pondělí 27. listopadu 2017

4x Kat Von D: linka, stín, tekutá a klasická rtěnka

Tyhle čtyři produkty od Kat Von D jsem si dovezla v květnu z USA a ejhle - už jsou dostupné i u nás! Takže tato recenze může být užitečnější, než jsem čekala. :) I když zavedení značky k nám jsem trochu tušila, názvy produktů na krabičkách v češtině mi byly trochu podezřelé. :)

Jako té, co od dětství poslouchala metal (ve dvanácti jsem přešla ze Šmoulů rovnou na Rammstein), se mi vždycky zamlouvala tak trochu kýčovitá rockově gotická estetika této značky a už dlouho jsem od nich chtěla něco vyzkoušet. Tak jsem se rozhodla pro ty nejpopulárnější produkty: černé oční linky, single oční stín v odstínu Thunderstruck a klasickou i matnou tekutou rtěnku.






Oční linky Tattoo Liner v odstínu Trooper



Tyto linky ve fixu se štětečkovým hrotem jsou v zahraničí vyloženě proslulé, takže jsem i přes svou mírnou averzi k linkovým fixám měla docela velká očekávání. Fixa kreslí velice pěkně, jde s ní vykreslit i velmi tenká linka, což já ráda, nerozmazává se mi a je pěkně černá. Tedy byla. Asi měsíc. Bohužel hrot se strašně rychle zanáší, takže ho pořád musím otírat o hřbet ruky (a tu pak drhnout mýdlem), jinak nekreslí. A vůbec, se stíny nanesenými na lepivou bázi se nekamarádí, takže mi nechce pořádně kreslit přes žádné moje sypké stíny. Takže ji vlastně skoro nevyužiju. Za mě zklamání. :(





Oční stín Metal Crush v odstínu Thunderstruck



Tenhle oční stín je v zahraničí pro změnu všemi opěvován jako skvělý rozjasňovač, já potřebovala stín do vnitřního koutku oka, tak jsem po něm sáhla. Bohužel v tom koutku se mi líbí jen s teplým líčením, ta bílá perleť má totiž zlatavý lesk s červenými odlesky (ty vyfotit nejdou). Na tvářích je ale parádní, nečekaně velice slušivý a přirozený, takže v tomto směru spokojenost. :)




Matná tekutá rtěnka Everlasting Liquid Lipstick v odstínu Lolita



Když tuhle rtěnku všichni chválí jako tu nejlepší na světě, tak to přece musí být pravda, ne? No ne? Asi ne no. Za mě největší zklamání z této čtveřice. Prý univerzálně slušivý nude odstín je na mých bledých rtech divná hnědá, navíc hrozně flekatí a ani ve dvou vrstvách se mi nedaří nanést rovnoměrně. Při aplikaci hodně lepí a přijde mi, že ta lepivost nikdy úplně nezmizí. Hodně vysušuje, takže s ní mám rty dost svraskalé. V kombinaci s tím odstínem mám pocit, že mé rty vypadají jako opačný konec zažívacího traktu.

Nahoře jedna vrstva, dole dvě vrstvy.


Rtěnka Studded Kiss Lipstick v odstínu Lovecraft



Chtěla jsem něco nude, ale studenějšího, tak jsem vybrala Lovecraft. Barva je to pěkná, ale na rtech se mi na mně nelíbí tak moc, jak jsem čekala. Studená je možná příliš, po delší době začne rty vysušovat a zalézá do vrásek. Vůně creme brulée to nezachrání. Na fotkách vypadá líp než ve skutečnosti, v reálu je taková... pudrovitá? Nevím, zkrátka je na rtech zvláštní. 


___________________________________________________________

Tak mi připadá, že byl můj nákup Kat Von D produktů z velké části fail. Rtěnky se prý kvalitou liší kus od kusu, takže možná dám šanci ještě jiným odstínům, ale nemělo by tomu tak být. Opravdu spokojená jsem vlastně jen s očním stínem. Takže mě úplně přešla chuť pořídit si Saint & Sinner paletku, na kterou jsem se hrozně těšila (ale možná to bude i tím, že jsem si místo ní za skoro stejnou cenu koupila během Black Friday hned tři paletky od Juvie...).




Co Vy a značka Kav Von D? Máte od ní něco? Jste s tím spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat