úterý 19. listopadu 2013

Recenze: Ladybox říjen 2013 - mýtická edice

Měsíc uběhl jako voda a já tu mám recenzi svého posledního (aspoň na nějakou dobu) Ladyboxu. Jak jste se mohly dočíst tu, nijak nadšená jsem z něj nebyla. A i když se většina obsahu ukázala být celkem funkční, žádné následné nadšení se nedostavilo, takže je jen dobře, že jsem si neobjednala listopadovou krabičku. A přiznejme si to, že vás už stejně o Ladyboxech číst nebaví? :)

Obsah říjnového Ladyboxu.

Šampon L'Oréal Professionnel Mythic Oil Souffle d'Or (plné balení, 250 ml, 249,- Kč).
Kondicionér L'Oréal Professionnel Mythic Oil Souffle d'Or (plné balení, 190 ml, 319,- Kč).

Tak tady jsou. Dva důvody, proč dostala tahle edice nálepku mýtická. Doteď jsem ale nepochopila, proč se ta řada tak jmenuje. Výrobky obsahují arganový a saflorový olej, mýty ani mystiku s nimi ale spojenou nemám. No nevadí. Základní funkce plní dobře a je fakt, že vlasy s nimi o něco jemnější mám. Zlaté třpytky jsou jen pro efekt, z vlasů se při použití vymyjí. Voní moc pěkně, dle promo článku na stránkách Ladyboxu jde o směs mandarinky, černého rybízu, pomerančového jasmínu, konvalinky a vanilky. Rozhodně se mi ale vůně ve vlasech nedrží "i několik dní", jak tvrdí zde. Už druhý den jsem ji prakticky necítila. Oba produkty jsou bez parabenů a silikonů, leč pění hodně, protože na to tu máme sulfáty. Extra přírodno tedy nečekejte. Lahvičky jsou celkem velké, takže na převážení nic moc, přestože se dají pumpičky otočit do uzavřené polohy. Vlastně jim kromě vysoké ceny nemám moc co vytknout, rozhodně jde o lepší výrobky než drogérkový průměr. Za tu cenu bych ale čekala něco extrovnějšího. Pokud bych už chtěla investovat do nepřírodní vlasové kosmetiky, asi si vyberu spíš něco od Lee Stafforda... hlavně ten šampon mi tradičně rychle mizí, takže lahvička mi vydrží tak dva měsíce (důvod, proč odmítám kupovat drahé šampony).

Rtěnka Catrice Ultimate Shine, odstín 060 (plné balení, 3,5 g, 104,- Kč).

Jde o gelovou rtěnku, takže dobře hydratuje, ale nic nevydrží. Přestože působí na ruce transparentním dojmem, na mých bledých rtech mi přišla hodně výrazná. Sama bych si takovouto barvu nikdy nevybrala, i když ji možná unosím, protože pár svršků oblečení ve stejném odstínu vlastním. Líbí se mi stříbrný obal a malinová vůně (konečně něco jiného po vší té vanilce, kokosu a dalších sladkých rtěnkovůních). Jinak nevím, co bych k ní dodala. U mě platí "neurazí, nenadchne". Ke koupi dalších odstínů mě nenalákala, ale já rtěnky moc nenosím a už jich mám z Ladyboxů spoustu, takže žádnou (s jednou výjimkou) sama nakupovat neplánuju.










Slabá vrstva (foťák zesvětluje).
Silnější vrstva.

Řasenka Catrice Better Than False Lashes, odstín Black (plné balení, 12 ml, 114,- Kč).

Opět pěkný stříbrný obal (ale počítejte, že je na něm vidět každý ťaplanec), oceňuji větší objem řasenky. Výkonostně mi přijde celkem průměrná, rozhodně neplní to, co má v názvu. Umělé řasy si představuju dlouhé a tahle řasenka teda moje řasy moc prodloužit neumí, maximálně je trochu natočí a načerní. Líbí se mi ale že moc neslepuje a vypadá celkem přirozeně. Momentálně tedy při líčení řas postupuji tak, že svou muáckou řasenkou prodloužím a natočím řasy na levém oku, které mám kratší, a touhle pak nalíčím obě oči. Řasy pak vypadají stejně dlouhé na obou očích a přitom nejde poznat, že na levém oku jsou dvě vrstvy, protože tahle řasenka mi ty řasy neslepí.









Kartáček je hodně velký a neohrabaný, zakrývá mi půlku oka.

Bez řasenky.
S jednou vrstvou.
Se dvěma vrstvami (rozdíl mi nepřijde moc velký).

Jednorázová pleťová maska SKIN79, perlová projasňující varianta (plné balení, 20 ml, 30,- Kč).

A na závěr podle mě asi největší zbytečnost tohoto boxu. Na plátýnkové masky jsem názor nezměnila, nenadchla mě Missha a u SKIN79 nevidím rozdíl. Pracně si to připlácnete na obličej, chvilku relaxujete vypadaje přitom jako mumie či vrah z nějakého hororu, pak to sundáte - a efekt žádný. :D Aspoň u sebe teda žádný nepozoruju. Možná by nějaký byl při pravidelném použití, ale na to si radši koupím plnou tubu nějaké masky, ne jednotlivá plátna. Pleť jsem měla po masce trochu nepříjemně staženou, uvažovala jsem, že se po ní budu muset znovu namazat denním krémem, no vykašlala jsem se na to, za chvíli se promastila sama.

Ač svou angličtinu považuji za velmi dobrou, první pokyn jsem vůbec nepochopila: "Gently arrange skin tone with skin after facial rinse." Huh?

Jo a taky byl v boxu vzorek zpěvňujícího tělového másla Palmer's, ale ten byl už v květnovém boxu a je ho tak málo, že na něm není moc co testovat. Hodnota nula nula nic (= dle mých propočtů asi koruna osmdesát haléřů). 

Tři hodiny odpoledne a sluníčko už zapadá...


Finální verdikt:
Celková hodnota boxu = cca 818,- Kč (koupen za 319,- Kč).
To, co jsem psala u rtěnky, platí tak nějak pro celý tenhle box. Neurazí, nenadchne. 

A jak se box líbil nebo nelíbil Vám?

6 komentářů:

  1. já jsem dostala od přítelovy mamky tu řasenku a je super, udělá mi parádní mrkačky. prodlužovat moc nechci, řasy mám hodně dlouhé i tak, takže jsem hodně na ten objem a ten mi dodá a hlavně nežmolkatí.
    MO jsem zkoušela, přišlo mi to celkem fajn, kupodivu mi to vlasy nezatížilo, i když tam jsou ty oleje. ale bez silikonů je myslím jen šampón, na kondicionéru se to nepíše, ale složení jsem teda detailně nezkoumala, ale na té etiketě to vypíchnuté není

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, já taky zkoumala jen ten šampón. Ale myslím, že na stránkách LB tvrdili, že je nemá ani jedno.

      Vymazat
    2. no jo, píšou to. já jsem se jenom zběžně dívala na ty zadní etikety na povídání a mám pocit, že na šampónu bylo tučně vypíchnuto bez silikonů a parabenů a na kondiši jen bez parabenů. ale ruku do ohně bych za to nedala, zase tady nechci mystifikovat :D

      Vymazat
    3. V pohodě. :D Já se na to schválně večer mrknu.

      Vymazat
  2. Kamarádce z té masky strašně popraskala pleť a měla ji pak jak v té největší pubertě....

    OdpovědětVymazat