sobota 23. července 2016

Jak voní Disney princezny? (Princess Box od Sunny's Body Products)

Jsem zpět s další SBP krabičkou krásy, tentokrát princeznovskou, a s poněkud zvrhlým názvem článku. :)

Sunny se vrátila ke složitějším vonným kompozicím, z čehož mám radost. Téma krabičky pořád není sezónní, sjednocující koncept tu ale je, a to Sunnyiny oblíbené Disney princezny. Rovnou se přiznám, že Disneyho fanynka nejsem, z princeznovských filmů jsem viděla jen Brave, Tangled a Frozen, ale byla jsem zvědavá, jak Sunny téma uchopí, navíc rozličné princezny byly příslibem různorodosti vůní.

Krabička obsahovala 12 produktů za 50 dolarů + 5 za poštovné. Už je vyprodaná, ale momentálně je v prodeji nová - letní edice krabičky, která obsahuje 8 produktů za 30 dolarů + 5 poštovné, ideální příležitost značku vyzkoušet, aniž by vás to zruinovalo.

Obsah Princess Boxu.




Olej na nehtovou kůžičku A Whole New World
plné 10ml balení, ke koupi za 6 dolarů zde

Jasmine
"Rich base of vanilla, musk and sandalwood well balanced by lively top notes of jasmine, lavender and orange."

"Bohatý základ z vanilky, pižma a santalového dřeva vybalancovaný živými svrchními tóny jasmínu, levandule a pomeranče."

Příjemná orientální vůně, která není vůbec těžká a otravná, naopak je velmi lehoučká, trochu dřevitá, ale zároveň ovocně sladká. Cítím v ní i trošku té levandule. Připomíná mi nějakou orientální vůni od Yankee Candle, ale nejsem takový znalec, abych si vzpomněla, jakou.




Přiznám se, že nemám dostatečnou disciplínu na to, abych si pravidelně kůžičky mazala a mohla pak posoudit hojivý účinek. Prostě se mazat zapomínám. Tak mám tyhle roll-ony aspoň vyskládané na pracovním stole, a když se potřebuji odreagovat, potírám si jimi zápěstí a čichám si k nim. :D Jako parfémový olejíček je fajn, ale nepočítejte s dlouhou výdrží ani siláží.


Balzám na rty Almost There
cestovní balení, cca 4,5ml, plné 10ml balení ke koupi za 4,25 dolarů zde

Tiana
"Delicious warm beignets fresh out of the oven and sprinkled with powdered sugar."

"Delikátní teplé beignetky čerstvě vytažené z trouby posypané moučkovým cukrem."

Beignetky jsou tradiční cukroví z New Orleans, odkud pochází i princezna Tiana. Nikdy jsem je nejedla, ale pokud chutnají tak, jako tenhle balzám voní, hned bych si je dala. Připomínají mi smažené koblížky plněné vanilkovým pudinkovým krémem nebo třeba boží milostě. Mňam!




Pořád nejlepší balzám na rty, co jsem kdy měla. :) A už mi to potvrdily i některé mé čtenářky. :)



Intenzivní pečující kúra na nehtovou kůžičku Be Brave
plné 15ml balení, ke koupi za 8 dolarů zde

Merida
"Refreshing combo of woods, pines and cool misty breezes."

"Osvěžující kombinace lesa, borovic a chladivého mlžného vánku."

Oficiální popis je hodně neurčitý, vůně je to ale velmi příjemná. Rozhodně lesní, ale cítím v ní i nějaké vodní tóny a snad i vůni lesních květin rostoucích na prosvětleném lesním paloučku... k Meridě se skvěle hodí. :)


Složení: argan oil, coconut oil, flax seed oil, apricot kernel oil, hazelnut oil, rosehip seed oil, fragrance.


Vůně se mi natolik líbí, že snad ani olejíček nebudu používat na vlasy, jak je u mě zvykem...



Zázračný balzám Be Our Guest
plné cca 15ml balení, ke koupi za 5 dolarů zde

Belle
"A bed of roses surrounded by gardenias and plumerias."

"Záhon růží obklopený gardéniemi a plumériemi."

Přiznám se, že růžové vůně nevyhledávám, tahle má ale exoticky sladký ocásek, asi díky těm plumériím, díky kterému se mi moc líbí. Další z mých oblíbenců.




Balzámu se trochu změnila (zvětšila) krabička, množství ale obsahuje stejné. Jde o hutný balzám vhodný na jakoukoli suchou kůži, já jej používám na ztvrdlá chodidla.



Balzám na celé tělo Bring Honor To Us
cestovní balení, cca 4,5 ml, plné 15ml balení ke koupi za 6 dolarů zde

Mulan
"White baby tea leaves harmonized for balanced reflective moods."

"Mladé lístky bílého čaje harmonizované pro vyvážené, hloubavé nálady."

Lehce... ovocná? citrusová? čajová vůně, která je uklidňující a velice příjemná. Aspoň mně se tedy líbí a nepřijde mi vůbec tuctová. Klidně bych ji brala jako parfém.




A jako tuhý parfém balzám rozhodně můžete používat, je to taková méně hutná verze zázračného balzámu, v tubičce vhodné na cestování.



Krém na suchá místa Colors Of The Wind
cestovní 15ml balení, plné 30ml balení ke koupi za 8 dolarů zde

Pocahontas
"Succulent fruits, berries, currants and tree ripened oranges accent this cool, moist mossy undertones of soil, fallen leaves and sagebrush."

"Šťavnaté ovoce, bobule, rybízy a na stromě uzrálé pomeranče podtrhují chladné vlhké mechové podtóny půdy, spadaného listí a pelyňku trojzubého."

Zvláštní nakyslá vůně, která nebude pro každého. Dokážu si díky ní představit prérii plnou suché trávy, která ale zvlhla díky pořádné bouřce. V trávě je spadané přezrálé ovoce, některé až lehce hnijící, není to ale nepříjemná vůně.




Přestože krém voní zvláštně, používám ho na obličej, obsahuje totiž - kromě vůně - jen našlehané bambucké máslo a šťávu z aloe vera. A aspoň přebije tu divnou vůni nové verze růžové vody od Purity Vision. Krásně hydratuje, takže se dá použít i jako krém na ruce či na celé tělo, jen je škoda, že je ho tak málo.



Máslo na ruce Glass Slippers
cestovní balení, cca 30 ml, plné 120ml balení ke koupi za 10 dolarů zde, střední 60ml za 6 dolarů tamtéž

Cinderella
"A clean, refreshing fragrance -- floral jasmine, lily of the valley, carnation."

"Čistá osvěžující vůně - kvetoucí jasmín, konvalinka a karafiát."

Rozeznávání jednotlivých květin v čistě květinových vůních mi vůbec, ale vůbec nejde. Proto vám řeknu jen to, že to je krásná jemná květinová kompozice, ta konvalinka vůbec není tak bolehlavová a vše přebíjející, jak umí být v jiných vůních.




Musím říct, že Sunny se snad s každou novou edicí krabičky ve výrobě tohoto másla zlepšuje. Je čím dál jemnější a snáze roztíratelné, což je jedině dobře, nějak pořád nejsem schopná tomuto máslu na 100 % fandit. První dojem je super, ale po delší době mi stejně přijde, že na rukách nechává jakýsi suchý povlak (že by to bylo tím tapioka práškem ve složení?). Takže ho radši používám na mokro, někdy i na celé tělo.



Cestovní krém na ruce Let It Go
cestovní balení, cca 30 ml, plné 120ml balení ke koupi za 11 dolarů zde, střední 60ml za 7 dolarů tamtéž

Elsa
"Cool mints, camphor and bitter woods highlight a winter trek through the driven snow."

"Chladivá máta, kafr a hořké dřevité tóny rozjasní zimní procházku čerstvě navátým sněhem."

Jednoduchá chladná mátová vůně, myslím, že k Else šlo vymyslet něco sofistikovanějšího. Taková "neurazí, ale nenadchne".




Díky svým chladivým složkám se tenhle krém skvěle hodí na horké léto, a tak ho používám i na celé tělo. Snadno se vsakuje, přesto však hodně vyživuje, a tak je na léto ideální (používám ho namísto svého oblíbeného alverde mléka ve spreji, které se prodávalo loni).



Peeling na rty Pink Dress, Blue Dress
plné 20ml balení, ke koupi za 6 dolarů zde

Aurora
"Sweet spun sugar surrounds soft barley."

"Sladká cukrová vata obklopuje jemný ječmen."

Když k někomu čichnu, cítím jahodové Callippo či Mrože. Chuťově mi připomíná drobenku z koláče napuštěnou ovocnou šťávou z ovoce, na kterém je nasypaná. 




Cukrový peeling na rty, který skvěle plní svou funkci a dá se ze rtů sníst. Co víc si přát? Bonusové body za šik poloprůhledné balení, které se mi nerozbilo ani pádem ze schodů na kachličky.



Peeling na ruce The Lost Princess
cestovní balení, cca 30 ml, plné 120ml balení ke koupi za 10 dolarů zde, střední 60ml za 8 dolarů tamtéž

Rapunzel
"Humid nights in a damp, outdoor garden, fresh, brisk, mossy and grassy, with potted soil and terra-cotta stones and concrete statues."

"Vlahé noci strávené ve vlhké venkovní zahradě, čerstvé, svěží, mechové a travnaté, s květináči plnými hlíny, terakotovými kameny a betonovými sochami."

Rozhodně nejdivnější vůně celé krabičky, kterou by většina z vás patrně odsoudila. Cítím v ní něco mezi babiččinou starou voňavkou a vlhkou vůní mokrých kamenů v jeskyni. :D Na kůži se ale rozleží do - podle mě - docela smyslné tělové, poměrně unisex vůně.



Protože se mi vůně po rozležení líbí, používám peeling vesele na celé tělo a pak si pluju na "jsem sexy" obláčku. :D



Tuhá sprchovací pěna do koupele Wishing Well
cestovní balení, cca 30 ml, plné 120ml balení ke koupi za 10 dolarů zde, střední 60ml za 7 dolarů tamtéž

Snow White
"Dreamy, angelic composition opens with bright bergamot citrus, then quickly trails to a mix of white florals, jasmine, iris and orris that sets on a delicate vanilla, sandalwood musk silver lining."

"Snovou andělskou kompozici otevírá jasný bergamotový citrus, který rychle přechází do směsi bílých květin, jasmínu, kosatce a kosatcového kořene; vše zakončují nadějné tóny vanilky, santalového dřeva a pižma."

Další z květinových vůní, co se mi blbě popisují. Je méně sladká než ty dosavadní a jakoby pudrová, což může být přirozená vůně nějaké té mýdlové složky v pěně. Podle mě to je taková neutrální květinovka, co by se mohla líbit většině lidí.



Sprchovací pěna je opravdu tuhá, musíte ji nabírat přiloženou špachtličkou. Protože zas tak moc nepění, používám ji spíše na holení, na vytvoření kluzké vrstvy pro žiletku, než jako sprcháč na celé tělo.



Tělové mléko You Want Thingamabobs?
cestovní balení, cca 30ml, plné 240ml balení ke koupi za 15 dolarů zde, střední 120ml za 10 dolarů, případně 60ml za 7 dolarů tamtéž

Ariel
"Cool and refreshing aquatic notes deepened with water lilies and ocean breezes."

"Chladné a osvěžující vodní tóny prohloubené lekníny a mořským vánkem."

Příjemná "modrá" vodní vůně, ze které cítím okurku a lotosový květ.


Složení: water, rice bran oil, BTMS-50, avocado oil, coconut oil, sunflower oil, vegetable glycerin, emulsifying wax, palmitic acid, potassium sorbate, meadowfoam oil, jojoba oil, vitamin E oil, fragrance oil.



A víte co? Tohle je perfektní náhrada za alverde tělové mléko ve spreji. Škoda, že ho v balení není víc a že větší balení stojí moc, protože musíte vypláznout spoustu peněz za poštovné (podle váhy). Tak si ho šetřím a používám ho na ruce. Výživností je na tom někde mezi cestovním krémem na ruce a máslem na ruce.



A co Vy? Máte rády Disney princezny? Myslíte si, že je Sunny vystihla?

P. S.: Nezapomeňte, že je stále v prodeji letní krabička krásy:


11 komentářů:

  1. Jé! Moc hezky jsem si početla. Vé většině jsem se s tebou shodla, až teda na Be our guest, která mi při mazání připomínà květinářství a osvěžovač vzduchu na záchod, přitom z kelímku mi byla fakt příjemná. Rapunzel jsem nakonec vzala na milost a na ruce ji používám, navíc, když pak ještě namažu Elzu, tak v té kombinaci mi to voní o dost víc. Mám fakt radost, žes mě k nákupu nalákala. Letní krabičku přeskočím, ty vůně se mi zdají hrozně sladké, ale na podzimní už se těším teď.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela chápu, že tam cítíš ten osvěžovač vzduchu, když se na to soustředím, tak ho tam trochu cítím taky. :D Ale asi by mě to samotnou nenapadlo. Mně letní krabička zas tak sladká nepřijde, spíš ovocná, a to já ráda, tak doufám, že mě nezklame. :)

      Vymazat
  2. Ty obaly jsou roztomilé! Taky nemám disciplínu na pravidelnou péči o kůžičku, na stole mám tužky a olejíčky a vždycky slouží spíš jako poslední záchrana :D Princeznu Tianu vůbec neznám, ale taky bych si dala ty sušenky. Líbí se mi i ten balzám s Belle, takový bych zrovna využila. Peeling na rty jsem zkoušela jednou u kamarádky z Lushe a taky jsme to jedli, takže to bych si nechala líbit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Myslím, že by si z boxíku něco vybrala každá.

      Vymazat
  3. Ty obaly jsou rozkošný :-) Miluji tvoje recenze, vše popsané do detailu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je hrozná škoda, že už není v prodeji, miluju takový infantilní řady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sunny často nějaké ty vůně zbydou, takže jde jí napsat, zeptat se jí a udělat normální objednávku. :)

      Vymazat
  5. Jéé to je roztomilý :) Disneyovky miluju, takže to by bylo něco pro mě! Myslím, že nejvíc by mi voněl ten koblížkový balzám :D Jinak ty tvoje popisy vůní jsou vážně super :))

    OdpovědětVymazat
  6. Boze, to je rozkosne <3 A prave jsem prisla na to, ze se mi Tvoje clanky nezobrazuji v bloggeru :-/
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat