pondělí 27. října 2014

Prokletí limitovaných edicí aneb halloweenský nákup u Shira

Já nechtěla dělat další Shiro objednávku, fakt ne (chtěla jsem počkat na nějakou slevovou akci). Jenže to by Caitlin nesměla na začátku října nahodit na stránky spoustu cool halloweenských (a jiných) věciček - samozřejmě limitovaných. Probudila tak ve mně dřímajícího Shiro hoardera a než jsem se nadála, měla jsem v košíku víc věcí než bylo zdrávo... (na základě čehož jsem po obdržení výplaty za září zahájila po zbytek října - zatím celkem úspěšný - no-buy month)

... no a tak mi tenhle týden přišlo poštou tohle:

Candies už jsou snězené, nejlepší byly Whoppers.




A co balíček obsahoval?
  • Všechno odstartovala halloweenská kolekce, která je na prodej vždycky akorát v říjnu, letos potřetí a naposledy. Inspirovaná je populární burtonovkou The Nightmare Before Christmas, kterou já osobně viděla jednou a úspěšně ji zapomněla, ale neva. Oční stíny mě moc nelákaly, přišlo mi, že mají v nabídce k některým dupes, nebo se mi zkrátka nelíbily. Za to ale lesky na rty mě lákaly hodně. Navíc oba měly dohromady v samostatném zlevněném setu, takže ke mně putovaly oba (This is Halloween a Something in the Wind).
  • Letos ke kolekci přidali i tři balzámy na rty ve stylových obalech a v trochu divných barvách (Frogsbreath, Wormswort a Nightshade), no zlevněnému setu jsem hlavně kvůli jejich vůním neodolala.
  • A když už jsme u těch vůní... už jsem se tu na blogu přiznala, že jsem schopná koupit si něco kvůli obalu či kvůli názvu. Na seznam blbých důvodů přibyla vůně. :D U Shira rozšířili nabídku vůní do jejich lesků na rty na přání (o nich se tu brzo dočtete) o tři limitované podzimní vůně (spiced pumpkin, pumpkin cheesecake a cream cheese frosting, tj. kořeněná dýně, dýňový koláč a... krémovou polevu?). Chtěla jsem je ozkoušet, a tak jsem si dala vyrobit dva lesky na rty, Little Bird z očního stínu inspirovaného Sansou Stark, který jsem měla v plánu koupit už delší dobu a ke které se mi hodila ta krémová vůně (lepší by byly sladké citrony, ale ty v nabídce nejsou), a z očního stínu Heart Attack z Notebook kolekce (pumpkin cheesecake; spiced pumpkin jsem nechtěla, protože tak už voní jeden z balzámů).
  • No a proč jsem si vybrala Heart Attack lesk na rty? Protože celou Notebook kolekci zrušili a v prodeji je za sníženou cenu jen do konce října, resp. po skončení října do vyprodání zbylých zásob. Takže jsem objednala i tři oční stíny z této kolekce, které se mi líbily nejvíc, shodou okolností všechny fialové, a to Heart Attack, Shinigami a Task Force.
  • Za nižší cenu byly i noví derpové (tzn. nepodarky), jednoho jsem nakonec stihla ukořistit. Abyste tomu rozuměly, stane se, že při tvorbě určité barvy vznikne jiná barva, než byla v plánu, nevypadá tak úplně podle představ tvůrce. Ale je škoda ji vyhodit. A tak se toto velmi limitované množství uskladní a až jich je víc, vyjde extra limitovaná derp kolekce, obvykle s nějakou vtipnou tématikou (posledně to byly tuším nepodařené balící hlášky). Tentokrát bylo téma co, pošahaný Halloween? :D Nevím, jak ho nazvat, no každopádně každý stín nafasoval nějakou halloweenskou příšeru, zkomolený název ve stylu Oprásků sčeskí historje a obrázek dané příšery na umělecké úrovni pětiletého dítěte (nebo mě v Malování...). Chtěla jsem stíny hedlas harsmin a wetch, ale zbyl na mě jenom docela roztomilý spiber.
  • A to je vše. Jako dárek jsem kromě sladkostí dostala vzorky tří očních stínů: Finkelsteina z Halloween kolekce, Skull Kid z Legends kolekce a Midnight od spřátelené značky Detrivore. Jo a taky vzorek lesku na rty Red Wedding, který už mám, takže tenhle vzoreček poputuje do giveaway. :)
Jo a to bych to nebyla já, aby se s mojí objednávkou nevyskytl nějaký problém. Namísto lesku na rty Heart Attack mi poslali lesk na rty Heart Piece. Což mě vůbec nenaštvalo, protože mám se zákaznickým servisem Shiro Cosmetics jen samé dobré zkušenosti a tušila jsem, že "reklamací" můžu jen získat. Caitlin mi odepsala do dvaceti minut s omluvou, s tím, že mi může lesk rovnou poslat, nebo mi ho přidá k příští objednávce spolu se slevovým kupónem. Chvíli jsem váhala (naposledy mi s chybějícím leskem poslali ještě další náhodně vybrané produkty v hodnotě cca dvaceti dolarů jen tak), nakonec jsem si ale vybrala druhou možnost, takže tenhle chybný lesk si můžu nechat, ten správný dostanu příště zadara a ještě jsem dostala slevový kupón na deset dolarů. Upřímně, začínám být pomalu ráda, když mi u Shira něco popletou... :)


Tohle je tedy jediný new in článek, který tu v dohledné době bude. A hážu ho sem takhle narychlo  a v těsném závěsu za předchozím článkem proto, že už pro Vás mám nachystané swatche těch halloweenských malovátek na rty, abych stihla napsat článek, než je stáhnou z prodeje. Pro případ, že bych někoho na poslední chvíli nalákala k impulzivnímu nákupu. ;)

P. S.: Na tomto blogu právě probíhá giveaway. :)

5 komentářů: