pondělí 23. listopadu 2015

Swatch gallery: Barvy podzimu - Shiro neutrals, reds and golds (indie)

Tento příspěvek jsem plánovala hodit na blog někdy na začátku podzimu, ale znáte to... pořád nebyl čas. Takže listopad se nám už pomalu chýlí ke konci a já teprve teď píšu o své sbírce podzimně laděných Shiro stínů... no co už. 

Některé z vás si možná řeknete, proč tyhle články vůbec píšu, že jsou děsně pracné a nemají takovou čtenářskou odezvu, některé produkty navíc už ani nejsou dostupné. Podle mého názoru by blog neměl sloužit jen svým čtenářům, ale když to jde, tak i své pisatelce. A já mám Shiro stínů tolik, že si nepamatuju, jak všechny vypadají na očích. Takže je fajn mít všechny barvičky přehledně nafocené v několika článcích. Při vytváření nové objednávky je jen rozkliknu a vidím, zda už podobný odstín mám. Ani já nepotřebuju mít stejnou barvu několikrát.

Shiro produkty většinou recenzuji po kolekcích, ale mám samozřejmě i spoustu samostatných odstínů - různé limitované barvy měsíce nebo ochutnávky z mnou nevlastněných kolekcí, jež jsem obdržela ve vzorcích. Už jsem vám tu kdysi psala o svých oblíbených fialových stínech, teď přišla řada na ty neutrálnější tělové a hnědé. No a když už jsem byla v tom, přihodila jsem i červené a zlaté. :) Někdy v budoucnu plánuju článek se zelenými, modrými a šedými a snad tím (prozatím) dokončím nafocení celé své random sbírky. 

I neutrálnější stíny od Shira rozhodně nejsou žádná nuda. Nejprve jsem vybírala ty, co vypadaly v kalíšku tělově až hnědě, ale i ty vás často po nanesení překvapí tím, že se vybarví úplně jinak. :)

Pár technických poznámek:
- Začnu od nejsvětlejších barev a budu pokračovat k nejtmavším.
- Na ruce mám vždy tři swatche, zleva doprava: 1) na bázi Artdeco, 2) na bázi Artdeco a Pixie Epoxy a 3) na tužce NYX Milk.
- Bohužel při swatchování pěti odstínů jsem si NYX tužku zapomněla, ale protože jsem trochu divná, nechtěla jsem, aby mi na fotkách ty swatche chyběly, takže jsem je nafotila jiný den a do fotek vložila. Samozřejmě světlo bylo úplně jiné, takže to moc neladí, ale asi jsem v tomhle trochu OCD.
- Fotky stínů na očích jsou přes bázi Urban Decay Primer Potion a Pixie Epoxy.
- Průměrná výdrž Shiro stínů je u mě 8 hodin (máloco mi přitom drží na očích dýl jak 5 hodin), pak se začnou trochu slévat v záhybu. Nikdy ale úplně nezmizí. Pokud je u konkrétního odstínu výdrž kratší nebo delší než Shiro průměr (a pokud si to pamatuju), je to v článku napsáno.



Doge
limitovaná barva měsíce, nyní trvale dostupná v sekci High Scores

Screenshoty ze stránky produktu.
"Lehce narůžovělý třpytivý krémový psí zázrak."
Nepoužívat na rty.

Doge.

Kovová narůžovělá tělová barva. Je velmi podobná Leovi níže, ale je méně kovová, a je spíše dorůžova než do měděna. Na fotkách je lesk bílý, růžová se z nich ztrácí. NYX Milk kovovost a třpytivost barvy poněkud utlumí. Moc pěkný stín na denní nošení, díky jeho popularitě jej Shiro zařadili do stálé nabídky.




Doge na pohyblivém víčku, hnědozlaté stíny v záhybu. Zde se ta růžová trochu vytratila, ale naživo tam je.


Still No Oscar For Leo DiCaprio
limitovaná barva měsíce, nyní nedostupná

Screenshoty ze stránky produktu,
 "Třpytivé narůžovělé šampaňské s jasnými stříbrnými třpytkami."
Použitelná na rty.



Tuhle barvu bych popsala jako ultrametalické tekuté růžové zlato. Fakt. Je dost podobná Dogemu, ale vzhledem k tomu, že obě byly barvy měsíce, takže teoreticky vzato nebyly v prodeji současně, podobnost jim nejde zazlívat. Leo je rozhodně metaličtější a teplejší, díky všem těm třpytkám. V pohodě nositelný každodenní stín, pokud máte rády lesklé barvy. Škoda, že se už neprodává. Ale Doge je dobrá stále dostupná alternativa.





Tady máte vlevo Dogeho a vpravo Lea vedle sebe přes NYX Milk. Sama bych si oba odstíny neobjednala, ale Dogeho jsem dostala zdarma jako omluvu spolu s dodatečně zaslanou částí jedné objednávky.




Extermination

Screenshoty ze stránky produktu.
"Třpytivá světle hnědá s bílými a červenými třpytkami."
Použitelná na rty.



Jsem moc ráda, že jsem tuhle barvu dostala jako náhodný vzorek, protože jinak bych si ji asi sama od sebe nikdy nepořídila. Na stránkách mě nezaujala, ale je moc slušivá a ideální na denní nošení. Přitom je dostatečně "jiná", aby byla nezaměnitelná s běžnými světle hnědými stíny. S dobrou bází se z ní stane šedohnědá s výrazným bílým třpytivým leskem. Díky drobným červeným třpytkám je ten lesk načervenalý, i když na fotkách je jen bílý. Těch třpytek je vážně dost, je to tak trochu glitterbomb, takže to chce dobré lepítko na třpytky (Pixie Epoxy, Glitterglue od Too Faced), co je chytne a nepustí.




Extermination na celém víčku, trochu ztmavená tmavším hnědým stínem v záhybu.


I Am Groot.
limitovaná barva měsíce, nyní nedostupná

Screenshoty ze stránky produktu.
"Dřevitá hnědá s komplexními zlatoměděnými odlesky a silným zeleným leskem."
Použitelná na rty.

Inspirováno v té době promítaným komiksovým filmem Strážci Galaxie, konkrétně postavou Groota a jeho složitým slovníkem. Film doporučuji. :)

Já bych barvu popsala jako středně hnědou se zlatozeleným kovovým leskem. I když spíš je to hnědá se zeleným duochromem, přes který září nazlátlý lesk? No každopádně je to moc pěkná barva, kterou nosím ráda, jen tuším neměla až tak úžasnou výdrž jako její sourozenci ( 5 - 6 hodin?). Část výtěžku z prodeje byla darována organizaci zabývající se prevencí sebevražd.




I Am Groot. na pohyblivém víčku.


Five Years, Stuck On My Eyes
exkluzivní barva k oslavě pátých narozenin značky, nyní nedostupná

Screenshoty ze stránky produktu.
"Doutnající prašná oranžovo-taupe-šedá, jako zapadající slunce ozařující bouřková mračna či uhlíky v popelu."
Použitelná na rty.



Nádherná barva! V kalíšku vypadá úplně obyčejně, jako taková matná šedivá, po rozetření se z ní ale vyklube krásná hnědo-oranžovo-měděná, někdy až s fialovými tóny a ohnivými třpytečkami. Vážně mi připomíná uhlíky v ohni, do kterých někdo fouknul a rozzářil je drobnými plamínky. Ještě že tuto barvu dávali v době narozeninových slev zdarma ke každé objednávce nad 30 (?) dolarů, jinak bych si ji asi nekoupila a o dost bych přišla. Je opravdu unikátní a moc pěkná, bohužel se mi její krásu na fotkách nepodařilo zachytit.




Omluvte prosím kvalitu fotek, prostě podzim a nedostatek světla... ty spodní jsou s bleskem, sice se na nich mastně lesknu, ale aspoň trochu zachycují ten ohnivý lesk očního stínu.


Sweater Weather
limitovaná barva měsíce, nyní nedostupná

Screenshoty ze stránky produktu.
"Sametová fialovo-šedohnědá se silným zlatým duochromem."
Nepoužívat na rty. 



Fialová s výrazným zlatým leskem. Tedy přes bázi Artdeco čistě fialová s jemným zlatým leskem, přes Pixie Epoxy skoro až hnědá se silným metalickým zlatým leskem, přes NYX Milk něco mezi. Na očích s Urban Decay a Pixie Epoxy fialově skoro nevypadá. Pracuje se s ní dost blbě, protože pokud bázi nenanesete rovnoměrně, nedosáhnete ani jednolitého zlatého lesku, což pak moc pěkně nevypadá.





Zde můžete vidět, jak stín flekatí, pokud máte nerovnoměrně nanesenou podkladovou bázi:

Nezbývá než nanést přes ten flek bez lesku bázi znovu a pak přidat vrstvu stínu a doufat, že se to vyrovná (a jinde nesetře).


My Mind Is Telling Me No

Screenshoty ze stránky produktu.
 "Krásná, skoromatná, skoroneutrální narůžovělá středně hnědá s jemným kovovým červeným leskem."
Použitelná na rty.



Jeden z náhodných vzorků. Podle mně je to teda spíš matná červenohnědá s jemným červeno-měděným třpytem. Ten je výraznější s Pixie Epoxy, ale kvůli matnému základu pak barva flekatí (vílí pryskyřice se nemá používat s matnými stíny). Pokud se vám líbí hlavně ten třpyt, nejpěknější je s NYX Milk, ale barva samotná je pak o dost světlejší. Je to dobrá alternativa pro ty, co se jim líbí již nedostupná Five Years. Výsledný odstín je podobný (trochu intenzivnější), i když má odlišný finiš a postrádá onen tajemný šedavý nádech a třpytky.







Turkey Coma
limitovaná barva měsíce, nyní nedostupná

Screenshoty ze stránky produktu.
 "Matné moka s malou sprškou brusinkových jisker."
Použitelná na rty.



Matná čokoládově hnědá s fuchsiovými třpytkami; s Pixie Epoxy pochytáte více třpytek, ale stín je pak flekatější, opět kvůli matnosti základu stínu.






Skull Kid

Screenshoty ze stránky produktu.
"Střední hnědá se silným zeleným třpytem a s oranžovými a fialovými jiskrami."
Nepoužívat na rty. 



Překvapivě zábavná barva, v pytlíku vypadá jako obyčejná tmavě hnědá (střední ani omylem), je ale plná fialových, zelených a oranžových třpytek. Výsledek je tedy tmavě hnědá s jemným zeleným leskem + dalšími barevnými třpytkami. Přes Pixie Epoxy vyniknou hlavně ty fialové třpytky, takže je do fialova, zelená zase vynikne s NYX Milk, takže ji můžete využít na víc způsobů; je ale dost tmavá, takže já ji asi zkusím používat jako oční linku.





____________________________________________________________________


Když už jsem byla rozjetá a swatchovala hnědé stíny jako divá, bylo mi jasné, že mi zbyde pár stínů, které se mi do mých oblíbených barevných kategorií nehodí a na samostatný článek by jich bylo málo. Jde o několik zlatých/žlutých a vyloženě červených (až růžových stínů). Tak je sem ještě přikládám, protože žlutá a červená jsou přece také barvy podzimu. :)




Alpaca Picnic

Screenshoty ze stránky produktu.
"Jemný růžovočervený zvýrazňovač s extra dávkou růžového třpytu. Jako jahodový dort."
Použitelná na rty.



Oukej, tohle není vůbec červené a podzimní, spíš růžové a letní, ale je to momentálně jediná růžová barva, co mám a kterou jsem tu ještě nepředstavila, takže jsem ji potřebovala někam uvrtat. Je to poloprůhledná metalická růžová, vypadá trochu jako jahodová zmrzlina. Mám chuť na jahodový zákusek, jen když se na ni dívám. A těším se na léto.




Alpaca Picnic na pohyblivém víčku. 


Ziggy
limitovaná barva měsíce, nyní trvale dostupná v sekci High Scores

Screenshoty ze stránky produktu.
"Zářivá, lehce kovová marsalová červená s modrým třpytem (těžce vyfotitelný)."
Použitelná na rty.



Kovová vínová červená (inspirovaná barvou roku 2015 - marsalou) s drobnými modrými třpytečkami, i když na ruce vypadají spíš zeleně; ve stínu lesk dostává švestkovou barvu. Moc pěkná a zajímavá barva, která není vůbec tuctová. Já si z ní nechala namíchat i lesk na rty, ale ten je o dost teplejší (psala jsem o něm zde).






It's FuriOsa, Not FurioSAH
limitovaná barva měsíce, dostupná do června 2016 jen skrze fulltextové vyhledání v e-shopu (nezařazena do žádné viditelné kategorie)

Screenshoty ze stránky produktu.
"Silná pouštní rez, výraznější na kůži než v kalíšku, se zlatými odlesky."
Použitelná na rty.



Tmavá teplá rezavá červená s jemným leskem a drobnými zlatými částečkami, které v ní ale po nanesení skoro nejsou vidět; s Pixie Epoxy je tmavší a hnědší, připomíná mi tak trochu tmavší barvu Marsu. Ve skutečnosti je o něco červenější než na fotkách. Není to barva, kterou bych běžně nosila, ale té kombinaci odkazu na Šíleného Maxe a Harryho Pottera nešlo odolat. To najdete fakt jen u Shira. :D A nakonec se mi tahle výrazná barva hodně hodí do různých Shiro výzev. Je hodně jemně mletá, takže výdrž je bohužel na poměry Shira trošku podprůměrná.




Na pohyblivém víčku.


Remake

Screenshoty ze stránky produktu.
"Třpytivá zlato-bronzová s fialovými třpytkami."
Použitelná na rty.



Teplá podzimní zlatá s drobnými červenými (fialové mi vážně nepřijdou) třpytkami, které však na oku skoro nejsou vidět. Nejhezčí je asi jen na bázi, nepotřebuje Pixie Epoxy a Milk ji naopak utlumuje. Nejklasičtější zlatá v mé sbírce.




Překvapilo mě, že je celkem nositelná jako normální stín přes celé víčko. V záhybu stíny z Nude Dude paletky od theBalm.


The Red Viper
limitovaná barva měsíce, nyní nedostupná

Screenshoty ze stránky produktu.
"Bronzové zlato s červeným leskem a jemným kovovým finišem."
Použitelná na rty.



Žluté oční stíny vážně nevyhledávám, jenže když tahle barva byla inspirovaná mou oblíbenou postavou Oberyna Martella z ASOIAF/Game of Thrones, takže mi ve sbírce nemohla chybět. Je to teplejší žlutá s výrazným oranžovo-červeným leskem, trochu mi připomíná vycházející slunce či slunečnice. Jelikož sám o sobě je stín opravdu žlutý a bála jsem se, že bude nenositelný, zkombinovala jsem ho níže s červenou a modrou, aby nebyl středem pozornosti. Výsledek se mi celkem líbí (dokonce jsem se tak odvážila do práce - když tam skoro nikdo nebyl, ale i tak).




The Red Viper na pohyblivém víčku, Jupiter z Jupiter Ascending paletky v záhybu a linka z Shiro stínu Attercop, Attercop z hobití kolekce smíchané s pomocí Inglot Duraline v oční linku.


Tak a to je pro dnešek vše. Vynasnažím se další Shiro stíny swatchovat pravidelněji, aby z toho nebyly takové megaposty. Nebo opět po kolekcích. Blíží se totiž Black Friday a s ním i slevy, u Shira si je rozhodně nenechám ujít. Na Halloweena vyšla potterovská megakolekce, naopak stahují z prodeje doteď stálou Minecraft kolekci, která obsahuje pěkné barvy, které chci vyzkoušet aspoň ze vzorku. Takže počítám, že tenhle měsíc moc neušetřím...

Zalíbila se Vám některá barva? Máte raději neutrální odstíny, nebo pestré barvičky? Nebo obojí?

21 komentářů:

  1. Náhodou, mě se tyhle články moc líbí, jsou moc užitečné. Groot je boží barva a Guardians of Galaxy je výborný film, od vtipů, přes příběh, až po soundrack. Miluju song Hooked on a feeling!
    A už se těším, jak si o Vánočních prázdninách budu vybírat malovátka.
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se ti líbí. :) Pak dej vědět, co sis pořídila. :)

      Vymazat
  2. já náhodou tyto tvoje články čtu strašně ráda, takže nejsou zbytečné ani pro čtenáře, neboj ;) a musím říct, že teď o víkendu jsem poprvé měla tu čest vidět Shiro stíny naživo (u Sabči) a sedla jsem si slušně na prdel! takže jsem lapena a objednávám taky, páč ty barvy, odstíny, třpytky, chromy a já nevím ještě co, to ani není možné! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě varuju, jak je jednou začneš nakupovat, už nepřestaneš. :D

      Vymazat
  3. Opět super článek, díky za něj! Extermination už jsem si přidala do wishlistu a Groot a Sweater Weather mě docela mrzí, že už se sehnat nedají.. Bez ostatních nejspíš můžu žít.. :-) A to poslední líčení je mi nějaké povědomé... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. :) Podobný na Groota bude podle mě Diggy Diggy Hole z Minecraft kolekce (radši znovu upozorňuju, že končí s koncem roku) a na Sweater Weather se podobá odstínem, ale hlavně finišem (i problémy s nanášením, he) Yzma's Essence of Llama. Ten je podle mě i hezčí, protože ty odtíny podkladového stínu a duochromu k sobě líp ladí.

      No jo, už jsem ho jednou dávala do skupiny a trochu "vytunila" do nové make-up challenge. :)

      Vymazat
    2. No jo, ale kdyz Groot je proste Groot :-) Ale s tim druhym diky za tip, fialovo zlata kombinace se mi nejak zalibila.

      Vymazat
    3. Llama je spíš švestkovo-bronzová, jestli si to správně pamatuju, i když základ by měl být fialový, možná to tak zkresluje ta báze.

      Vymazat
  4. Naopak já tyhle tvé swatch články čtu velmi ráda, je to radost dívat se na tvoje skvělé zpracování a fotky:) Vždycky se těším, jak to tvým očkám bude slušet a už v průběhu prohlížení odstínú se sama se sebou dohaduji, jak ti budou odstíny sedět na další fotce:)
    Jsem moc ráda, že si dáváš tu práci a všechno tak poctivě zachytíš.
    Jediné, co mě trošku štve, je že máme úplně odlišné oči a co sluší tobě, by na mně nevypadalo dobře. Takže s tím bys prosím tě měla něco udělat:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mě napadlo, že by možná byl fajn nápad ukázat někdy jiné barevné kombinace na nějaké modro- nebo zeleno-oké kámošce/modelce:)

      Vymazat
    2. Díky! :)
      No jejda, to by asi špatně dopadlo. :D Já neumím líčit jiné osoby, jsem zvyklá, že si zapírám ruce o vlastní tělo a tak, to by mi asi nešlo, líčit někoho jiného. :(

      Vymazat
  5. Nádherné barvičky, radost pohledet. Ani nevím jestli bych dokázala zvolit jednu barvu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pocit znám. :) Pak to končí tak, že kupuju všechno. :D

      Vymazat
  6. Five Years, Stuck On My Eyes mi připomíná Cyprium a ten mám ze svých Shiro stínů nejraději. A cože? Black Friday? Hoho, asi zase bude Shiro k Vánocům <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Black Friday akce začíná tenhle pátek a trvá tuším až do pondělí. :)

      Vymazat
  7. Velmi se mi takové barvy líbí a nejvíc tedy Sweater Weather, škoda že flekatí, záleží tady hodně na bázi. Nikdy jsem o této značce neslyšela, zajímavé.
    Moc pěkně přehledně zpracováno.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem se po letech okukování u tebe odhodlala a konečně si taky něco objednala! Vzala jsem ve vzorcích celou HP kolekci a pár prďolů navíc a jsem naprosto unešená, takové finishe a celkově možnosti stínů jsem nikdy neviděla, chci je snad všechny! :D Vytiskla jsem si na vzorky i obrázky, takže jsem docela spokojená a kupodivu se mi z těch pytlíčků moc dobře nabírá stín. Děkuju, žes mi Shiro představila, jsem nadšená a asi mám novou závislost :)

    Sabina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsi z nich nadšená. :))) To bych měla špatné svědomí, kdyby si je někdo koupil na mou radu a pak toho litoval. Ať slouží. ;)
      Jo, pytlíčky jsou super praktické, u kalíšků si člověk musí dávat bacha, aby je nerozsypal. :D

      Vymazat
  9. Waw. Nadhera. Ked citam tvoje clanky o Shiro kozmetike, stale myslim na to, ze by ti mali navrhnut spolupracu ;)
    Prezradis, kolko mas ocnych tienov, veci na pery a ostatnych veciciek od tejto znacky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to radši ani nepočítám. :D Myslím, že to bude tak kolem 150 věcí? Až mi přijde Black Friday objednávka, tak to asi zkusím nafotit dohromady. :)
      Myslím, že indie značky moc spolupráce nevedou, teda minimálně Shiro ne. Vím, že posílají věci zadarmo Mollie, která jim dělá fotky věcí na rty na rtech (její blog je ale už nějakou dobu neaktivní), jinak si myslím, že se do povědomí lidí dostávají spíš šuškandou mezi fanoušky. :) A díky takovým bláznům, jako jsem já. :) Já teď dostala za výhry ve třech make-up výzvách dohromady slevu 30 dolarů, což už je dost, skoro z toho mám pak špatné svědomí, že jsem udělala obří objednávku a nemusela za ni platit plnou cenu. :)

      Vymazat