neděle 4. srpna 2019

Becca Shimmering Skin Perfector rozjasňovač v odstínu Berlin Girl Glow

Dnes jen krátce. :)

Mainstreamové produkty u mě na blogu najdete jen občas. Musí mě něčím zaujmout. Vždycky šel mimo mě trend velkých rozjasňovačů a jejich slavných výrobců. Když k nám přišla značka Becca známá svými rozjasňovači jako Champagne Pop, nic mě nelákalo. Zas tak na ty rozjasňovače totiž nejsem. Pak ovšem německá youtuberka Hatice Schmidt navrhla limitku Berlin Girl Glow s reliéfem Braniborské brány. A Kat a Hailey z kanálu BEAUTY NEWS o ní tak dlouho básnily a ukazovaly, jak je skvělá, až se mi jí zachtělo taky. Problém byl v tom, že k nám tato limitka nedorazila a všude se strašně rychle vyprodala.


Díky jeho popularitě tento rozjasňovač zase naskladnili v oficiálním Becca e-shopu, ten ale nezasílá mezinárodně. Takže to vypadalo, že mám utrum. Naštěstí holky z BEAUTY NEWS mají velký "fanklub" (myšleno kosmeticky zaměřené skupiny) na Facebooku. Mezi jeho členkami se našla hodná Rachel z Minnesoty, která se nabídla, že pěti neamerickým členkám berlínskou dívku koupí a pošle a já byla jednou z pěti vylosovaných zájemkyní. :)



Rozjasňovač mě sice stál spolu s poštovným víc jak 50 dolarů a navíc nervy s celníky (ale propustili mi ho bez placení), stálo mi to však za to!






Poměrně těžký "UFO" kompakt ukrývá zrcátko a krásný tělový rozjasňovač, jenž dodá tvářím výrazný, ale přirozený lesk. Je jemně mletý, takže nezdůrazňuje texturu pokožky. Béžový základ splyne s mou pletí a zůstane jen krásný vlhký bílý až lehce namodralý lesk. Díky neutrálnímu základu jde o opravdu univerzální produkt, který se hodí ke každému líčení, teplému i studenému. S výdrží jsem neměla problém. Dá se hezky vrstvit, takže ho můžete nanést v lehké vrstvě a zintenzivnit jej podle potřeby až na lesk jako blesk. Kdybych si měla vybrat jeden jediný rozjasňovač z mé sbírky, který by mi zůstal, byl by to tenhle. :)













Fotky bohužel nedokáží zachytit jeho krásu a ještě zdůrazňují texturu pleti. Zkusila jsem vyfotit aspoň lehkou vrstvu, ale není to ono:



Máte svou vlastní zkušenost s některým Becca rozjasňovačem?

4 komentáře:

  1. Na wau, moc gratuluji a díky za super tip na produkt a také YTB kanál. Nedávno jsem si pořídila svůj první set značky Becca. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ten rozjasňovač vypadá moc krásně. Od Becca ještě nic nemám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nevíš prosím něco o Shiro? Šušká se, že skončili...chtěla jsem si udělat objednávku a stránky jsou pryč :(((

    OdpovědětVymazat
  4. This is incredibly helpful information. Shared on twitter!!

    OdpovědětVymazat