pondělí 30. dubna 2018

Kosmetická násobilka: 3x3 rtěnky a stíny od Life's Entropy a Notoriously Morbid

Bohužel ze studijních důvodů teď nejsem na blogu (ani nikde jinde) moc aktivní a bude to tak asi ještě minimálně následujícího půl roku. :( Občas si trochu času pro blog ukradnu, ale většinou jen fotím a upravuju fotky, sednout si a napsat článek mi moc nevychází. Obvykle mám navíc problém vymyslet koherentní větu. Na tenhle článek jsem si čas našla, ale to hlavně díky tomu, že neobsahuje skoro žádný text, takže jeho sepsání mi moc dlouho netrvalo. Hodila jsem k sobě tři trojice produktů, o kterých se mi nechtělo psát samostatně. Vlastně je tenhle článek dost k ničemu, protože tyhle produkty byly limitky, co už v prodeji nejsou. Ale třeba někoho baví koukat se na obrázky...




3x tekuté matné rtěnky Matte Theories (Life's Entropy)


Od Life's Entropy jsem tu v minulosti už tyhle jejich matné rtěnky recenzovala. Mají vyloženě vodovou texturu a jsou trochu víc vysušující (když to srovnám s Mystic Mattes od NM). Tohle byly tři exkluzivní odstíny, které vytvořili pro e-shop Femme Fatale, jenž je jejich distributorem. Ještě je u nich vlastně seženete za 13,75 AUD za kus, ale trošku bych se bála, že je mají na skladě dlouho a že nebudou nejčerstvější... Značka má už totiž nějakou tu dobu pauzu.




Parabola



Parabola je krásná malinově růžová s jemnými modrými odlesky.



Hyperbola


Hyperbola je tlumená fialová se zlatými odlesky.



Ellipse


Ellipse jsem koupila jen proto, abych měla celý set, i když mi bylo jasné, že mi slušet nebude. Je to průsvitná metalická šedá s červenými odlesky. Na mých bledých rtech zkrátka nic moc.




Pulse of the Maggots Tribute Trio - 3x oční stíny (Notoriously Morbid)


Tahle trojice očních stínů je tribute triem = NM poctou skupině Slipknot. (Už jste u mě kdysi mohli vidět tribute trio inspirované Queeny.) V prodeji byla někdy na začátku loňského roku, já ji ale dostala zadarmo za to, že jsem byla trpělivá a nechala si vyřídit Black Friday objednávku až v lednu. Takže si nepamatuju, za kolik se stíny prodávaly. Jde ale o polosypkou konzistenci a byly v deluxe balení, tedy v pěkně vysokých kalíšcích, což je super. :)


Snuff


Zde můžete vidět velikost deluxe kalíšku.


Snuff je středně tmavá načervenalá hnědá s výrazným červeným leskem citlivým na tlak: zprvu studená malinově červená dalším přetíráním rezne. Krásná barva!

Vlevo na bázi Too Faced Shadow Insurance, uprostřed na bázi TFSI a lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae, vpravo na tužkostínu NYX Milk.
The left swatch is over Too Faced Shadow Insurance primer, the middle one is over TFSI and Fyrinnae's Pixie Epoxy, the right one is over NYX Milk jumbo eyepencil.

Zde je lépe vidět ten barevný rozdíl v odlescích na různých bázích.

Naneseno na bázi Too Faced Shadow Insurance a lepítko Pixie Epoxy od Fyrinnae.
Applied over Too Faced Shadow Insurance primer and Fyrinnae's Pixie Epoxy.


sic



Sic je skoro černá s červeně fialovým leskem (vypadá jako ostružina) s příležitostnými drobnými světle modrými třpytečkami. Na můj vkus trochu moc tmavá.

Vlevo na bázi Too Faced Shadow Insurance, uprostřed na bázi TFSI a lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae, vpravo na tužkostínu NYX Milk.
The left swatch is over Too Faced Shadow Insurance primer, the middle one is over TFSI and Fyrinnae's Pixie Epoxy, the right one is over NYX Milk jumbo eyepencil.

Naneseno na bázi Too Faced Shadow Insurance a lepítko Pixie Epoxy od Fyrinnae.
Applied over Too Faced Shadow Insurance primer and Fyrinnae's Pixie Epoxy.


disasterpiece



Disasterpiece je načernalá zelená přímo nabušená zelenými, zlatými, fialovými a modrými třpytkami. Na očích vypadá mnohem krásněji než na fotkách.

Vlevo na bázi Too Faced Shadow Insurance, uprostřed na bázi TFSI a lepítku Pixie Epoxy od Fyrinnae, vpravo na tužkostínu NYX Milk.
The left swatch is over Too Faced Shadow Insurance primer, the middle one is over TFSI and Fyrinnae's Pixie Epoxy, the right one is over NYX Milk jumbo eyepencil.

Naneseno na bázi Too Faced Shadow Insurance a lepítko Pixie Epoxy od Fyrinnae.
Applied over Too Faced Shadow Insurance primer and Fyrinnae's Pixie Epoxy.



3x Mystic Mattes - trio Vánoce 2016 (Notoriously Morbid)



Mystic Mattes vám nemusím představovat, moje nejoblíbenější matné rtěnky. Tohle trio je už pěkné staré, vyšlo na Vánoce 2016 a mně se do žádného článku nehodilo, tak vám ho ukazuju až teď. Občas některé odstíny z něj ještě oživují, třeba se vám podaří je ukořistit.





Better Not Pout


Better Not Pout je taková krásná středně tmavá lososově korálová se světle zeleným leskem. Nositelná, ale zajímavá. Jedna z mých oblíbených.



Awful Good Girl


Nejvíc frustrující Mystic Matte, kterou vlastním. Všichni ji zbožňují, takže byla znovu na prodej i o Vánocích 2017. Je to sytá metalická královská fialová, která vypadá na všech nádherně, kromě mě. Navíc mě děsně vysušuje. Ne, už ji na puse nechci. Navíc ji foťák neumí vyfotit, fotí ji modře:


Když modrou přebarvím v GIMPu na fialovou, tak to taky nevypadá věrně, protože přece jen trocha modré v ní je.


Takže kašlu na ni, tu je ještě foto s bleskem. :D



Night Divine


Mnohem raději než tu předchozí mám Night Divine. Sice nemá plné krytí na jeden "zátah", ale vypadá originálně a pěkně. Základ má šedý s výrazným modrozeleným petrolejovým kovovým leskem.


A to je dnes vše, přátelé. Já se jdu zase šprtat...

Žádné komentáře:

Okomentovat