pondělí 11. března 2019

We Got Ur Freind - Black Friday kolekce 2017 od Notoriously Morbid

Pokud mě čtete pravidelně, možná jste si všimli, že v poslední době jsem v několika článcích psala i o multichromatických stínech od NM (jeden byl v jejich posledním halloweenském kalendáři, další tuším v nějaké Emporium krabičce). Multichromatické (= mnohobarevné, resp. více než dvě barvy měnící) oční stíny jsou teď u indie značek docela terno a NM mají v nabídce i jednu stálou kolekci. Dneska vám ale ukážu Black Friday kolekci z listopadu 2017, ve které se objevily úplně první NM multichromy.


Kolekce We Got Ur Freind byla inspirována hororovou parodií Tucker & Dale vs. Zlo (je to docela správná blbost, konkrétně parodie na teenagerské vyvražďovačky, doporučuji jako film na akce "s kámoši u piva"). Obsahovala pětici očních stínů - z toho dva normální v plné velikosti a tři multichromatické v menší velikosti (rozeznáte je zpravidla podle barvy víčka kalíšku, mini je mívají bílé, full-size černé) a matnou tekutou rtěnku. Set stál 40 dolarů, hlavním lákadlem Black Friday setů od NM ovšem jsou slevové kupóny na příští rok. Ty bývají vždy jen v několika málo prvních setech, které se vyprodají doslova do minuty. Mně se set s kupónem ukořistit podařilo a našla jsem v něm kód na 25% slevu na 10 nákupů v roce 2018. Čehož jsem samozřejmě bohatě využívala (slevy se různí kupón od kupónu, loni v listopadu se mi taky podařilo získat set s kupónem, a na letošek tak mám slevu 35 % na 5 nákupů).


S focením swatchů jsem se nechala trochu unést, měla jsem jich strašně moc a bylo mi líto je sem všechny nedat. :) Zleva doprava: 1/ Stop. Drop. and Roll, 2/ Right Into The Woodchipper, 3/ Half Hillbilly, 4/ Walk It Off a 5/ Doozy Of A Day. 
Swatchováno jako vždy přes bázi Too Faced Shadow Insurance a lepítko Pixie Epoxy od Fyrinnae (kromě matné dvojky, ta je bez lepítka).









Stop. Drop. and Roll




Prvním klasickým stínem se třpytivým finišem je Stop. Drop. and Roll - saténová tělově meruňková s modrými a zelenými třpytečkami.




Right Into The Woodchipper




Správný set obsahuje aspoň jeden matný blendící stín - Right Into The Woodchipper je matná čokoládově hnědá.




Half Hillbilly




Half Hillbilly je nejvíc měnivý stín z těchto tří. Má tmavě zelený základ s růžovo-měděno-zlato-zeleným multichromatickým leskem. Multichromatické stíny mění barvu pod různými úhly dopadu světla, takže když se na sebe díváte normálně zepředu, většinou vidíte jen jednu barvu...


...tento odstín ale ochotně mění barvu i při menších rozdílech v úhlu dopadu světla.





Walk It Off




Následující odstíny jsou trochu méně měnivé. Walk It Off má vínový základ s modro-fialovo-růžovo-červeným multichromem.







Doozy Of A Day




Posledním stínem je Doozy Of A Day - fialový základ se smaragdovo-modro-fialovo-růžovým multichromem.






Oh Hidey Ho




Tekutá rtěnka v odstínu Oh Hidey Ho mi bohužel nesedla. Byla docela vysušující a nedařilo se mi s ní nanést jednolitou vrstvu. Fialový základ s vínovým leskem na mně navíc vypadal hodně tmavě. Horní swatch na rtech v jedné vrstvě, dolní ve dvou:


_______________________________________________

U NM taky často dávají exkluzivní oční stín jako dárek k nákupu zdarma. Během Black Friday 2017 byly dokonce dvě varianty tohoto GWP (gift with purchase). Jelikož jsem udělala dvě objednávky, podařilo se mi obdržet obě. Jde o stíny inspirované druhou řadou Stranger Things, oba v mini velikostech (tady to černé víčko u druhého stínu má prostě jen tvořit "dárk a ívl" kontrast k prvnímu a nevypovídá nic o obsahu).



Snow Ball '84
Snow Ball '84 In The Upside Down







Snow Ball '84 je světlá ledově modrá s růžovými a měděnými třpytečkami.
Snow Ball '84 In The Upside Down je malinově červená se světlými duhovými třpytečkami.

Přiznám se, že mě po otevření moc neuchvátily, ale když jsem je zkusila zkombinovat do jednoho halo looku, výsledek se mi docela líbil. :)


Nakupujete na Black Friday? Co jste ukořistili naposledy?

2 komentáře: