neděle 26. října 2014

Recenze: Paletka očních stínů Sleek Vintage Romance

Jsem opravdu špatná blogerka, protože vždycky slibuju, jak se frekvence postů zlepší, a zatím je to čím dál horší. :( Zkrátka jsem toho měla dost na práci mimo blog a po večerech jsem se cítila unavená a na psaní neměla náladu... tenhle týden se toho taky dělo hodně, ale už jsem se vyloženě těšila na víkend, až budu mít konečně čas něco napsat, tak je to snad pro můj blog dobré znamení. Ale radši nebudu nic slibovat. 

Po dlouhé odmlce je tu konečně slíbená recenze na jednu ze dvou Sleek paletek, co jsem si přivezla z Londýna, a to na oblíbenou Vintage Romance. Jde o mou druhou Sleek i-Divine paletku, recenzi paletky Storm si můžete přečíst zde.





Obal je klasický Sleek, asi netřeba představovat. Do paletky se tradičně leze blbě, pozor na nehty.
Na tuto barevnou variantu jsem si brousila zuby už dlouho, protože mám ráda fialové oční stíny.



S bleskem



Paletka obsahuje studené i teplé odstíny, většinou metalické či třpytivé. Opět se mi líbí tematičnost jejich názvů, i když se mi fólie s názvy pořád uchovávat nechce, takže ji asi brzo vyhodím a názvy zapomenu...


Vrchní řada stínů (zleva doprava, bez báze):
1) Pretty in Paris (Krásná v Paříži) - metalická bílá, hodně mastná, snadno se na ní tvoří krusta, přesto se dobře nanáší a je hodně pigmentovaná. Skvěle se hodí na projasnění vnitřního koutku oka.
2) Meet in Madrid (Setkání v Madridu) - metalická zlatá, moc ji nepoužívám... zlatá mi nesluší.
3) Court in Cannes (Dvoření se v Cannes) -  středně hnědá, lehce metalická. V paletce vypadá podobně jako čtyřka, ale je překvapivě o dost světlejší. Hezky se kombinuje s čtyřkou a dvojkou pro metalický hnědozlatý look.
4) Lust in LA (Chtíč v LA) - metalická bronzová, skvěle pigmentovaná.
5) Romance in Rome (Romance v Římě) - lehce kovově lesklá modročerná. Pigmentace nic moc, nanáší se blbě, prstem prakticky vůbec nejde přenést. Hned se vytvoří tvrdá svrchní vrstva, na rozdíl od jedničky ale brání nabrání stínu. Používám na ni proto přiložený aplikátor. Obecně mám pocit, že modré/tmavě fialové odstíny Sleeku moc nejdou, že jsou špatně pigmentované. Viz modrý stín ve Storm paletce...
6) Propose in Prague (Žádost o ruku v Praze) - na to, že je to "česká" barva, mě moc nenadchla. Jediný vyloženě matný odstín v celé paletce, tlumená cihlová barva. Je překvapivě celkem dobře pigmentovaná a snadno se nanáší, i když je samozřejmě coby matný stín sušší. Nepráší, za což má plus.







Spodní řada stínů (zleva doprava, bez báze):
7) A Vow in Venice (Slib v Benátkách) - teplejší (staro)růžová barva, lehce metalická. Vidím v ní trošku hnědé. Konzistencí asi nejpříjemnější odstín z celé paletky, hezky se nanáší, je krásně pigmentovaný, není ani moc suchý, ani moc mastný.
8) Marry in Monte Carlo (Svatba v Monte Carlu) - překvapivě o něco světlejší barva než předchozí sedmička (Sleek stíny bývají seřazeny od nejsvětlejších po nejtmavší), a to díky studenějšímu a výraznějšímu růžovému metalickému odlesku. Opět jeden z těch mastnějších stínů, nanáší se ale dobře.
9) Honeymoon in Hollywood (Líbánky v Hollywoodu) - tohle je drsná barva. Jde o křiklavou extra sytou matnou magentu s výraznými stříbrnými třpytkami. Barva mi přijde skoro až "jedovatá", hned se "zažere" do kůže (podobně jako zvýrazňující růžový fix), odlíčit jde ale v pohodě. Ty velké třpytky vypadají poněkud kýčovitě...
10) Bliss in Barcelona (Manželské štěstí v Barceloně) - velmi frustrující odstín. :D Jde o silně kovovou "royal purple" barvu, která mi zkrátka nejde vyfotit, protože můj foťák neumí fotit sytou fialovou, dělá z ní modrou (což dělá i tátův ultrazoom od jiného výrobce, nechápu to). A můžu se hrát s nastavením jak chci, nic s tím nenadělám, což mě dost štve. Takže věrnější swatch naleznete třeba tady nebo tu. Stejně jako modrá pětka se blbě nanáší prstem, hned tvoří ztvrdlou krustu, takže ji musíte z paletky vydrat s pomocí aplikátoru či štětce.
11) Forever in Florence (Navždy ve Florencii) - v paletce vypadá jako třpytivá hnědá, ve skutečnosti je to tmavší obdoba devítky, matná fialovohnědá s velkými stříbrnými třpytkami.
12) Love in London (Láska v Londýně) - aby těch velkých stříbrných třpytek nebylo málo, tak paletku uzavírá jimi ozdobená matná černá.




Pokus vyfotit onu frustrující fialovou...
Na mých fotkách vypadá blíže skutečnosti, jen když všechny barvy přesytím a zkřiklavím speciálním filtrem.
Odstíny, pigmentaci a konzistenci jsem už popsala, teď už zbývá jen to pro mě nejdůležitější, a to výdrž. No řeknu to rovnou - žádná sláva. Má mastná víčka zkrátka Sleek stíny nemusí a ani Artdeco báze tomu moc nepomůže... s Urban Decay bází by to asi bylo něco jiného, tu ale momentálně nemám... takže výdrž se pohybuje v průměru kolem šesti hodin, pak se mi stíny začnou slévat do vrásek. Metalické líčení v hnědých odstínech tři a čtyři mi překvapivě vydrželo dýl než metalické líčení v růžových odstínech sedm a osm. Tipovala bych, že to díky podobné konzistenci vyjde nastejno. Matné stíny mi taky vydržely docela dlouho, přitom ty se mi obvykle slévají dřív... Praha byla celkem držák (v poměru k ostatním stínům). Nejvíc mě ale překvapilo, že mi nejdéle vydržela kombinace těch nejhůř pigmentovaných a nejblběji se nanášejících fialovomodrých odstínů, tedy pětky a desítky. Ta se mi začala na očích slévat až po osmi hodinách. Ovšem i to pro mě není dost, například oproti Shiro stínům, takže na další Sleek paletky si asi nechám zajít chuť, i když se mi barvy moc líbí např. u Bad Girl.

U této paletky se mi líbí její variabilita, jde s ní vytvořit jemné denní líčení, ale mnohem víc zábavy je podle mě s těmi výraznými odstíny růžové a fialové, které mám ráda. Pokud ale preferujete matné stíny, tahle paletka není nic pro vás, i ty jemnější odstíny pro vás budou díky metalickému finiši moc výrazné. Ukázky líčení:

Jemná hnědorůžová kombinace.
Zlatohnědé líčení s odstíny jedna až čtyři.
Středně výrazné růžové líčení, osmička na pohyblivém víčku, sedmička v záhybu. Schválně jsem přidala i fotku zepředu (ne z podhledu jako obvykle; viz obrázek vpravo dole), abyste viděli, jak mám zapadlá víčka (důvod jejich rychlého maštění se). Oční stíny mě baví, přestože z nich na mně není při pohledu zpříma skoro nic vidět... 
Zabroušení do výraznějších vod - možná trochu nesourodá kombinace matné cihlové šestky na pohyblivém víčku a třpytivé tmavě fialové jedenáctky v záhybu se mi líbila.
Křiklavá růžovo-fialová kombinace - svítívá růžová devítka s tmavší jedenáctkou + spousta třpytek. Naštěstí neopadávaly.
Moje oblíbené kombinace - asi všechny růžové dohromady s lesklou fialovou v záhybu...
... a líčení, které vydrželo nejdýl: fialová na pohyblivém víčku, modročerná v záhybu + trocha růžové ve vnitřním koutku. Zastíněná fotka vpravo dole mi přišla nejvíc věrná té fialové barvě a nejmíň modrá, ostatní jsou díky mému foťáku poněkud zkreslené.
Máte nějakou Sleek paletku? A co na ni říkáte? Drží Vám?

P. S.: Giveaway pořád běží, až do 20. listopadu. A do balíčků něco přibude... snad Vám nebude menší reorganizace cen moc vadit... určitě bude k lepšímu. ;)

P. P. S.: Poprvé jsem se snažila slepit více fotek do jedné, abych ušetřila místo. Fotky líčení mi takhle přijdou přehlednější než v dlouhé řadě za sebou. Co Vy na to? Vyhovují Vám tyhle mozaiky, nebo preferujete fotky pod sebou?

23 komentářů:

  1. veľmi pekné odtiene a super názvy :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné odstíny,na mě jako na blondýnu by byly některé až moc výrazné,ale tobě fakt sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi pravda, že se pro blondýnky moc nehodí... ale ta horní řada by podle mě šla i ke světlejším typům. :) Děkuji!

      Vymazat
  3. Tu spodní řadu bych nevyužila, ale je krásná :)

    Já mám od Sleeku 3 paletky - matnou V2, Garden of Eden a šílenou Acid a všechny zbožňuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já myslela, že máš fialovou ráda... nebo to byla zelená? I když tady ty stíny jsou víc růžové než fialové, což každému nesedne.

      Jo, Garden of Eden je ta druhá paletka z Londýna, ještě jsem ji neotevřela, pořád jsem se hrála s touhle. Barvy se mi opravdu líbí, ale ta výdrž je na mně bohužel opravdu nic moc, takže dokud nebudu mít Urban Decay bázi, další Sleek si nepořídím.

      Vymazat
  4. Tahle paletka se mi taky moc libi, ale ja nenosim fialove odstiny, takze mam smulu a bohuzel nemam zadnou vymluvu, proc si ji koupit :D Stejne bych do dalsich stinu od Sleek asi nesla, nebo bych si musela precist hodne kladnych recenzi. Mam totiz dve paletky - Storm, ta je super a pak Au naturel a tam jsem mela strasny problem s pigmentaci, hrozne dlouho trvalo, nez se alespon nektere stiny rozmalovali... Jinak s vydrzi jsem zadny problem nezaznamenala... asi je kvalita u kazde paletky jina...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Au Naturel je spíš matná nebo třpytivá?
      A ano, zatím je má zkušenost taková, že každá paletka, ba skoro každý stín jsou trochu jiné.

      Vymazat
    2. Jsou tam jenom tri trpytive a ty jsou super. Matne jsou bohuzel slabsi, ale v paletce Storm jsou moje nejoblibenejsi prave ty matne... Chci si koupit Naked Basic od UD, tak doufam, ze tam bude dobra kvalita matnych stinu :)

      Vymazat
    3. Podle toho, co jsem slyšela, by měly být kvalitní. :)

      Vymazat
  5. Ty fialové a nazlátlé jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je moje nejoblíbenější Sleek paletka (možná i nostalgicky proto, že byla první:) Odstíny do fialova já můžu:) A s UD nemám problém, naopak jsem koukala, jak je ta báze asi hodně zvýrazní, protože na svém oku si ty barvy pamatuju silnější, než na tvých swatchích:) A barva Praha je moje nejmíň oblíbená, já prostě miluju třpytky:) Jinak tobě moc sluší růžová i fialová, pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na swatchích na ruce jsou bez báze, Artdeco mi přijde, že zvýrazňuje zhruba stejně jako UD, alespoň co jsem otestovala se vzorkem, který jsi mi poslala. :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  7. já pořád přemýšlím, jestli mám do Sleek paletek jít nebo ne, páč jednu dobu to byl must have pro všechny a poslední dobou začíná vyplouvat na povrch, že nebudou zase až tak úchvatné, jak se dřív tvrdilo ... ale asi si aspoň jednu koupím, abych si udělala vlastní názor ;) Tvé líčení se mi nejvíc líbí na čtvrté koláži (cihlová s fialovou, koho by to napadlo, ale vypadá to fakt dobře!) a na poslední koláži (ta modro-fialová kombinace je naprosto úžasná a vsadím se, že na živo je ještě lepší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liško, čtu tě pravidelně a na základě mých šesti patelek je musím doporučit, jsou vážně fajn:) Já je tedy můžu jen s UD bází, protože mám mastná (fuj:) víčka, ale tak to mám se všemi stíny. Mají prostě fajn barvičky, Makeup revotution mi proti nim přijdou marné:) No ale třeba záleží na vkusu, mně na přirozené stíny stačí Au Naturel a Phisicians Formula a zbytek mám radši divočejší:)

      Vymazat
    2. Jak říká Verča, co se různorodosti barev týče, na Sleek asi vážně žádná jiná levnější značka nemá. :) A ty cca tři stovky podle mě není taková závratná suma za 12 stínů, i kdyby ti nesedly a musely poputovat dál. Takže za pokus určitě stojí, výdrž je hrozně individuální.
      Díky! :)

      Vymazat
  8. Nádhera, Sleek patetky mě snad nikdy neomrzí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no mě taky baví, jen zkrátka bojuju s tou výdrží. :( Snad ti zachrání UD báze, asi si ji koupím pod stromeček.

      Vymazat
  9. Já tuhle paletku musela mít, abych ji vzápětí zase prodala :-) Odstíny mi bohužel vůbec neslušely (jsem blondýna s šedozelenýma očima). Tobě padnou jako ulité!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je pech. :( No jo, to zní celkem nekompatibilně... i když některé by podle mě tvořily pěkný kontrast.
      Děkuji! :)

      Vymazat