pátek 30. srpna 2013

Konec BB testování v nedohlednu...

Jo, moje korejská BB mánie pokračuje. Dala jsem si za cíl najít pro sebe ideální BB krém z dálného východu, takže trpím nutkavou představou, že jich musím vyzkoušet co nejvíc. A přestože mi z balení dvanácti vzorků stále zbývá vyzkoušet ještě 8 (momentálně testuju první Lioele krém), už jsem si zase nasháněla nějaké další.


bb-cream.cz jsem si objednala vzorky těch krémů od SKIN79, které ještě nemám (40 korun vzorky, 40 korun poštovné). Teda kromě toho nového bronzového BBčka, to fakt v plánu nemám. Vypadala bych jak pomeranč nebo něco shnilého. Poslali mi v balíčku i dárkový poukaz na 7% slevu. No nevím, jestli ho využiju... přece jen znám místa, kde se dají BB krémy nakoupit levněji.

Nové vzorky:
- The Premier Gold BB Cream
- The Oriental Gold Plus BB Cream
- Silky Green BB Cream
- Moisturizing Purple BB Cream

No a pak jsem si zašla do nového super nádherného oficiálního Missha butiku, co mi otevřeli hned vedle práce, a koupila jsem si tam 2 vzorky slavného Perfect Cover BB, v odstínech 13 a 21. Stály mě 11 korun, když si něco koupíte dostanete je zadarmo.

Takže tak. Asi se tu s recenzemi BB krémů ještě nějakou tu dobu setkáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat