sobota 6. února 2016

Recenze: Přírodní krém a maska na smíšenou a mastnou pleť od Laidbare

Dlouho tu nebyla žádná recenze pečující pleťové kosmetiky, tak to hodlám dneska trochu napravit. Krém a masku na smíšenou a mastnou pleť od značky Laidbare jsem vyhrála u Soni na blogu Za Kosmetikou. Nesedly jí, tak je předala dál. Její recenzi si můžete přečíst zde. Jak si ji tak znova čtu, moje zkušenost byla dost odlišná. Na tom je aspoň vidět, jak je kosmetika individuální záležitost.






Ošetřující krém Spot The Difference pro problémovou pleť s výtažky z chryzantémy a fenyklu:



Podle popisu českého prodejce beautyville.cz obsahuje krém protizánětlivý kofein, kaštanový olej zjemňující citlivou pleť, fenykl proti podráždění a chryzantému vyhlazující nerovnosti a redukující pupínky. Krém se má používat na vyčištěný obličej (celý nebo tam, kde je potřeba) a na něj se má nanést hydratační krém (doporučují Laidbare Working 9 to 5).

Krém má lehkou gelovitou texturu a příjemnou bylinkovo-citrusovou vůni. Moje pleť je mastnější, s rozšířenými póry a občasným pupínkem, na akné netrpím, takže jeho hojivé schopnosti nemohu moc posoudit. Rozhodně se mi po něm pleť nezhoršila, nekonala se ale ani žádná zázračná změna k lepšímu. Musím uznat, že krém opravdu dobře matuje, hned po nanesení se pleť leskne výrazně míň, nevypadá na to, že jste si ji zrovna namazaly krémem. To ale také znamená, že krém není dostatečně hydratační, já jsem ho sama o sobě používat nedokázala, vždy jsem na něj musela dát ještě jiný hydratační krém, jinak jsem cítila na pleti nepříjemné pnutí. To ale ostatně je i v návodu na použití, takže byste s tím měly počítat. Pokud máte nějaký svůj oblíbený denní krém, ale vaše pleť se po něm leskne, tento krém-gel jeho mastnotu srazí. Tedy aspoň u mě to fungovalo, s onou vrstvou hydratačního krému navíc jsem se leskla podstatně míň než obvykle (bez podkladové vrstvy Spot The Difference).

Potřebujete tedy tento krém? Pokud vás trápí akné, můžete ho zkusit, zda vám na ně pomůže, mně pleť neucpal. Nebo ho můžete používat jako zmatňující podkladový krém. Jako samostatný pečující denní krém mi ale nestačil, na to pleť málo vyživoval. Must-have to tedy pro mě není.

Plné balení 30 ml koupíte za 260 korun zde.





Póry zmenšující pleťová maska For Richer For Porer s růžovou vodou, lékořicí a výtažky z japonských mořských řas:



Maska podle popisu na stránkách prodejce obsahuje jíl (kaolin) vytahující z pleti nečistoty a toxiny, detoxikující a zjemňující výtažek z japonské mořské řasy, hydratující bambucké máslo, protizánětlivou lékořici a zklidňující růžovou vodu. Na pleti se má nechat působit 10 minut, poté je nutné masku opláchnout a pleť ošetřit hydratačním krémem. Je doporučeno používat masku jednou týdně.

Maska připomíná spíše gelovitý krém, jíl v ní nevidíte. Nezanechává na obličeji výraznou vrstvu ani jílovou krustu, naopak po chvíli zprůhlední. Obsahuje velká zrnka něčeho, která pleť spíše promasírují, než že by ji opeelingovaly, na to je jich v masce málo. Maska voní jemně po lékořici.

Účinky masky vidět jsou, opět ale zázrak nečekejte. Póry vyčistí (i když ne tak dobře jako klasické jílové masky), takže pak vypadají menší a pleť je celkově zklidněná. Je poměrně jemná, takže já ji používám bez problémů vícekrát týdně. Pokud jsou na vás tradiční jílové masky moc agresivní, tohle je celkem příjemná (ale méně účinná) alternativa, nevysušuje a nestahuje pleť a vůně lékořice je uklidňující.

Plné balení 50 ml seženete také za 260 korun zde.



Vyzkoušely jste něco od Laidbare? Láká Vás tato značka?

Děkuji Soni za možnost výrobky vyzkoušet, sedly mi asi líp než jí a oba jsem ráda spotřebovala. :)

P. S.: Konečně jsem dokončila poslední Shiro swatch gallery, dodělala jsem i fotky líčení. Takže no longer work in progress. :)

9 komentářů:

  1. Pěkná recenze a mám radost, že ti oba produkty sedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že ti produkty sedly :-) Já měla od Laidbare jen vitamínové sérum, a to teda nic moc. Prostě směska olejů. A ještě ne moc vyživující. A s ohledem na cenu mě už nějak neláká zkusit něco dalšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo na to sérum tuším nadávala i trb, ne? Já se v těch sérech moc nevyznám... ale taky mě lákalo. Tak aspoň vím, že si ho pořizovat nemusím.

      Vymazat
    2. Jojo, myslím, že o něm psala něco podobného :-) Nepřišlo mi o nic lepší, než třeba Argan revital od Saloos...

      Vymazat
  3. Tuto kosmetiku vůbec neznám. Děkuji za tip! Tohle mě baví.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zatím zkušenost jen s krémem, ale zato jej mám už druhé balení, což je i mě věc takřka nevídaná. :-) První krém, který krásně matuje aniž by nepříjemně stahoval. Na akné nijak netrpím, takže hojivé účinky neposoudím a kromě zimy, kdy mám sušší tváře mi jako denní krém stačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně bohužel nestačil, cítila jsem pnutí i přes léto. :( Takže druhý krém přes něj byla nutnost.

      Vymazat