úterý 22. března 2016

Oční linky ve všech barvách duhy s mixovacím médiem Inglot Duraline

V poslední době jsou pestrobarevné oční linky v kurzu, populární jsou např. barevné gelovky od Inglotu. Pokud ale chcete více barev, začne vám jejich sbírání pomalu ale jistě lézt do peněz a upřímně - je vůbec šance, že spotřebujete celý kalíšek? Pokud máte rády barvičky na očích jako já a zároveň máte kopu sypkých barevných stínů, řešení je jednoduché: kupte si Inglot Duraline. Je levnější než jedno balení inglotích gelovek (koupíte jej za 280 Kč v e-shopu, v Douglasu ho nemají) a vaše linkovací možnosti jsou s ním neomezené.


Inglot Duraline je mixovací médium - lehce vazká tekutina, která spojí sypké pigmenty v intenzivní tekutou barvu, kterou pak můžete nakreslit oční linky nebo s ní pokrýt klidně celé víčko; dosáhnete stejného (ne-li lepšího) efektu, jako když stíny smícháte s vodou a nanášíte je na mokro (foiling). Duraline se dávkuje kapátkem a malá 9ml lahvička vám vydrží hodně dlouho.




Složení rozhodně není přírodní a na krabičce je varování, že je tekutina hořlavá. Tak bacha na to! Asi to nebude nic pro citlivé oči, já s ní ale nikdy problém neměla.


Na práci s Duralinem jsou samozřejmě potřeba pomocníci. Ti moji jsou dost provizorní. Jako paletku, na které rozmíchávám pigmenty, používám obyčejné víčko od saloosího balzámu. Na nabírání potřebného množství stínu používám vyšťourávátko z alverdího kosmetického ořezávátka. A pak samozřejmě štětce na oční linky. Mám jeden zkosený ze Sephory a nedávno jsem odkoupila od jedné paní na Fb nechtěný tenký od Real Techniques.

Na oční linky postačí množství stínu, které naberete tímto šťourátkem.

Na ukázku práce s Duralinem jsem vybrala následující oční stíny od Shira:
- Attercop, Attercop z hobití kolekce: matný černý základ s modrými odlesky
- Burdened with Glorious Purpose z avengerovské kolekce: zčernalá napůl kovová olivově zlatá
- A Regular Bears' Meeting z hobití kolekce: načervenalá hnědá s medovým třpytem
- Not Very Effective z pokémoní kolekce: fialovo-černá se zlatým třpytem

To jsou tedy oficiální popisy, jde zkrátka o tmavou zelenou, modrou, hnědou a fialovou. Obecně je tohle dobrý způsob, jak využít odstíny, které jsou na vás moc tmavé. Dokonce takhle můžete zpracovat i tuhé oční stíny, pokud se nebojíte z nich trošku odškrábnout a rozdrtit.


Pokud máte podobný štětec, doporučuji linku nanášet přední boční hranou, ne zkosenou plochou konců štětinek. Linka je pak mnohem přesnější. 
Duraline můžete ukápnout vedle hromádky očního stínu a pak do něj namáčet štětec, nebo kápnout malou kapku rovnou doprostřed pigmentu. Zkusila jsem obojí, prvním způsobem jsem získala hustší tekutinu, kterou jsem pokryla menší plochu, druhým způsobem řidší tekutinu, která pokryla větší plochu, ale pořád byla plně krycí. Původně jsem chtěla nakreslit na ruku jen tenké linky, ale když jsem viděla, kolik barvy mi ještě zbývá, tak jsem malovala dál, abych viděla, na jak velkou plochu mi barva vystačí. Takže tohle je výsledek. První dva stíny zleva nanášeny první metodou, druhé dva druhou:

Zleva: Attercop, Attercop, Burdened with Glorious Purpose, A Regular Bears' Meeting, Not Very Effective.


Není ta fialová krásná?



Osobně nemám u Duraline linek žádný problém s rozmazáváním, takové, jaké je namaluju, mi na očích vydrží celý den. Doteku ani vodě odolné ale rozhodně nejsou. Nahoře vidíte, že když na ně přitlačíte prstem, rozmažou se. Co se vody týče, jsou minimálně vodě vzdorné, resp. vodu odpuzující - když jsem na ně pustila vodu z kohoutku, odpuzovaly ji, kapky po nich sjížděly a barva se nerozpouštěla. Takže by nějaký ten jarní deštík asi přežily, pokud na ně, když jsou navlhčené, nebudete sahat a necháte je oschnout. Rozhodně je voda trochu rozmočí, takže když je oschnout nenecháte a sáhnete na ně, rozmažou se raz dva. Jak už jsem ale řekla, já s vydrží při běžném nošení nemám problém.



Asi by to chtělo i nějakou ukázku líčení, že?

Jak už jsem řekla, Duraline můžete použít na vlhké nanášení stínů přes celé víčko. Budou intenzivnější, lesklejší, tmavší. Pokud si ale vyberete nějaké třpytivé stíny, tak počítejte s tím, že vám ty třpytky základní barva ve stínu obarví a nebudou pak vidět. Já to vyřešila tak, že do vrstvy stínu smíchaného s Duralinem nanesené na víčko jsem vtlačila ještě čistým suchým štětcem nějaké ty třpytky (další tenkou "suchou" vrstvu stínu). Líčení mi pak vydrželo celý den, stíny se neslévaly. Zde můžete vidět tímto způsobem nanesený stín Are You Shear You Wanna Enchant That? na pohyblivém víčku:


Já osobně ale Duraline používám raději na oční linky. Zde je pokus o dvojitou linku se zlatým stínem Remake od Shira a tekutými černými linkami Miss Sporty:


Další moje výtvory jste mohly vidět v mém článku se soutěžními líčeními (zde):

Nahoře linka z Farewell, Wherever You Fare, dole z A Terrible Fate.
Linka z poloprůhledného stínu Shinigami.
Při tvorbě následujícího líčení jsem opět zkoušela smíchat s Duralinem třpytkatý stín, tentokrát That Man is Playing Galaga, jenž má matný černý základ. Nanesla jsem tedy linku a pak do ní čistým suchým štětcem pár třpytek navíc vtlačila, aby byly vidět, protože navlhčený černý základ je jinak překryje.


Jinak ale s matnými stíny Duraline nemá problém (další soutěžní líčení):

Populární madmaxovská Furiosa.
A můj oblíbený Attercop, Attercop v plné parádě (ne, takhle běžně do práce nechodím, nebojte se):


Jo a ptáte se, kolik času to zabere? Pro někoho, kdo je zvyklý si každý den nanášet tekuté linky jako já, je to jen otázka cviku. Nabrat přiměřené množství stínu, dát ho na paletku a zakápnout přiměřeným množstvím Duralinu nezabere ani půl minuty a pak už to jde stejně rychle jako u klasických tekutých očních linek.

Co Vy a Duraline? Znáte? Používáte?

15 komentářů:

  1. Znám, ale zatím ho nemám, přemýšlím o pořízení, docela by se mi hodil. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a ještě jsem chtěla napsat, že i kdybys tak chodila do práce, nestalo by se asi vůbec nic, máš to krásné. ;)

      Vymazat
    2. Děkuji. :) Ale kolegyně by nechápaly a šéf by byl pohoršen. :D

      Vymazat
  2. Znám, a dost uvažuji o pořízení, protože od té doby, co mám pár pytlíčků shira, by se mi některé odstíny líbily v lince, ou jee! A můžeš za to ty! :D Brzy pravděpodobně objednám, myslím, že hlavně na léto, kdy budu mít náladu na barevné linky bude báječný ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já barevné linky miluji.. a tohle asi nutně potřebuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tebe jsem si při psání článku hned vzpomněla! :)

      Vymazat
  4. No páni já jsem teda opět v šoku, co všechno existuje, to je teda něco :) Vůbec jsem o této vychytávce nevěděla. Musím říci, že co se týče linek tak by pro mě asi nebyla, já je tolik nenosím, ale na stíny bych to využila maximálně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to donedávna taky neznala. :) Na stíny je fajn, akorát, se pak okraje hůř roztírají, takže se hodí dát spíš jen na to pohyblivé víčko a pak okraj přetřít a záhyb vystínovat tmavším stínem.

      Vymazat
  5. Já jsem si ho pořídila samozřejmě kvůli Shiru :) A je to fakt kouzlo! Zrovna v týdnu jsem ho vytáhla a říkala si, že s ním musím linkovat používat častěji. Jo a tvou naběračku ti docela závidím, tak vypadá dobře! Já jsem pořád nic nesehnala a stíny nabírám kopýtkem na zatlačování kůžičky :D

    (ccc, klidně tak do práce choď :D máš to moc pěkný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ho taky pořiď, strouhátko se vždycky šikne a stojí jen asi 50 korun. :) Kopýtko nevlastním, to mě nenapadlo. :D Ale asi to tím půjde nabírat podobně (a z pytlíků možná i líp).

      No takhle na fotce to jedno oko vypadá hezky, ale když si tak namaluješ obě a zasadíš to do celého obličeje (s mým velkým nosem), tak to pak vypadá zkrátka potrhle. :D

      Vymazat
    2. Tak si ho pořiď, a víš, že mě takové řešení vůbec nenapadlo? Asi blbnu nebo co :D Nějak jsem předpokládala, že ho máš dlouho, v DM jsem si ho nikdy nevšimla, tak nevím. Ale naběhnu tam a kupuju!

      Pff, žádnýho velkýho nosu jsem si nevšimla! :)

      Vymazat
    3. Dík. :D No na fotkách je vždycky větší než v reálu.

      Mělo by tam být, i když zase takové terno na nabírání to není, na nabírání z pytlíčků je moc krátké.

      Vymazat
  6. Tohle je hodně dobrý tip :) já sice nemám tolik odvahy na to, abych nosila barevné linky, ale pro ty co se nebojí, je to určitě super :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak barevné nemusí být hned křiklavé. Stačí právě ty tmavě zelené, fialové a podobné, které dokážou zjemnit a ozvláštnit pohled, aniž by si ostatní všimli, čím to vlastně je. :)

      Vymazat