středa 2. listopadu 2016

Recenze: Cestovní sada péče o rty, ruce a nohy od Burt's Bees

Už dlouho tu nebyla žádná pečující kosmetika, tak bych to měla napravit. Dnes pro vás mám minirecenze několika produktů od americké přírodní značky Burt's Bees, které jsem si přivezla z rakouské drogerie Müller (= ráj milovníků přírodní kosmetiky). Některé produkty se dají sehnat i u nás, i když ne zrovna levně.



Tips and Toes Kit


Tahle roztomilá sadička minibalení produktů péče o "okrajové" části těla mě stála tuším ve slevě 12 éček, ale nemohla jsem ji tam nechat, protože v ní bylo nejvíc produktů na otestování. Na oficiálních stránkách stojí 13 dolarů, u nás jsem ji našla (jediný kus) za cca 600 korun zde.



Krém na ruce Mandle a mléko


Tento mandlový krém na ruce patří mezi ty výživnější a mazlavější, ocení jej hlavně majitelky hodně suchých rukou, kterým nevadí, že chvilku po nanesení lepí a nějakou dobu trvá, než se vsákne (tak minutku, dvě). Co je na tomto krému naprosto úžasné, je vůně. Tak intenzivní vůni mandlí a marcipánu jsem v kosmetice ještě necítila. Pokud je na vás mandlová Weleda slabá, doporučuji tento krém všemi deseti. Snad se vám podaří zajet si do Rakouska, případně se můžete trochu plácnout přes kapsu a koupit jej v plném balení (55 g) za 425 Kč zde. V USA nestojí ani polovic - 9 dolarů.




Balzám na ruce


Hutný balzám na namáhané končetiny s výraznou nos protahující vůní eukalyptu, rozmarýnu a levandule. Já jej používala na chodidla po celodenním chození a následném opuchnutí ze sezení v autobuse, když jsem byla na dovolené, a přinášel mi okamžitou úlevu a pocit relaxace. V ČR k sehnání např. tu nebo zde za +- 300 korun, v Americe je opět levnější (9 dolarů).




Krém na nehtovou kůžičku s citronovým olejem


Trošku tužší a "sušší" bratříček předchozího balzámu, konzistence mi moc krémová nepřijde. Každopádně ale skvěle hydratuje nehty a jejich okolí, je skvělý na záděry a velice intenzivně voní po citronech. Žádná umělá jemná citronáda, opravdu fest silná vůně, ve které cítíte citronovou kůru, dužinu i nahořklá semínka. U nás k dostání zde nebo tady, v USA za 6 dolarů.



Krém na ruce s medem a hroznovými zrníčky


Hustý, ale lehký hydratační krém, který se rychle vstřebává. Bohužel z něj vedle medu cítím i lepidlo na papír. :( Pokud vás to neodradilo, seženete jej u nás v plném balení za necelé pětikilo tady, v Americe stojí jen 10 dolarů.



Krém na nohy s kokosem


Update: Na základě informací od trb mám za to, že se mi krém zkazil dřív, než jsem ho otevřela.

Tohle bylo největší zklamání krabičky. Nevím, zda to bylo tím, že jsem set u sebe nechala půl roku ležet ve skříni, než jsem ho otevřela, ale olejovitá složka krému (asi kokosák) se oddělila od lehce kašovitého zbytku. No krému... je to spíš lepivý hustý gel, který na dálku voní sladce kokosem, když si jej ale rozetřu na tělo, cítím z něj krém na boty nebo něco jiného koženě plastového, co mám spojeno s prodejnou obuvi. Navíc mě na kůži lehce hřeje (nic mi po něm ale nevyskákalo ani mi kůže nezčervenala). Díky tomu jsem nebyla schopná používat ho pravidelně, abych vám mohla poreferovat, zda funguje na tvrdé paty. V žádném našem e-shopu jsem ho nenašla, to vás ale asi ani nemusí mrzet. V USA stojí 9 dolarů.



Set obsahuje ještě balzám na rty, dojmy z něj si ale šetřím do porovnávacího článku o přírodních balzámech na rty Burt's Bees, Hurraw! a EOS.


Krém na ruce s včelím voskem a banánem


Tuhle skleněnou dózu jsem si koupila spolu se setem, protože ten krém zkrátka úžasně voněl a vypadal. Lehká přírodní banánová vůně (žádné umělé banánové aroma, jak bývá zvykem), dokonce i konzistencí mi krém připomínal rozmačkané banány. Bohužel jsem ho asi také nechala ležet ve skříni moc dlouho, protože když jsem ho otevřela po půl roce, svrchu byl trochu oschlý a musela jsem ho část odškrábat. :( Jinak konzistencí a účinky je prakticky totožný s (prvním) mandlovo-mléčným krémem. U nás jej seženete tady nebo tu, na oficiálním e-shopu stojí - stejně jako jeho sourozenec - 9 dolarů.






Pokud nemáte nic proti včelímu vosku ve složení, většinu těchto produktů, co jsem vyzkoušela, Vám s klidným srdcem doporučím. 

Znáte Burt's Bees? Měly jste od nich něco?

15 komentářů:

  1. mandlový krém na ruce jsem měla ráda, vyhovoval mi víc než ten babánový.

    jinak ten krém na nohy mi vyhovoval hodně. měl spojenou konzistenci, voněl a hlavně něco dělal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mi asi zkazil. :( Bohužel se mi nepodařilo najít na balení datum spotřeby, tak mě nenapadlo, že to půl roku nevydrží.

      Vymazat
    2. no vypadá to tak, hlavně ten můj fakt voněl autenticky kokosově, dokonce jsem na něj psala recenzi (kdysi v blogovací prehistorii http://denjekrasny.blogspot.cz/2011/01/burts-bees-kremy-na-ruce_31.html)

      Vymazat
    3. Díky, článek jsem aktualizovala a dala tam i odkaz na tvůj blog. :)

      Vymazat
    4. jej, to si nemusela, ale děkuji. i když tedy jsem se za ten svůj prehistorickoblogový článek až styděla, když jsem si ho dneska jen tak ze zajímavosti našla a znovu přečetla.

      Vymazat
    5. To znám. :) Já se na svoje prehistorické články radši ani nedívám. :D

      Vymazat
  2. Zatím jsem nic nezkoušela, ale lákají mě moc ty krémy na ruce :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já v Kanadě zkoušela šampón a kondiš na obje, s granátovým jabkem, recenzi mám někde na blogu. Neseděla mi vůně, šampón byl hodně výživný a vlasy dost mastil, kondyš podle mě nedělal nic, hlavně ne v kombinaci s tím šampónem. Pak jsem měla bazám na rty v tyčinkové podobě, který nebyl špatný, ale alverde, alterra a sunny body jsou o hooodně lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, s balzámy souhlasím. :) Až mi SBP dojde, budu je muset objednat do zásoby. :)

      Vymazat
  4. Velmi pěkný balíček, takový by mi taky udělal radost :) Mám jejich balzám na rty s medem a ten je bomba :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o drogerii Müller jsem ještě neslyšela a koukala jsem na mapu a v okresním městě, kam jezdíme na nákupy, ani není. Chodíme do Bipy a DM, dají se tam sehnat stejné věci levněji, ale neplatí to u všeho a zdaleka to není tak výhodné, jak bývalo. Tak až zase pojedu do Vídně, vím, kam se musím podívat :-)

    OdpovědětVymazat