj vlastní Etsy obchod, jenž má však předražené poštovné do ČR (set čtyř vosků stál 500 a poštovné dalších 500), momentálně mají pauzu, kdy nic nenabízejí, a nadto jsou nekontaktní. Na můj dotaz, zda je výše poštovného do ČR aktuální, se mi neobtěžovali odpovědět. Nereagovali dokonce ani na můj dotaz zaslaný prostřednictvím majitelky Femme Fatale Sophie. Doporučuji tedy nakupovat jen to, co mají v zásobě ve FF e-shopu, a na jejich Etsy shop kašlat. Customer service je totiž neexistující, zato ten u FF je skvělý.

Znáte Labyrint? Vyrůstali jste na něm jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat