sobota 11. února 2017

NM Vanishing Cabinet a Mystic Monthly - leden 2017: Repo! Genetická opera a Mother Waterhouse

Řekla jsem si, že se pokusím psát články o svých předplatných fakt pravidelně každý měsíc před tím, než mi přijde další, tak se uvidí, jak dlouho to budu stíhat. :D Každopádně tady je obsah lednových vydání kosmetických předplatných od Notoriously Morbid Cosmetics. Nejprve zde máme jejich Vanishing Cabinet. O tom, jak toto předplatné funguje, si můžete přečíst v tomto článku (hlavně v jeho závěru).

Leden 2017 - Come Up and Try My New Parts

Jedna z věcí, co na mám na VC ráda, je, že mě často přivede k filmům, které by mě jinak nenapadlo zkouknout. A tak je tomu i u filmu Repo! The Genetic Opera, o jehož existenci jsem věděla, ale nikdy mě nenapadlo si jej sehnat a podívat se na něj. Ale řekla jsem si, že by bylo fajn projednou pochopit ty odkazy, co v předplatném budou, navíc film vypadal, že by se mi mohl trefit do vkusu... a trefil! :D Fakt geniální. Teda musíte mít rádi horory, muzikály (resp. operu, protože v celém filmu se prakticky jen zpívá, případně melodicky frázuje), gotické estetično a nesmí vám vadit krev, pak se budete - pravděpodobně - dobře bavit. V podstatě jde o klišovitou rodinnou story (v poněkud zvláštním prostředí), ale film je plný nadsázky a nebere se vůbec vážně, takže se to tak nějak vyrovná. Já jsem se u filmu bavila skvěle a soundtrack už mám v počítači, ale tak já jsem v pubertě chodila prakticky jen v černém a různé "dark" hudební žánry (od zvláštních odnoží metalu po temnější elektro) poslouchám dodnes.


V balíčku jsem tentokrát našla hned pět produktů, ze kterých jsem měla fakt radost. I proto, že byly inspirované mými nejoblíbenějšími postavami z filmu, resp. těmi nejlepšími písničkami. :) (Paradoxně žádný není inspirovaný dvěmi nejhlavnějšími postavami, což mi vůbec nevadí, Shilo a jejího tatíka moc nemusím.) Pokud vás inspirace tohoto vydání zaujala, vložím do názvů jednotlivých produktů odkazy na songy.




oční stín



Odstín je inspirovaný Amber Sweet, zhýčkanou dcerou bohatého magnáta (hlavního záporáka), která se snaží prosadit díky otcovu vlivu jako zpěvačka a je závislá na plastických operacích a léku proti bolesti. Ve filmu ji hraje Paris Hilton, což je tedy geniální casting :D a Paris si u mě touto rolí děsně šplhla. :D Je to sytá středně tmavá ledová modrá se saténovým indigovým (fialovomodrým) leskem. Ze všech tří stínů mi nejhůře drží v záhybu, což mi ale zas tak nevadí, protože tohle není odstín, co by mi moc slušel a který bych často nosila. Objektivně vzato je to ale pěkná barva, připomíná mi arktický oceán či průzračné horské pleso. Po opakovaném zhlédnutí filmu mi došlo, že je inspirována SPOILER SPOILER SPOILER těmito šaty ve scéně, kde Amber upadne obličej. KONEC SPOILERU

Vlevo na Urban Decay Primer Potion, uprostřed na UDPP a Pixie Epoxy, vpravo na tužce NYX Milk.


oční stín



Grave Robber je inspirovaný stejnojmennou postavou vykrádače hrobů a drogového dealera, který je oblíbencem asi všech fanoušků filmu včetně mě. Ten chlap má prostě neskutečně sexy hlas. :D A tohle je neskutečně sexy oční stín, teplá hnědá s výrazným zlatozeleným leskem a fialovými třpytečkami. Na fotkách jeho krása fakt nevynikne, ten duochrom je parádní, navíc mi skvěle drží. Takže jsem si musela koupit druhé balení (v sekci VC přebytky už je vyprodaný) do zásoby, protože nechci, aby mi někdy došel.

Vlevo na Urban Decay Primer Potion, uprostřed na UDPP a Pixie Epoxy, vpravo na tužce NYX Milk.



oční stín



Inspirací tomuto odstínu byl Rotti Largo, hlava zlé korporace GeneCo (otec Amber, hlavní padouch), resp. jeho "představovací" song v úvodu filmu. Barva je to ocelově šedá s výrazným tyrkysovým (zydrátovým) leskem, místy do fialova, na Milku moc nefunguje. Zprvu se mi moc nelíbila, ale pak jsem zjistila, že se s ní dají dělat super kouřovky. A když jsem barvu nanesla smíchanou s Inglot Duralinem a pak na ni ještě dala další vrstvičku s pomocí Pixie Epoxy, byla z ní intenzivní modročerná, co na očích vydržela celý den.

Vlevo na Urban Decay Primer Potion, uprostřed na UDPP a Pixie Epoxy, vpravo na tužce NYX Milk.
První vrstva smíchaná s Inglot Duraline + další vrstva přes Pixie Epoxy.


rozjasňovač



Tomuto sypkému rozjasňovači byla inspirací fráze z jedné z mých oblíbených scén a další z mých oblíbených postav, nádherná Blind Mag, kterou ve filmu hraje slavná sopranistka Sarah Brightman (pokud vám to jméno nic neříká, určitě znáte aspoň píseň Time to Say Goodbye / Con te partiro, kterou nazpívala s Andreem Bocellim). Jde o studený světlý jemně mletý levandulový rozjasňovač, na fotkách vypadá víc do růžova, ale je opravdu spíše fialový.





matující top coat na rty



Ve filmu je Zydrate modře světélkující utišující droga, kterou užívají ti, co jsou "addicted to the knife", tedy závislí na (plastických) operacích. Na černém trhu se prodává v "little glass vial", malých skleněných lahvičkách (a je taky předmětem asi nejchytlavější písničky celého filmu, která se jeho fandům buď děsně líbí, nebo jim leze na nervy; já spadám naštěstí do první skupiny). Takže tohle je velice chytrá volba finálního produktu. Jde o průsvitný top coat na rty s leskem přecházejícím od tyrkysové do světle fialové (věrnější modrá už byla v sortimentu NM zabraná). Což se samozřejmě blbě fotí. Zkrátka pokud chcete mít duochromatickou rtěnku, přidejte na ni nějaký z NM top coatů a máte zajímavý odstín hned. Jo a tenhle odstín voní jako cukrová vata. 




Ukázka: Mystic Matte v odstínu Tarot, pod tím Tarot + Zydrate.


Video swatche všech produktů jste mohly vidět u mě na Instagramu.



A na závěr trocha blbnutí se všemi produkty:





____________________________________________________________________

V lednu 2017 NM tým představil zbrusu nové kosmetické předplatné fungující na stejném principu jako VC s odlišným obsahem. Jmenuje se Mystic Monthly, stojí 10 dolarů (US zákazníci), resp. 16 dolarů (mezinárodní zákazníci) měsíčně včetně poštovného a obsahuje dva plné produkty na rty. Jedním je vždycky populární matná tekutá rtěnka Mystic Matte v exkluzivním odstínu, druhý může být cokoli na rty z NM sortimentu v exkluzivním odstínu či ze stávající nabídky (top coaty, balzámy na rty, spací masky, lesky...). 16 dolarů za dva produkty je celkem dost, ale Mystic Mattes miluju (asi už ve svém životě nepotřebuju žádné jiné rtěnky, a to myslím smrtelně vážně), takže než aby mi něco uniklo, tak jsem se přihlásila s tím, že se můžu kdykoli odhlásit (počet možných předplatitelů je omezený, takže pokud se chcete přihlásit, teď se musí čekat na waitlistu, než se nějaké místo uvolní). Pro celý rok je stanovené jedno společné téma, letos je to The Witches' Inn, tedy všechny možné (i nechvalně) proslulé čarodějky.

Leden 2017 - Mother Waterhouse




Mother Waterhouse
matná metalická tekutá rtěnka



Mother Waterhouse je popsaná jako "deep berry toned metallic Mystic Matte" a myslím, že to přesně sedí. Je to krásná berry barva se spoustou červených, fialových a modrých mikrotřpytek. Na mně je ale bohužel mnohem tmavší než na ostatních zákaznicích, což mi trochu snižuje její nositelnost.




S bleskem.
Na přímém slunci.


Sathan
balzám na rty



První NM balzám, který jsem vyzkoušela, s příchutí "pink frosting", což jsou vlastně jahodoví maršmelouni. Mňam. Jako je to fajn balzám, ale na ty od Sunny prostě nemá a mým rtům bohužel nestačí (rozuměj: pořád je to lepší než běžné balzámy z drogérie). Ale mažu se jím kvůli té návykové příchuti.



Bonus na závěr: Mother Waterhouse:


Mother Waterhouse + 1 vrstva Zydrate:


Mother Waterhouse + 2 vrstvy Zydrate:



Znáte film Repo! Genetická opera? Používáte v líčení modrou barvu?

P. S.: Příští edice bude inspirovaná něčím normálnějším, romantickou komedií 10 důvodů, proč tě nenávidím. ;)


6 komentářů:

  1. Nesnáším modré stíny na očích, ani modrou barvu téměř nenosím. Připomíná mi to 90s a moje dětství. Ale když jsem viděla jak se odstíny krásně třpytí, musela jsem je vyzkoušet. O den později jsem dostala modré tričko :-D Tak se mi to pěkně sešlo.
    Grave Robber u mě vede, úžasný odstín.

    OdpovědětVymazat
  2. I really enjoy this subscription! Love your looks you created! So pretty!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Brunwen, teda musím říct, že už druhý film, ke kterému jsi mě přivedla a který se mi moc líbil. Tvoje popisy a swatche jako vždy perfektní. A fakt mě mrzí, že Grave Robber už není dostupný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To je super! :D A který byl ten první? :)
      Děkuji! :)
      Tak pak můžeme udělat na podzim apel, aby ho vrátili do prodeje třeba během Black Friday. :)

      Vymazat